اینو داشته باشید فعلا چشمامو بدون هیچی کشیدم برای تمیرن البته مدلش مثل عکس اصلیه ولی رفننس نداشت برای تمرین بود خیلی بد تشد اما خب
(باز میای زر زر کنی)
#مالک_ویتل
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
@Diley_Witel
نمدونم همین جوری
#مالک_ویتل
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
@Diley_Witel
شاید چنل را بپاکم چون
چشمانم قابل استفاده نیست🗿🦦
و حوصله نودارم و اره دیگه ارامشم بهم لیخته 🗿✨🦦
و اره دیگه شاید بپاکم ولی از اوسی ها اسکی نرو چون هنوز دارمشون
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
چ قشنگ شددد🎀😭
مرسی ولی خیلی راضی نیستم چشماشو بدون هیچی کشیدم که باز نکن تریسه ولی همون مدل بود ولی خیلی خوب نشد
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
نمدونم همین جوری #مالک_ویتل **•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* **•̩̩
این و من درست میکنمممم برای هاتسونهههه
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
مجبورم واقعا دارم کلافه میشم
خب ببین تو اصن بیا ی مدت خیلی طولانی بیخیال چنل شو ما لف نمیدیم دوباره هر وقت چشمات خوب شو بیا لطفا نکن این کارو نکن من خودم تو چنل قبلیم این حرکتو زدم مص سگ پشیمونم نکن