من این رو تجربه کردم: اضطراب ناشی از انفعال بارها بدتر از اضطراب دستوپنجهنرمکردن با خود مسئلهست؛ حتی اگه بسیار سخت و بدقلق باشه.
*مالک*
یه عروسک داشتم فشارش میدادم میگفت آی لاو یو بعد این دو روز دست بچه های فامیل بود و من نمیتونستم کاری کنم وقتی برگشتم دیدم دیگه صدا نمیده خیلی ناراحت شدم بعد امروز اومدم لباساشو باز کردم باکس صداشو برداشتم و درستش کردممم باید بگم آی ام ایلان ماسک 👩🏻💻
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن
اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم
میفهمید چی میگم دیگه؟