"ماوا"
دقیقا از دقیقه ۶ قسمت اول خل و چلیش شروع میشه😂😂
دختر بهش یه جورای فوش داد این ریکشنشه😂
"ماوا"
اولی رو منتظرم فصل جدیدش بیاد بعد برم ببینم بقیه هم اگه فصلی نیست اسم انگلیسیشون بده برم سرج کنم تو
کد گیاس افسرده میکنه
شنیدم پایانش خوب نیست
ولی شخصیت اصلیش واقعا🛐
"ماوا"
اولی رو منتظرم فصل جدیدش بیاد بعد برم ببینم بقیه هم اگه فصلی نیست اسم انگلیسیشون بده برم سرج کنم تو
سایکو پس رو فکر کنم تموم شده
"ماوا"
کد گیاس افسرده میکنه شنیدم پایانش خوب نیست ولی شخصیت اصلیش واقعا🛐
کد گیاس رو دیدم البته یادم نیست فصل دوش رو هم دیدم یانه ولی میتونم بگم فیلم جذابیه
"ماوا"
کد گیاس رو دیدم البته یادم نیست فصل دوش رو هم دیدم یانه ولی میتونم بگم فیلم جذابیه
هومم
به نظر منم جذابه
فقط یکم با گرافیکش اوکی نیستم😅