هدایت شده از Paranoia
نمیتونم بهت نگمکوچولو،هرچی فکر میکنم برات لقب بسازم،میبینم کوچولو از همشون شایسته تره🤌🏻🤌🏻
پسمبارکت،کوچولو
" ESO 422-41"
نمیتونم بهت نگمکوچولو،هرچی فکر میکنم برات لقب بسازم،میبینم کوچولو از همشون شایسته تره🤌🏻🤌🏻 پسمبارکت
مرسییی منم خیلی خوشم میاد و ذوق میکنم بهم میگی کوچولو ✨❤️
هدایت شده از ⋆𝐍𝖆𝖑𝖌𝖔𝖙𝖎𝖈𝖆⋆
زمان:
حجم:
1.4M
𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞
𝘾𝙝𝙖𝙣𝙚𝙚𝙡: @Hik8ari_K