هدایت شده از کافهچَکامه .
فور بزنید و ماه و روز ِتولدتون ُ بفرمایید حدیثشو تقدیمتون کنم :))
* شاید یه نشونه یا کمک بهتون بشه ..
# فوروارد .
دوستام زندگیو مث یه شوخی میبینن
خانوادمم که زندگیو خیلی جدی گرفتن
و من این وسط گیر افتادم
من بدم میاد مشکلاتمو به کسی بگم پس اگه اومدم بهت گفتم چی شده بدون دیگه دارم کم میارم