eitaa logo
👉🏻👈🏻🇯🇵ოіsᥲkᥡ kᥲ𝗍s᥆mіقلعه ی آرت های
24 دنبال‌کننده
45 عکس
2 ویدیو
0 فایل
خوش اومدی به قلعه ی ارت/زارت های میساکی کاتسومی🤓👈🏻👉🏻هیت؟🤷🏻‍♀️ همسایه؟ آرتیست✔️ اصکی از رول:🔪برخورد بسیار شدید😍 من؟ @m_Liliumchan موندگار باشی آرتیستم🤌🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
درود قشنگا🎀🤌🏻😝 بیاید میساکی دومین تقدیمیش رو گذاشته 3:👈🏻👉🏻 کار هایی که باید بکنید:شما اول این پیام رو فور میکنید تو چنلتون«نداشتید هم عیب ندارع ولی جوین بده» بعد میاید پی من و یه عکس چیبی اوسیتون(هم از جلو و از پشت)ب من میدید و اسمشو بهم میگید و اسم شیپش رو هم بهم میگید( اگه شیپش هم اوسیه ی عکس چیبی ازش بدید) بعد من براتون مثل ادیت گوگولیی بالا میسازمممم🎀🤌🏻 (چیبگم ایده خاصی نداشتم🤣🙌🏻.. ظرفیت؟ حالا بیاید ببینم چی میشه🤌🏻 مدت زمان؟ زیاده راحت باشید🤌🏻 آره دیگه امید وارم ایگنور نشه👈🏻👉🏻 @m_liliumchan من @daily_misaky چنل
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
میدونم تقدیمی هام مثل بقیه خوب نیست ولی خب...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Toxic girl🎮
خوب سلامی عرض شد! خوش اومدید به دومین تقدیمی چنل Toxic girl🎮 به مناسبت ۱۰۰ تایی این چنل! با لطف شما عزیزان به اینجا رسیدم و دمتون گرم حالا میریم سراغ تقدیمی، از اونجایی که فصل فصلِ جام جهانی هست و همه میشینن بازی هارو میبینن و براش ذوق دارن، گفتم چرا که نه که تقدیمیمون‌ فوتبالی باشه. پس شما میاین چیکار میکنین؟ این پیام فوروارد کنید و حتما جوین چنل باشین(اگر لف بدین بعدش هاشمقلی بیاد تو خوابتون*) میاین عکس اوسی/پرسونا/کارکتر موردعلاقه/خودتون و... رو پیوی من می‌فرستید به همراه تیم ملی که میخواین اوسیتون‌ کیت‌ش رو بکشم. اگرچنل دارین لینکشو حتما بدین ندارینم‌ دیگه عیب نداره. منم میام اوسیتون‌ رو روی پوزیشن بالا میکشم. دختر و پسر فرقی نداره. قراره ۱۱ نفر باشه(دروازه بانم خودم شانسی انتخاب می‌کنم ولی پوزیشنش‌ همینه) و یه تیم فوتبال می‌سازیم که متشکل از تیم های ملی مختلف و همینطور تفکیک جنس/یتی هم نداره. فقط و فقط ۱۱ نفر جا هست دوستان اگر کسی اومد و ظرفیت تکمیل شده بود متاسفم قبول نمیکنم. و اینکه در کنار ارت بهتون یکی از اهنگ های بانو شکیرا رو تقدیم میکنم، از اونجایی که اهنگ جام جهانی امسال رو خونده. خوب امیدوارم که خوشتون بیاد نتیجه‌ش شاید یکمی طول بکشه چون کلی ارت دارم و کلا کار سختیه واس ۱۱ نفر.