əʇəɹuıʇʎ
https://harfeto.timefriend.net/16304053914115 بیاید حرف بزنیم یکم
حرف بزنیددد
این رو توی سنجاق هم گذاشتم اگه گمش کردید بین پیام ها
əʇəɹuıʇʎ
فقط خط کنار موهاش قشنگه😐
حالا تو داری یه عکس تار و محو با کیفیت نوکیا میبینی
من فول اچ دی دیدم طبیعیه از نزدیک یه چیز دیگه باشه\:😂
یکم خجالت بکشیم بد نیس اول مطمئن شیم طرف خودش کسیو نداره بعد کراش بزنیم بهتره🙂
ــــــــــــــــــــ
واقعا جدی گرفتید این مسخره بازی های من رو؟نشناختید من رو بعد این همه وقت؟🙂
əʇəɹuıʇʎ
یکم خجالت بکشیم بد نیس اول مطمئن شیم طرف خودش کسیو نداره بعد کراش بزنیم بهتره🙂 ــــــــــــــــــــ
اخه چرا باید روی کسی که شاید نهایتش یک ساعت دیده باشم کراش بزنم؟بشینم زانوی غم بغل کنم چسناله بگم براتون خوبه؟بخدا یکم مسخره بازی و دیوونگی و خندیدن به جایی برنمیخوره عزیزانم