POV :
انقدر برات عادی شده که دیگه نمیتونی گریه کنی فقط داری درد میکشی و نمیدونی باید چیکار کنی
گریه و عطسه به تنهایی خودشون رومخن بعد وقتی باهم ترکیب میشن دیگه خیلی رومخ میشن
هدایت شده از Paranoia²
منی که میدونم یه عالمه کار دارم و اگه الان انجامشون ندم به خاک سیاهِ دوزخ میشینم ولی همچنان به هیچکاری نکردنم ادامه میدم و عذاب وجدانش رو تحمل میکنم