" ESO 422-41"
دوست دارم یه همچین جایی درس بخونم
https://eitaa.com/paranoiam/2331
اره راست میگی باید از ویو لذت برد ✅
هدایت شده از Paranoia
پارانویا یا امشب زنده میمونه
یا میره .
اگر به هر دلیل رفت،از اشنایی با همتون خوشحال و بسیار خرسند شد .
من تو حضوری ام در بروز احساساتم دچار مشکل میشم بعد تو چت از من واکنش درست میخوای ؟ میخوای درمورد احساساتم حرف بزنم ؟
ببیخشید ولی در ای مورد خیلی ناتوانم
وقتی شروع کردی به ابراز احساساتت به من که دیگه من احساساتمو نسبت بهت از دست داده بودم..
کلمه ی جانم وقتی یه نفر صدات میزنه خیلی قشنگه عمیقا خیلی دوست دارم وقتی کسی که دوسش دارمو صدا میزنم از طرفش بشنوم جانم
ولی متاسفانه خودم عادت ندارم کسی صدام بزنه بگم جانم♡