"ماوا"
نمیدونم چرا انتظار داشتم ساعت ۲ نصفه شب باشه ولی تازه فهمیدم نه ساعت ۱ عه
امروز انقدر درگیر بودم و کار کردم ک وقتی تموم شد به عنوان استراحت فقط دراز کشیدم حتی گوشیمم گذاشته بودم حالت هواپیما و بعد رفتم یه مینی سریال ژاپنی که قبلا دان کرده بودم شروع کردم دیدن
"ماوا"
امروز انقدر درگیر بودم و کار کردم ک وقتی تموم شد به عنوان استراحت فقط دراز کشیدم حتی گوشیمم گذاشته ب
تازه تموم شد و یهو به خودم اومدم واو چقدر دیرشدا و فکر میکردم ساعت ۲ باشه ولی یک عه😂