eitaa logo
پای درس استاد
162 دنبال‌کننده
238 عکس
623 ویدیو
32 فایل
سخنان ناب و کلام آموزنده و مفید https://eitaa.com/joinchat/2768044290Ccde6026890
مشاهده در ایتا
دانلود
هشتاد اثر حرز امام جواد علیه السلام 👈 تمامی این خواص حرز مبارک و عظیم الشأن امام جواد علیه السلام از متن دعا و داستان اصلی آن در کتاب مهج الدعوات سید بن طاووس و از لابلای احادیث معصومین و کلام بزرگان و تجربه دارندگان این حرز شریف در شأن این دعای نورانی استخراج شده است. ۱_همراهی قوی ترین و محبوب ترین موکلین اسماء الله از فرشتگان الهی ۲_ کمک فرشتگان به صاحب حرز ۳_دور شدن اجنه کافر از صاحب حرز ۴_بی اثر شدن فعالیت اجنه کافر ۵_دور شدن ابلیس و شیاطین و لشکریان او ۶_در امان ماندن از گناهان ۷_نرسیدن بدی ها و ناخوشایندی ها ۸_دفع سحر و طلسم ۹_بخت گشایی ۱۰_گشایش در کار ۱۱_گشودن انواع سحر و بستگی مردان ۱۲_گشودن سحر و بی میلی زنان ۱۳_دفعه چشم نظر ۱۴_برکت دخل و روزی ۱۵_قطع شدن چاره سحر کنندگان ۱۶_رهایی از ریخته شدن آبرو ۱۷_بی اثر شدن حیله و مکر دشمنان ۱۸_محافظت از آسیب های جانی دشمنان ۱۹_بسته شدن زبان دشمنان ۲۰_کسب عزت و احترام ۲۱_مراقبت موکلین حرز از آبرو و عزت فرد ۲۲_عدم توفیق دشمنان بر تخریب شخصیت و مکر کردن ۲۳_مراقبت از انواع بیماری های روحی و جسمی ۲۴_در امان ماندن از سرزنش مردم ۲۵_در امان ماندن از تحقیر و آزار زبانی دیگران ۲۶_پیروز شدن بر دشمنان ۲۷_بی اثر شدن تلاش شیاطین و اجنه و دشمنان ۲۸_از بین رفتن ترس و وحشت و تنهایی ۲۹_از بین رفتن هر نوع ترس ۳۰_دور شدن از هر چیزی که مکروه می باشد ۳۱_اگر این حرز با کسی باشد و دشمنان او به اندازه سربازان روم و ترک باشند با توکل بر خدا پیروز نخواهد بود ۳۲_برآورده شدن حاجات توسط کسانی که تصورش ممکن نیست ۳۳_رهایی از فقر ۳۴_حاجت روا شدن ۳۵_به رحم آمدن دل ظالمان و مدیران ۳۶_بسته شدن زبان بدگویان ۳۷_در امان ماندن از حمله حیوانات ۳۸_در امان بودن از سقوط از ارتفاع ۳۹_در امان بودن از تهمت و افترا ۴۰_ محفوظ ماندن آبرو از هر گزندی ۴۱_عزیز شدن بین دوستان ۴۲_تسهیل در آموزش ۴۳_خبر رسیدن از امور غیبی و القاء الهامات به قلب دارنده حرز ۴۴_رو شدن دست کسانی که پشت سر دارنده حرز بدگویی و غیبت کرده‌اند ۴۵_برگشتن ضرر و آسیب به کسانی که خواستار ضربه به دارنده حرز میباشند ۴۶_افتادن محبت فرد دارنده حرز در دل همسر و فرزندان ۴۷_مورد مهربانی و شفقت و واقع شدن و عشق برای دارنده حرز ۴۸_افزایش دیدن خوابها و رویاهای صادقانه ۴۹_تسهیل در ازدواج و پیدا شدن همکف ۵۰_کمک به دارنده هر در بالا رفتن از پله های موفقیت کاری و شغلی ۵۱_آسان شدن آموزش و تربیت ۵۲_دفع غول و غولچه ۵۳_نرسیدن ظلم و فساد به صاحب حرز ۵۴_دفع خیانت به صاحب هرز ۵۵_ در امان بودن از هتک حرمت ۵۶_تهدید نشدن اقتدار و بزرگی فرد ۵۷_در امان بودن از کشته شدن ۵۸_درمان وسواس ۵۹_در امان ماندن از انتقام دشمنان ۶۰_در امان ماندن از سوختن و آتش گرفتن ۶۱_در امان بودن از مسخ و تغییر خلق ۶۲_رهایی از بیماری ۶۳_در امان ماندن از پیسی و جذام ۶۴_نرسیدن خطر تشنگی به فرد ۶۵_در امان ماندن از وسوسه و نقص در دین ۶۶_محتاج نشدن به کمک غیرخدا ۶۷_توانمند شدن و افزایش قدرت بدنی و روحی ۶۸_کوچک شدن سختی ها و مشکلات ۶۹_رو شدن دست سارق و دزد ۷۰_تقویت روابط خانوادگی زن و شوهر و فرزندان ۷۱_جذب افراد نیکوکار و صالح ۷۲_دفع افراد شرور و بد از زندگی روزانه ۷۳_در امان ماندن از مرگ و بعد و ناگهانی ۷۴_کمک به بازگشت و توبه ۷۵_قوت قلب برای پایان دادن به کاری که شروع میکنید ۷۶_افتادن ترس دارنده حرز در دل ستمگران ۷۷_لذت بخش شدن عبادت و سحرخیزی ۷۸_رسیدن به حاجت ها و آرزو ها ۷۹_به دست آوردن هر امر مباح و مشروع ۸۰_در امان ماندن از کوری
نعمت‌هایی که مفت به دست نمی‌آید ✍🏻 شک و تردید در مسائلی چون رحمت، عدالت و حکمت خداوند، ناشی از درک نادرست ما از زندگی و امکانات آن است. این مشکل زمانی آغاز می‌شود که ما تفاوت‌های دنیوی در استعدادها و امکانات را به‌عنوان امتیاز یا نقص می‌بینیم و به اشتباه فکر می‌کنیم که نعمت‌های دنیایی نشانگر برتری یا استحقاق افراد است. ▫️و حتی گاهی در تحلیل‌های خود خدا را مقصر کمبودهای خود می‌دانیم و شاید گاهی منطق‌های بی‌پایه‌ای مثل اینکه «گویا هر چه گناه کنی اوضاعت روبه‌راه‌تر است»، در ذهن فرد رسوخ می‌کند. در حالی که این دیدگاه نادرست است. چرا که زندگی دنیوی، آزمون است، نه نشانگر استحقاق. ✍🏻 خداوند متعال استحقاق فرد را فقط در امور معنوی در نظر می‌گیرد و کمالات درونی را مفت به هر کسی نمی‌دهد در حالی که نعمت‌های مادی، برای امتحان ما و بر پایه‌ «لِيَبْلُوَكُمْ» (سوره ملک، آیه۲) هستند. استاد امینی‌خواه @Aminikhaah
آية الکرسی، یک آیه است یا سه آیه؟ نظر علامه طباطبایی در پاسخ به شاگردش علامه حسینی طهرانی: شاگرد: آية الكرسى، آيا مراد فقط همان يك آيه است كه به‌ وَ لا يَؤُدُهُ حِفْظُهُما وَ هُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ‌ ختم مى‌شود؛ يا آنكه شامل دو آيه دنبال اين آيه هم بوده و به‌ {أُولئِكَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فِيها خالِدُونَ‌} ختم مى‌گردد؟ علّامه: به‌ {وَ هُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ‌} ختم مى‌شود؛ و بهمين جهت اين آيه را كه شامل لفظ كرسىّ است آية الكرسىّ نامند. و آن فقرات ديگر جزء آية الكرسىّ نيست؛ و در ادعيه و نمازهاى مستحبّه كه آية الكرسىّ يك بار يا بيشتر وارد شده است بهمين مقدار اكتفا مى‌شود. حسینی طهرانی، مهر تابان (چاپ جدید) ص 177 و نظر شاگرد علامه طباطبایی، علامه جوادی طبری آملی: طبق روايت چهارم، آيةالكرسي يك آيه بيش نيست و انضمام دو آيه بعدي در برخي احكام شرعي، مانند نماز شبِ دفن، به جهت فضيلت آن دو است وگرنه جزو آيةالكرسي نيستند، بنابراين، فضايلي كه درباره آيةالكرسي در روايات بيان شده ناظر به همين يك آيه است. جوادی طبری آملی، تسنيم، ج 12، ص 156
♥| از هر امام چه حاجتی بخواهیم؟ ♥ شاید شنیده باشید که برای شفای بیمار، توسل به امام کاظم و برای گشایش مالی، توسل به امام جواد علیهماالسلام گره‌گشاست. جالب است بدانید این توصیه‌ها علاوه بر تجربۀ زیستۀ افراد، ریشه در سخنان خود معصومین نیز دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر خدا عادل است، چرا اینهمه بلا و تلخی در دنیا هست؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخنان استاد قرائتی
✿ پیامبر ما (صلّی الله علیه و آله و سلّم) همه را همراه خود برداشت و پیش خدا برد. تنها اشقیاء به اصرار، خود را بیرون کشیدند و در بین راه افتادند و تلف شدند، و الّا مابقی همه رفتند نزد خدا. ✪ تا شفاعت را نچشی و در آن قدم بر نداری، خواندن کتاب و نماز و روزه و عبادات فایده‎ای ندارد و کاری از پیش نمی‎برد. احدی جز به شفاعت پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) امکان نجات ندارد. پیغمبر اسلام که دست به کار می‎شود، مفت و مجّانی، دسته دسته اقوام و اشخاص را می‎گوید مال من هستند و آنها را به بهشت می‎برد. به هر کس هم که مورد شفاعت قرار گرفت، اذن می‎دهند که لااقل چهل نفر را شفاعت کند. سعی کن همینجا شفاعت را بچشی. ▪️عارف بالله، مرحوم حاج اسماعیل دولابی 📙 مصباح الهدی، تٱلیف استاد مهدی طیّب
آن مرد، آسان بود.pdf
4.14M
خانم نفیسه مرشدزاده
روضه خانگی - پیامبراکرم(ص) - 1663.mp3
10.72M
🎙ای ملائک سوی یثرب پرواز کنید... روضه پیامبراکرم(ص) توسط 👤حاج سیدمهدی میرداماد
روضه خانگی - امام حسن(ع) - 772.mp3
11.52M
🎙می رسد روزی که می سازیم صحنت را حسن ... 👤 حجت‌الاسلام ‌سیدمحمدحسین تقوی
آیا پیامبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) به مرگ طبیعی درگذشتند یا به قتل رسیدند؟ عَنْ عَبْدِ الصَّمَدِ بْنِ بَشِيرٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: تَدْرُونَ‏ مَاتَ‏ النَّبِيُ‏ أَوْ قُتِلَ‏ إِنَّ اللَّهَ يَقُولُ‏: أَ فَإِنْ ماتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلى‏ أَعْقابِكُمْ‏؟ فَسُمَّ قَبْلَ الْمَوْتِ إِنَّهُمَا سَقَتَاهُ. فَقُلْنَا إِنَّهُمَا وَ أَبُوهُمَا شَرُّ مَنْ خَلَقَ اللَّهُ‏. عبدالصّمد فرزند بشیر از امام صادق علیه‌السّلام روایت کرده است که فرمودند: «آیا می‌دانید که پیامبر صلّی الله علیه و آله و سلّم به مرگ طبیعی درگذشتند یا به قتل رسیدند؟ همانا خداوند (در قرآن) می‌فرماید: آیا اگر پیامبر بمیرد یا کشته شود به گذشته‌تان بازمی‌گردید؟ آن حضرت قبل از مرگ، مسموم شدند و همانا آن دو زن (عایشه و حفصه) به او سم خوراندند.» راوی گوید: پس گفتیم همانا آن دو و پدرانشان بدترین خلق خدایند. 📙 محمّدبن مسعود عیّاشی، تفسیر عیّاشی، جلد اوّل، ص ٢٠٠، ذیل آیه ۱۴۴ سوره‌ آل عمران * عیاشی از علما و مفسران قرن ۳ و ۴ هجری است، ابتدا از علمای اهل سنّت بوده و بعدا شیعه و مستبصر شده است.
توصیه امام زمان به راه گم کرده‌ها...! «سید رشتی» در راه حج، از کـاروان عقب می‌ ماند و راه را گم می‌کند، در این مـوقـع بـه محضــر امـــام زمـــان (عجل‌ الله‌ تعـالـی‌ فـرجـه‌ الـشریـف) مشـرف می‌شود. در "مفــاتیـــح الـجنــــان" آمـده است که امـام زمان (عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف) به سیـد رشتـی سه بار فرمودند: نافله، نافله، نافله. مقصود، «نماز شب» است، همچنین سه مرتبه فرمودند: عاشورا، عاشورا، عاشورا. که مقصودشان «زیارت‌ عاشورا» است. سه مرتبه هم فرمودند: جامعه، جامعه، جامعه. که مقصودشان «زیارت‌ جامعه‌ کبیره» است. ❀ نکتـه مهم در این تشرف این است که اگر راه را گم کردید، زیـارت عاشورا، جامعه کبیره و نماز شب بخوانید تا مسیر حق را ببینید و در صـراط مستقیم بیفتید. 📚 کتاب پرده نشین (شرح کلمات عرفانی اخلاقی آیت الله بهجت ره) صفحه ۱۶۱
خُشکه‌ مقدسِ «خود برتر بین» نباشیم! 🔻 حفص بن غیاث یکی از یاران امام صادق علیه السلام می‌گوید، نزد امام بودیم که فرمود: «هر که بر این باور باشد که از دیگران برتر است، او در شمار مستکبران است؛ گفتم: اگر گنهکاری را ببیند و به سبب بی‌گناهی و پاکدامنی خود، خویشتن را از او برتر ببیند چه؟ امام پاسخ دادند: هیهات، هیهات! چه بسا که او آمرزیده شود، اما تو را برای حسابرسی نگه دارند. مگر داستان جادوگران موسی را نخوانده ای؟» مقصود امام صادق(ع) در این حدیث اینه که اگه شما کسی رو دیدید در اندازۀ جادوگران فرعون در دربار فرعون، باز هم نمی‌تونی خودت رو بالاتر از اون شخص بدونی، نمی‌تونی خودت رو برتر از حربن یزید ریاحی وقتی در مقابل امام حسین(ع) آب را بست بدونی؛ شاید او توبه کرد و تو سقوط کردی. اگه روضه می‌ریم، در نماز جماعت شرکت می‌کنیم، غیبت نمی‌کنیم، به فقرا کمک می‌کنیم، باحجابیم، خوش‌اخلاقیم، قرآن می‌خونیم و... نباید ذره‌ای در ما احساس خودبرتربینی نسبت به کسی و کسانی ایجاد کنه که این اعمال واجب و مستحب رو انجام نمی‌دن. 👤 محسن عباسی ولدی 📚 از کتاب طعم شیرین خدا، جلد اول 📖 بخش‌هایی از صفحات ۱۴۹ تا ۱۶۱
4_5929054850066158502.mp3
6.79M
توبه یک جلاد 🎧عنایت عجیب امام رضا علیه‌ السلام به میرغضب ناصرالدین شاه
4_5960836813487608605.mp3
5.07M
عنایت امام رضا علیه‌السلام به اشعار دعبل خزاعی 📚صحیفه رضویه، ص۱۰۰. @Elteja_tales
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◼اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا مُعینَ الضُّعَفاءِ وَ الفُقَراء اَلسُّلطانَ اَبَاالحَسَنِ، عَلیَّ بنَ موُسَی الرِّضا(ع)     نسوزد تا که دل،     چشمی به عالم تر نمی گردد.     نبارد تا که ابری،     نخل بارآور نمی گردد.     نشان خاتمیت     قابلیت هست انسان را     ولیکن هر یتیم مکه     پیغمبر نمی گردد     اگر بارد ز ابر آسمان     هر روز و شب باران     لیاقت گر نباشد     قطره ای گوهر نمی گردد     ز هر ساقی مکن خواهش     که می در ساقرت ریزد     که هر ساقی به عالم     ساقی کوثر نمی گردد     به عالم گر تهی دستی     به درگاه رضا رو کن     کزین در هیچکس     با دست خالی برنمی گردد. سالگشت شهادت امام مهربانی ها، حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا (ع)، تسلیت و تعزیت باد. ◼️ابد و الله ما ننسی حسینا... محرم و صفر تمام شد اما خون مظلوم ارباب، آقا اباعبدالله و شهدای کربلا فراموش شدنی نیست ...   🔳اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ   🔳🔳وَ آلِ مُحَمَّد   🔳و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
102178562_-678074858.mp3
4.01M
🔸روضه شهادت امام رضا علیه‌السلام 🎙️@Aminikhaah_Media
CQACAgQAAx0CVc35HwABAR0kZtdFPyIqH_03DAGD3ZtAi50Ga24AAoUOAAKc7olRv_gil-Biyr01BA.mp3
8.26M
🎧 روضه شهادت امام رضا علیه السلام ┈┈•••🌺•••┈┈
امام رضا علیه السلام فرمودند: مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَةِ هر کس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید (و غمی را از او بزداید) خداوند هم در قیامت، کار بسته او را می گشاید (و اندوهش را می زداید)
پیامبر از زبان سیدالشهدا: اسطوره‌ای در افق هستی این عبارات زیبا، بخش کوچکی از ویژگی‌های رفتاری پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) است که از زبان حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) توصیف شده: 👈 «دائمُ الفکر» بود؛ همیشه در تفکر بود، هرگز از فکر کردن خسته نمی‌شد؛ 👈 «مُتِواصِلُ الأحزانِ» بود؛ یعنی همواره در غمِ شیرینِ باوقاری فرو رفته بود و معلوم میشد که غم متصلی است و بخش اعظم این غم، در دل پیامبر(ص) بود؛ در حالیکه معمولاً بر لبش، لبخند جاری بود؛ اما غمِ سنگین و ریشه‌داری در دل همراه او بود. آیا غمِ ناشی از درکِ یک حقیقتِ بزرگ بود؟ غمِ مردم بود؟ 👈 «لِیسَت لَهِ راحةٌ» هرگز پیامبر را بی‌دغدغه نمی‌دیدیم، همیشه دغدغه‌ی چیزی داشت. 👈 «طَویلُ السَّکت» یعنی اهل سکوت‌های طولانی بود. 👈 «لایَتَکَلَّمُ فی غَیرِ حاجَةٍ» جز زمانی‌که لازم و مفید بود، سخن نگفت. بنای پیامبر بر سکوت بود، اِلّا وقتی‌که حرف زدن، ضرورت و فایده‌ای می‌داشت. 👈 لَیِّن و اهل مدارا بود. اما تو خالی و بی‌اراده نبود. باوقار بود، در عین حال ترسناک هم نبود. پیامبر همیشه در بین ما حُرمت و ابهّت داشت، اما هیچ‌وقت از او نمی‌ترسیدیم. 👈 نعمت هرچند اندک، نزد او بزرگ بود. بدِ هیچ‌کس و هیچ‌چیز را نمی‌گفت. هرگز برای امر دنیوی و برای منافع خود عصبانی نشد. هرگز قاه‌قاه نخندید اما همواره تبسّم بر لب داشت، ظاهر و باطنش با مردم یکی بود. در خلوت و جلوَت یک شخصیت داشت. 👈 رفتارش در جامعه با مردم چگونه بود؟ بنای پیامبر بر دوستی و جذب و وحدت و محبت و اُلفت با مردم بود، نه ایجاد نفرت. «کانَ یُؤَلِّفُهُم و لایُنَفِّرُهُم». 👈 «مَن سَألَهُ حاجَةً لَم یَرجِع إلا بِها أو بِمَیسورٍ مِنَ القَولِ» هرکس به پیامبر رجوع می‌کرد و از او چیزی و کمکی می‌خواست، محال بود که بی‌جواب و با دست خالی برگردد. پیغمبر اگر داشت، می‌داد و اگر نداشت، او را با کلماتِ زیبا بدرقه می‌کرد، از او عذر می‌خواست، به او آرامش می‌داد و به‌گونه‌ای سخن می‌گفت که از دادنِ آن چیز هم نزد آن فرد عزیزتر بود. 👈 هیچ‌کس از محضر(ص) پیامبر ناراحت بیرون نمی‌رفت، حتی دشمنانش وقتی نزد ایشان می‌رفتند و در ساحت قدس او قرار می‌گرفتند، از جلسه که بیرون می‌آمدند، نمی‌توانستند از او متنفّر باشند. 👈 «و صارَ لَهُم أباً» برای مردم پدر بود «و صارَ عِندَه سِواء» و همۀ مردم بدون استثناء در چشم او مساوی بودند. برای هیچ‌کس بی‌دلیل، احترامی بیش از بقیه یا بی‌احترامی قائل نمی‌شد. 👈 اهل «تَسوِیَةُ النَّظَرِ و الإستِماعِ بَینَ الناس» بود. یعنی حتی نگاهش بین مردم به تساوی می‌چرخید و حتی به سخنان افراد که گوش می‌داد، به‌طرز مساوی گوش می‌داد. تا این حدّ بر حقوقِ بشر تأکید و دقت داشت. 👈 مجلس پیامبر (ص) مجلس صدق، حلم، حیاء و امانت بود. در حضور او هیچ‌وقت صدا بلند نمی‌شد. در مجلسی که او حضور داشت، همه متعادل بودند؛ همه بر اساس تقوا سخن می‌گفتند و همه متواضع بودند. به بزرگ‌ترها و مُسنّ‌ترها احترام می‌گذاشتند و با کوچکترها با مهربانی برخورد می‌کردند. «وَ یُوثِرونَ ذا الحاجةَ» و نیازمندان را بر خود مقدم می‌داشتند. 👈 چهره‌ی پیامبر(ص) شاد بود، ابرو گره نمی‌کرد، مگر آنگاه که بی‌عدالتی یا منکری را میدید. 👈 «سَهِلُ الخُلق» بود؛ یعنی خیلی راحت می‌شد با او رابطه برقرار کرد. 👈 «لَیسَ بِفَظٍّ و لاغَلیظٍ» خَشِن و تندخو نبود. 👈 «و لافَحّاشٍ و لاعَیّاب» هرگز فحش بر لب او جاری نشد، عیب‌گیر نبود، عیب مردم را تعقیب نمی‌کرد. 👈 «و لامَدّاحٍ» در عین حال اهل مبالغه در تمجید از افراد هم نبود. ✍حسن رحیم‌پور ازغدی | محمد پیامبری برای همیشه (ص ۲۹-۳۴) ♥ پی‌نوشت: تمام این جملات، ترجمه و توضیح فقراتی از روایت نسبتاً طولانی‌ای است که در کتاب شریف «معانی‌الاخبار، ص۸۲» نقل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸به وساطت امام رضا (علیه السلام) 👤آیت الله جوادی آملی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥کیفیت یک نماز خوب از دیدگاه رهبر انقلاب 💥اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای الی ظهور الحجه...🤲
19.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وداع با امام رضا علیه‌السلام حامد کاشانی