eitaa logo
دکتر علی سعیدی
2.1هزار دنبال‌کننده
501 عکس
260 ویدیو
124 فایل
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین‌المللی قم | استادیار گروه اقتصاد اسلامی https://qom.ac.ir/saeedi ارتباط: @a_saeedi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان درخور تأمل درباره غلبه نئولیبرالیسم و پیامدهای آن در جامعه ما @drsaeedi
مکتب نیاوران - دکتر اباذری.pdf
394.3K
مقاله دکتر اباذری با عنوان «استقرار آموزشی مکتب نیاوران: تاریخچه ایجاد نهادهای دولتی آموزش مدیریت و اقتصاد بازار آزاد» @drsaeedi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بررسی ماجرای واردات خودرو در ۳ دقیقه! 📺 فیلم/ خودروی ۱۰ هزار دلاری در دنیا نداریم و اگر هم باشد اصطلاحا " آشغال" است 👤 امیرحسین حسینی، تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»: آقای قالیباف گفته‌اند می‌توان خودروی ۵ هزار دلاری با کیفیت عالی وارد کرد در حالی که چنین خودرویی حتی به صورت دست دوم هم در دنیا وجود ندارد، به رئیس مجلس در این زمینه اطلاعات غلط داده‌اند/ واردات خودرو از دو یا سه کارخانه خاص انحصار را در بازار بیشتر می‌کند./ وزیر صمت گفته قرار است خودروی خارجی زیر ۱۰ هزار تا دلار وارد کند، آقای وزیر! نام ۵ کارخانه که میخواهید از آن خودرو وارد کنید را نام ببرید؟ ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
این هم مقایسه مشخصات هیوندایی اکسنت با دنا پلاس
22.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 وقتی صد کذب بشنویم چه میشود؟ هرکدام یک اثری ندارد؟! 🔸اگر دلمان را راحت در اختیار هر خبری گذاشتیم، منتظر این تاثیرات باشیم.. 🔹دوران ظهور حضرت، جنگ روایت ها و گفتگوهاست. چرا؟ 🔹چون ها تابع ها و هاست... 🔻مراقب ها باشیم 🔻داده ها را کنترل کنیم 🔻ریزش در دوران بسیار فراوان است ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثار 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
انجمن علمی اقتصاد با همکاری دانشکده اقتصاد برگزار میکند : سلسله نشست هایی با عنوان « تئوری آزادی » با ارائه ی دکتر سعیدی عضو هیئت علمی اقتصاد دانشگاه قم 🔸زمان : سه شنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۴ 🔸مکان : سالن بهشتی *داشتن کارت دانشجویی برای ورود به سالن الزامی است . 🔹 ویژه خواهران 🔹 @DrSaeedi
🔰 انجمن اقتصاد اسلامی دانشگاه قم با همکاری معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه قم برگزار می‌کند: 💠 کارگاه آموزشی ریاضیات کاربردی برای اقتصاد 🔻 مناسب برای تمامی دانشجویان کارشناسی رشته اقتصاد 🔴 ویژه خواهران 🔸زمان برگزاری: از دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه، ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۲ به مدت ۵ جلسه 🔹 محل برگزاری: ساختمان امام خامنه‌ای 🔻 هزینه شرکت در دوره: ۵۰ هزار تومان 👈جهت ثبت نام، با شناسه @Moavenat_Elmi_BKh در ارتباط باشید. 🌐 @QomBasij
‏حقیقت ندارد که ⁧ ⁩ با روندی طبیعی پدید آمده باشد. بازارهای آزاد هرگز نمی‌توانستند با آزادگذاری در طی طریق خودشان به وجود آمده باشند. درست به همان ترتیب که فرآورده‌های نساجی، صنعت پیشرو تجارت آزاد در انگلستان قرن هجدهم، به کمک تعرفه‌های حمایتی و جوایز صادراتی و ⁧ ⁩ های غیرمستقیم بر روی دستمزدها پدید آمد، به همان ترتیب نیز خود دولت ⁧ ⁩ را به اجرا گذاشت. ‏لیبرال فایده‌گرا برای نیل به خوشبختی، در ناصیۀ ⁧ ⁩، کارگزار بزرگی را می‌دید… ⁧ ⁩ بنتامی در نظر داشت اقدام ارگان‌های اجرایی را جایگزین اقدام پارلمانی کند. ‏ارتجاع در انگستان، بر خلاف فرانسه، تحت کنترل شیوه‌های اداری قرار نگرفته بود بلکه صرفا از قوانین پارلمانی استفاده کرده بود تا سرکوب سیاسی را اجرا کند… درست است که ⁧ ⁩ نابود شد، اما به نام و به مدد قوانین پارلمان نابود شد. راه ⁧ ⁩ را افزایش شدید در مداخله‌گرایی مستمری گشود و گشوده نگه داشت که از ⁧ ⁩ سازماندهی و کنترل می‌شد. ‏اداره‌کنندگان باید هر لحظه مراقب می‌بودند تا عملکرد آزادانۀ ⁧ ⁩ تضمین شود. این تناقض در ذیل تناقضی دیگر جای می‌گرفت. اگرچه اقتصاد ⁧ ⁩ محصول اقدام عامدانۀ دولت بود، محدودیت‌هایی که بعداً تحت عنوان ⁧ ⁩ دولتی برای لسه‌فر وضع شد، به‌شیوه‌ای ⁧ ⁩ آغاز شد! کارل پولانی، دگرگونی بزرگ @DrSaeedi
Macro-Ch4.pptx
1.35M
اسلایدهای فصل چهارم ۲ بلانچارد
Macro-Ch5.pptx
871.4K
اسلایدهای فصل پنجم ۲ بلانچارد
اخیراً دیده‌ شده افرادی که برخی از آنها مقداری هم چهره هستند، پیام‌رسان‌های داخلی را با القابی نظیر دیکتاتور، کم‌صبر، کم‌ظرفیت و ... خطاب کرده و بیان کرده‌اند: 🔴 چرا پیام‌رسان‌های داخلی به صورت سلیقه‌ای، کانال‌ها را مسدود می‌کنند؟ ❇️ اینکه منظورشان از سلیقه‌ای چیست؟ به کنار؛ ❇️ اینکه مصداق مسدودی را معرفی کنند تا مشخص شود اگر موردی بوده، علت آن را بیان کنند هم به کنار؛ ❇️ اینکه خودشان توسط همین فضاهای داخلی دیده می‌شوند، به کنار؛ از بین ده‌ها سؤالی که این دوستان باید پاسخگو باشند، صرفاً یک مورد را می‌پرسم: 💢 چرا در کل مطالب شما، حتی یک نقد اینچنینی به پیام‌رسان‌های کاملا جهت‌دار و سلیقه‌محور خارجی نظیر اینستاگرام وجود ندارد؟! ⬅️ اینکه شما در نوشتن اعتقادات‌تان به حدی از تحقیر رسیده بودید که: 1⃣ نام سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با حروف مقطعه بنویسید و میان حروف نیز انواع علائم &#@¢√π÷® را قرار دهید؛ 2⃣ عکس سردار عزیزمان را از پشت سر بگذارید؛ 3⃣ نام دستاوردهای ایران نظیر قدرت موشکی را ذکر نکنید؛ 4⃣ نام متحدان ایران مانند حزب‌الله لبنان را سانسور کنید؛ 5⃣ کوچکترین نقدی به لکه‌ی ننگی مانند رژیم صهیونیستی نکنید؛ 6⃣ کوچکترین دفاعی از حق مظلومان فلسطینی، سوری، لبنانی، یمنی و ... نکنید؛ و اگر موارد فوق را رعایت نمی‌کردید، بلافاصله آن پیام‌رسان انگ رفتار ناهنجار به شما می‌زد و حسابتان را مسدود می‌کرد؛ آیا از نظر شما خودکامگی، سلیقه‌ای عمل کردن و سایر القابی که این روزها به پیام‌رسان‌های داخلی نسبت می‌دهید، نبود؟؟ ⬅️ آیا شما نبودید که پس از حذف حساب توییتری، اینستا و ... به‌دلایل فوق، با افتخار و با عجله!! حساب بعدی را باز می‌کردید و در بیو می نوشتید «حساب قبلی شهید شد»؟ ✴️ در این فرصت نمی‌خواهم بپرسم از آثار اجتماعی سال‌ها فعالیت در پیام‌رسان‌های خارجی چه خبر؟ ⬅️ برای مثال سال‌ها کار شما چقدر فتنه‌ی امروز را جمع کرد؟ هر چند پاسخ این سوالات مهم است، اما فعلا بماند. 🔶🔹 صرفاً تکلیف‌تان را با تصریح امام جامعه بر عبارت «فضای مجازی ول» و تأکیدشان بر «ضرورت کنترل محتوا به نفع ارزش‌ها» مشخص بفرمایید. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508