eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
من این رو تجربه کردم: اضطراب ناشی از انفعال بارها بدتر از اضطراب دست‌وپنجه‌نرم‌کردن با خود مسئله‌ست؛  حتی اگه بسیار سخت و بدقلق باشه. *مالک*
یه عروسک داشتم فشارش میدادم میگفت آی لاو یو بعد این دو روز دست بچه های فامیل بود و من نمیتونستم کاری کنم وقتی برگشتم دیدم دیگه صدا نمیده خیلی ناراحت شدم بعد امروز اومدم لباساشو باز کردم باکس صداشو برداشتم و درستش کردممم باید بگم آی ام ایلان ماسک 👩🏻‍💻
هدایت شده از Eʟʏsɪᴀɴ
_
" ESO 422-41"
بله دوستان هرکی منو داره غم نداره
مخصوصا کسی که اینو درست کرده 😔😂❤
تروخدا یاد بگیرید انقد عذاب ندید 🤡
اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم میفهمید چی میگم دیگه؟
ظهر بخیر
خورش بامیه >>>
من خیلی آدمی ام که هی میپرسه چرا چرا اینجوری شد ؟ چرا نمیشه ؟ چرا چرا چرا