هدایت شده از Paranoia
نمیتونم بهت نگمکوچولو،هرچی فکر میکنم برات لقب بسازم،میبینم کوچولو از همشون شایسته تره🤌🏻🤌🏻
پسمبارکت،کوچولو
" ESO 422-41"
نمیتونم بهت نگمکوچولو،هرچی فکر میکنم برات لقب بسازم،میبینم کوچولو از همشون شایسته تره🤌🏻🤌🏻 پسمبارکت
مرسییی منم خیلی خوشم میاد و ذوق میکنم بهم میگی کوچولو ✨❤️