شهادت دروازه ای داشت و اینک معبری تنگ هنوز فرصت هست «باید دل را صاف کرد »
_ آخرین دست خط شهید علی زاده اکبر.
••‹اونجاییکہدیگہڪمآوردۍ
و شڪستیومیگۍ
خدایادیگہنمیڪشم.
همونجاستڪہمیگه:
لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ💚🌱›
يا قُرَّةَ عَيْنِ مَنْ لاذَ بِكَ وَ انْقَطَعَ اِلَيْكَ
پاداشِ دل بُریدن از همه؛
آغوشِ توست!♥️
ابوحمزه ثمالی | فرازِ هفتم