یکم خجالت بکشیم بد نیس اول مطمئن شیم طرف خودش کسیو نداره بعد کراش بزنیم بهتره🙂
ــــــــــــــــــــ
واقعا جدی گرفتید این مسخره بازی های من رو؟نشناختید من رو بعد این همه وقت؟🙂
əʇəɹuıʇʎ
یکم خجالت بکشیم بد نیس اول مطمئن شیم طرف خودش کسیو نداره بعد کراش بزنیم بهتره🙂 ــــــــــــــــــــ
اخه چرا باید روی کسی که شاید نهایتش یک ساعت دیده باشم کراش بزنم؟بشینم زانوی غم بغل کنم چسناله بگم براتون خوبه؟بخدا یکم مسخره بازی و دیوونگی و خندیدن به جایی برنمیخوره عزیزانم
əʇəɹuıʇʎ
یکم خجالت بکشیم بد نیس اول مطمئن شیم طرف خودش کسیو نداره بعد کراش بزنیم بهتره🙂 ــــــــــــــــــــ
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
من نه هول پسرم نه پسر ندیده که یه خوشگل و خوشتیپ ببینم دست و پام شل بشه اینا صرفا جهت مسخره بازیه
فکر میکردم بعد این همه وقت توی کانال بودن شناخته باشید من رو
əʇəɹuıʇʎ
من نه هول پسرم نه پسر ندیده که یه خوشگل و خوشتیپ ببینم دست و پام شل بشه اینا صرفا جهت مسخره بازیه ف
حرص نخور ژیگول
این آدمایی که افکارشون پوسیده زیادن🙂
حالا هم اگه با چرت و پرت گفتن و شوخی خرکی های من حال نمیکنید با یه لفت خودتون رو راحت کنید بوس به همتون😌😂😂😂