۵.فرورفتن لشکر سفیانی در سرزمین بیداء :
فرورفتن لشکر سفیانی در سرزمین بیداء
فرورفتن لشکری که سفیانی به عربستان فرستاده در بیابانی به نام بیداء که بین مکه و مدینه واقع شدهاست.
علی بن ابیطالب در آیهٔ ذیل (به عربی: وَلَوْ تَرَی إِذْ فَزِعُوا فَلَا فَوْتَ) میگوید: «کمی پیش از قیام مهدی، سفیانی خروج میکند؛ سپس بهاندازه دوران حاملگی یک زن که نزدیک به ۹ ماه است حکومت میکند. لشکریان او وارد مدینه میشوند تااینکه به بیداء میرسند و خداوند آنان را در زمین فرومیبرد.»
خـردمنـدبـهعمـلخـودتکیـهمیکنـد
ونـادانبـهآروزهـایـش/امیـرالمومنیـنعلیـهالسـلام
دَراِبهامღ
_❤️:)
غسلشدادوکفنشکرد ؛
آنگاهنشستوتنهابرایشگریست
بعدآرامدرونکفنگفت :
زهراأناعلی ..
هرکسمیخوادعلاقهیزهرارابهعلیبفهمد
ازاینجملہبفهمد ..
وقتیفضهمادرروبهحالآورد
زنیکهاستخوانهایپهلوششکسته
زنیکهمیخدرسینهشوسوراخکرده
زنیکهبچهیششماههسقطکردهغشکرده
وقتیبهحالبیادبایداولنالهکنه
آخپهلومآخسینموایبچم،
اماوقتیمادربهحالاومداول
صدازدفضه،علیروکجابردن💔؟:))