این/جا پاد/کستشمارهی بیشماره.mp3
زمان:
حجم:
438.7K
صدای بلبل خرماهای توی حیاطم =))"
تنهایی خیلی خوبه،تنها غذاخوردن، تنهاراه رفتن، تنها گریه کردن،تنها فیلم دیدن،تنها فکرکردن، تنها گذروندن.
ولی وقتی به اون یه نفر فکر میکنم میبینم درکنار اون بودن میتونه بهترم باشه=))).
اماخب نیست که بهترباشه.