eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وای اینو ♡♡
اینم خیلی قشنگهه
دوست دارم یه همچین جایی درس بخونم
گیگیلیی
هدایت شده از Paranoia
پارانویا یا امشب زنده میمونه یا میره . اگر به هر دلیل رفت،از اشنایی با همتون خوشحال و بسیار خرسند شد .
من تو حضوری ام در بروز احساساتم دچار مشکل میشم بعد تو چت از من واکنش درست میخوای ؟ میخوای درمورد احساساتم حرف بزنم ؟ ببیخشید ولی در ای مورد خیلی ناتوانم
وقتی شروع کردی به ابراز احساساتت به من که دیگه من احساساتمو نسبت بهت از دست داده بودم..
کلمه ی جانم وقتی یه نفر صدات میزنه خیلی قشنگه عمیقا خیلی دوست دارم وقتی کسی که دوسش دارمو صدا میزنم از طرفش بشنوم جانم ولی متاسفانه خودم عادت ندارم کسی صدام بزنه بگم جانم♡
صبحتون بخیرر
اگه بتونم خیز بردارم و از رو تخت بلند شم یه قدم برا تصحیح خودم و ایران برداشتم
مردم به چایی و قهوه عادت میکنن من به شیر