بابا خب درک داشته باشید ، من خودم کار و زندگی دارم نمیتونم همش فعالیت داشته باشم هی لف میدید
#فور
زمان:
حجم:
2M
چشماتونو ببندید و سعی کنید بخوابید ، فردا باید زندگی کنید
شبتون بخیر
حداقل اونموقع که المپیک بود میومدم اینجا یه گزارشگری میکردم الان نمیدونم باید اینجا چی بگم
از ادمایی که بقیه رو بخاطر یه کاری مسخره میکنن و بعدا خودشون اون کارو انجام میدن بدم میاد
الان ۹۰ درصد چنلای ایتا :
اگه معتقدی فلانی بهترینه این پیامو فور کن تا سینش بره بالا