من بدم میاد مشکلاتمو به کسی بگم پس اگه اومدم بهت گفتم چی شده بدون دیگه دارم کم میارم
POV :
انقدر برات عادی شده که دیگه نمیتونی گریه کنی فقط داری درد میکشی و نمیدونی باید چیکار کنی
گریه و عطسه به تنهایی خودشون رومخن بعد وقتی باهم ترکیب میشن دیگه خیلی رومخ میشن