"ماوا"
دقیقا از دقیقه ۶ قسمت اول خل و چلیش شروع میشه😂😂
دختر بهش یه جورای فوش داد این ریکشنشه😂
"ماوا"
اولی رو منتظرم فصل جدیدش بیاد بعد برم ببینم بقیه هم اگه فصلی نیست اسم انگلیسیشون بده برم سرج کنم تو
کد گیاس افسرده میکنه
شنیدم پایانش خوب نیست
ولی شخصیت اصلیش واقعا🛐
"ماوا"
اولی رو منتظرم فصل جدیدش بیاد بعد برم ببینم بقیه هم اگه فصلی نیست اسم انگلیسیشون بده برم سرج کنم تو
سایکو پس رو فکر کنم تموم شده