از ادمایی که بقیه رو بخاطر یه کاری مسخره میکنن و بعدا خودشون اون کارو انجام میدن بدم میاد
الان ۹۰ درصد چنلای ایتا :
اگه معتقدی فلانی بهترینه این پیامو فور کن تا سینش بره بالا
هدایت شده از فرارازبی عدالتی²
به نام خالق لبخند:)
درود...میلی هستم از چنل فرار از بی عدالتی²...
تقدیمی جذاب به مناسبت لطف شما که مارو صدتایی کردین آماده کردیم...
تقدیمی اینطوریه که..
شما از بین کتاب های(سنگدل،هر روح یک ستاره،هردو در نهایت میمیرند و زیر سقف آسمان )
یه دونه کتاب انتخاب میکنین ...و لینک چنلتون و اسم کتابتونو اینجا میذارین اینجا
منم باتوجه به وایب و کتاب انتخاب شده یه شخصیت از اون کتابو بهتون تقدیم میکنم..(درموردش توضیحم میدم)
ممبرا ام به من پیام بدن کتابشون بگن
ظرفیت؟ظرفیت خاصی ندارم شما فقط ایگنور نکنین دوستان:)
(تازه یه سورپرایز کوچولو ام داریم؛)
زمان؟۳۱ مرداد
منتظرتون هستیم...
چنل فرار از بی عدالتی²