دَراِبهامღ
ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکن
مبهم گفتم دیگه افسردگی گرفتم🫠
آفرین به همین روند ادامه بده ✌️
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکس گره افتاده به کارش خبر کنید ؛
روضه به نام مادر سقای کربلاست:)
دَراِبهامღ
_
هرکس از خدا ترسید
خدا همه چیز را از او میترساند
و هرکس از خدا نترسید
خدا او را از همه چیز میترساند.
-حاجقاسم-
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بغضها هر جا جز آغوش تو
سر باز کند، بغلم کن❤️🩹
سلام
خسته نباشید ✨️
ایام امتحاناته
_خیلیا امتحان هاشون شروع شده
_بعضیا چند تا دیگه از امتحان هاشون مونده
_بعضیا هم هنوز شروع نشده (مثل ما🤦♀️)
_ بیاید تمام تلاشمون رو بکنیم ✊️
حداقل به خاطر زحمت هایی که مادر پدرها برای تحصیلمون و خودمون میکشند *_*
به خاطر وصیت هاشون
درس را سبک نشمارید؛
چون دانش آموزی بر هر مسلمانی واجب است.
#شهید_عباس_شجاعی
شما دانشآموزان و شما اى هم سنگر عزیز خط امامیام!
شما که در این زمان مىبینید عدهاى در سال قبل با شما در یک کلاس بودند و درس مى خواندند و اکنون شهید یا مجروح شدند، باید احساس مسؤولیت بیشترى نسبت به انقلاب بکنید. وظیفه خود را هر کجا هستید، به خوبى انجام دهید.
#شهید_اصغر_نصیری