"ماوا"
نمیدونم چرا انتظار داشتم ساعت ۲ نصفه شب باشه ولی تازه فهمیدم نه ساعت ۱ عه
امروز انقدر درگیر بودم و کار کردم ک وقتی تموم شد به عنوان استراحت فقط دراز کشیدم حتی گوشیمم گذاشته بودم حالت هواپیما و بعد رفتم یه مینی سریال ژاپنی که قبلا دان کرده بودم شروع کردم دیدن