eitaa logo
دولت جوان انقلابی🇮🇷
120 دنبال‌کننده
7هزار عکس
3هزار ویدیو
184 فایل
🔆﷽🔆 ☘ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است 🍃ما برآنیم که این ذکر جهانی بشود⚘ 📲ارسال انتقادات بسیار ارزشمند شما👇 @Taha_Yasin3 🛑هشدار: هر گونه کپی‌برداری از مطالب کانال بدون ذکر منبع، اصلا حرام نبوده و کاملا مجاز است✔😉 ♨️کانال دوم ما👇 @vacsam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 پانزدهم خرداد، عزایِ عمومیِ همیشگی امام خمینی(ره): من ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاريخ معاصر؛ يادگاری است از پيوند معنوی توده های عظيم مردم کشور ما؛ واکنشی است از احساس عميق مذهبی ملت ايران؛ نمايشی است ازبه پاخاستن مردمی که می خواستند ظلم و ستم را از بن بر کنند؛ تجسمی است از تاريخ اسلام و درجه ای است برای سنجش فداکاری و از خود گذشتگی انسان هايي که به دنبال آرمان الهی حرکت می کنند. پانزدهم خرداد، روز قيام خونين مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به ميدان آمدند تا سلطه طاغوتيان را از کشورشان برچينند ◽️معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم @moavenat_farhangi_qom
9.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ چه اتقاقی رخ داد؟ 🔹 پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، نقطه عطفِ تاریخ مبارزات ضد استبدادی و ضد استکباری ملت ایران و سرآغاز نهضت اسلامی بود و زمینه ساز سقوط نظام ستمشاهی در ۲۲ بهمن ۵۷ شد. ▪️ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی باد ◽️معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم @moavenat_farhangi_qom
هدایت شده از باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات آخر سال: این انتخابات بسیار مهمی است. دشمن از همین حالا، توپخانه‌های خود را به سمت انتخابات روشن کرده است 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از باهم
12.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این صحبت های مرحوم امام رو صورتی ها و یه عده مسئولین و اساتید غرب زده دانشگاه و به ویژه سلبریتی های مزدور نمیگذارن پخش بشه! تا میتونید منتشر کنید ! کانال خبری در ایتا‌بپیوندید👇. https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
هدایت شده از باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من التماس می کنم به ملت ايران....این غرب‌زده ها را کنار بگذارید ...
هدایت شده از  ارنگه / Arangeh
✳️ انقلاب را مردم انجام دادند امّا امام به وجود آورد. این انقلاب، یک ساخت سیاسی سلطنتی را در هم شکست و مردم‌سالاری را جایگزین آن کرد؛ این انقلاب، یک نظام دست‌نشانده و ذلیل در مقابل قدرتها را از میدان خارج کرد و یک نظام مستقل و متّکی به عزّت ملّی را جایگزین آن کرد؛ این انقلاب، یک حکومت ضدّ اسلام را از میدان خارج کرد، به جای آن یک حکومت اسلامی پایه‌گذاری کرد و بنا نهاد؛ این انقلاب، استبداد را به آزادی، بی‌هویّتی روزافزون این ملّت را به هویّت ملّی و به اعتماد به نفْس تبدیل کرد؛ این انقلاب، یک ملّت چشم‌دوخته‌ی به دست اجانب را به نیروی «ما میتوانیم» مجهّز کرد. اینها معجزه‌های این انقلاب عظیم و این تحوّل بزرگی است که امام بزرگوار در سطح  کشور به وجود آورد. این «ما میتوانیم» که گفتم، کلید حلّ همه‌ی مشکلات است. ما مشکلات داشته‌ایم و داریم و خواهیم داشت، امّا آن چیزی که میتواند این مشکلات را برطرف کند و مشکلات گذشته را برطرف کرده و در آینده هم علاج مشکلات ما است، همین روحیه‌ و نیروی «ما میتوانیم» است که انقلاب امام بزرگوار در این کشور این روحیه را به وجود آورد. رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی 🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹
هدایت شده از مهدی عسگری 🇮🇷⁩
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس از پیگیری‌های مهدی عسگری و طرح شکایت در کمیسیون اصل نود؛ این کمیسیون پروژه را خلاف قانون تشخیص داد گزارشی از نشست کمیسیون: فارغ از ایرادات متعدد راهبردی، تمدنی و نیز ابعاد اقتصادی، امنیتی و اجتماعی پروژه ریال دیجیتال، این جلسه بر روی ابعاد قانونی این پروژه متمرکز بود. طبق ماده۲ قانون پولی و بانکی کشور؛ پول رایج کشور به صورت اسکناس و سکه‌های فلزی قابل انتشار است. تعریف اسکناس نیز کاملا مشخص است، اما بانک مرکزی تلاش می‌کند تا موضوع را به یک نزاع لفظی تقلیل داده و ریال دیجیتال را نوعی اسکناس قلمداد کند! اما جایگزینی ریال دیجیتال با اسکناس درواقع تغییر ماهیت پول و ایجاد یک مصداق جدید برای آن در رده اسکناس و سکه محسوب می‌شود؛ با تغییر در ماهیت پول آن را به پولی هوشمند و قابل برنامه‌ریزی تبدیل می‌کند البته قابل برنامه‌ریزی برای بانک مرکزی و دولت‌ها با هدف کنترل اجتماعی. به گونه‌ای که ابزار تحقق اهداف و سامانه اعتبارسنجی اجتماعی ایجاد رمزارزهای متمرکز یا همان CBDC است. پس از طرح مباحث و استماع توضیحات مدیران بانک مرکزی، جمع‌بندی کمیسیون این بود که اجرای آزمایشی ریال دیجیتال نیز بدون پشتوانه قانونی یا مصوبه انجام شده است. لذا مقرر شد ضمن ارائه مستندات قانونی به کمیسیون اصل۹۰، تا زمان تعیین تکلیف ابعاد قانونی موضوع، اجرای پروژه ریال دیجیتال متوقف گردد. رئیس کمیسیون اصل نود نیز تاکید کرد که درصورت عدم طی مراحل قانونی، این اقدامِ خلاف قانون، قابل ارجاع به خواهد بود. 🇮🇷 کرج، اشتهارد و فردیس 🔗 @MahdiAsgari133
هدایت شده از صدای حوزه 📣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 آخوند زیرخاکی!!! ⭕️جناب جنتی دبیر ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی گفته: پرداختن عجله‌ای و ضربتی به موضوع حجاب و عفاف کار را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند!!! خود مردم باید در مسأله عفاف و حجاب نقش آفرینی بکنند!!! ✍پ.ن 🟠 اما هیچگاه کسی نمی‌پرسد که شما در طول این سالها که میزها را تصاحب می‌کنی، یک گزارش بفرمایید ببینیم کارهای غیر عجله‌ای و غیر ضربتی شما فقط در حوزه حجاب و عفاف چیست؟!!! 🔴جناب آقای جنتی و من تبع، به جای تخریب نیروهای انقلابی و مقصر جلوه دادن مردم مؤمن؛ یا صندلی را رها کنید، یا کار کنید یا کما فی ألسابق سکوت کنید تا جرم و گناه کمتری مرتکب شوید!!! ❇️نجات تاریخ صدای رسای اُمت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1737359374C70e3695ffe
. ♻️ سفری با علل نامعلوم! سفر مسئولان بانک مرکزی به صندوق بین‌المللی پول همچنان در جریان است. برخی دوستان با مقایسه نشست‌های سالانه سازمان ملل با دیدار اخیر رئیس بانک مرکزی با صندوق بین‌المللی پول، نسبت به انتقادات جبهه‌گیری کرده‌اند. دقت شود که: 🔻حضور روسای جمهور در سازمان ملل، در چارچوب اجلاس رسمی سالانه بوده و سخنرانی‌ها بر این اساس انجام می‌شود. از طرفی تبادل اطلاعات حیاتی کشور هم رخ نمی‌دهد. 🔻در برخی خبرها ادعا شده‌ است که برای شرکت در اجلاس بهاره عازم صندوق بین‌المللی پول شده‌اند. حضور آقایان بانک مرکزی در صندوق، خارج از اجلاس بهاره و پائیزه بوده و از این طریق مطلقا قابل مقایسه با نشست سالانه سازمان ملل نیست. هم طبق روال سالیانه و هم طبق اعلام رسمی سایت صندوق، اجلاس بهاره در فروردین‌ماه بوده است. (۲۱ تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۲) 🔻اگر معیار آقایان، شخص حضرت آقا هست و به تصویر سخنرانی ایشان در سازمان ملل اشاره می‌کنند، پس بهتر است از خط مشی ایشان در مورد صندوق بین المللی پول هم صحبت کنند و آن را معیار قرار بدهند. 🔻صندوقی که از سال ۱۹۴۴ شکل گرفت، از همان ابتدا به دنبال استعمار و براندازی در کشورها رفت. این نهاد را نمی‌شود با سازمان ملل یکسان کرد، به ویژه آن‌که صندوق به سیاست‌های اجرایی در کشورها ورود می‌کند. ❌ گویا برخی کاتولیک‌تر از پاپ شده‌اند! امروز در میان کارشناسان و صاحبنظران همان کشورها هم نسبت به ماهیت و عملکرد مخرّب صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، بحثهای جدی مطرح هست، اما گویا در ایران، خط قرمز برخی‌ها صندوق بین‌المللی پول هست، نه خط قرمز نظام. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/rasaee eitaa.com/rasaee
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴بی‌حجابی و سلامت روان اجتماع! 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔻چند روزی است که کلیپی از سخنرانی جناب دکتر خدایاری‌فرد، در دفاع روان‌شناسانه از بی‌حجابی در حال پخش است. همه سخن وی این است: «تا زمانی که کسی با چادر و روسری می‌آید، این خودش است و کسی که بدون چادر و بدون حجاب می‌آید این هم «خودش» است و این، برای سلامت روان اجتماع بیشتر به نفع جامعه است تا اینکه یک چیز دیگری از خودمان به نمایش بگذاریم.» روح استدلال این استاد محترم این است که حکومت باید اجازه دهد مردم آنگونه که هستند در انظار عمومی ظاهر شوند و الا اگر آنها را بر غیر خواسته‌شان اجبار کند، نه تنها هرگز موفق نخواهد شد، سلامت روان اجتماع را نیز به خطر خواهد انداخت! 🔸در این رابطه چند سؤال از این استاد محترم می‌پرسم: 1⃣به چه دلیل اگر هر کس آنگونه که شخصاً دوست دارد، در انظار عمومی ظاهر شود، سلامت روان «جامعه» تأمین می‌شود؟ آیا اگر کسی صرفاً بر اساس خواسته‌های شخصی خود در جامعه ظاهر شود و هیچ احترامی برای دیگران و هنجارهای آنان قائل نباشد، اساساً‌ جامعه‌ای باقی می‌ماند که شما از سلامت روان آن سخن بگویید؟ 2⃣انسان‌ها را تا کجا مجاز می‌دانید «همانگونه که هستند» در اجتماع ظاهر شوند؟ آیا جنابعالی به عنوان یک روان‌شناس، برای این خودگرایی و فردگرایی در عرصه زیست اجتماعی حد و مرزی قائل هستید؟ آیا در همه عرصه‌ها، توصیه روان‌شناختی جنابعالی این است که برای تأمین سلامت روان جامعه، افراد لازم است آنگونه که هستند ظاهر شوند؟ مثلا در رانندگی، در عمل به مقررات اجتماعی، قوانین مدنی، جزایی، کیفری و امثال آنها نیز همین توصیه را دارید؟ اگر خیر، چرا؟ چه تفاوتی میان آن قوانین و هنجارها با قانون حجاب وجود دارد؟ 3⃣این مبنای روان‌شناختی جنابعالی چه نسبتی با توصیه‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی اسلام دارد؟ 4⃣آیا اگر هر کسی همانگونه که هست و همانگونه که دوست دارد در اجتماع ظاهر شود، نظم و انضباط و حقوق اجتماعی تأمین می‌شود؟ اگر خواست کسی با خواست شما در تعارض بود، حق تقدم با کدامیک است؟ اگر کسی دوست داشت که به هنگام رانندگی مرتب بوق ماشین خود را آن هم با صدایی گوش‌خراش به صدا درآورد، آیا دیگران حق دارند که جلوی او را بگیرند یا خیر؟ آیا اگر جلوی او گرفته شود، سلامت روان او به خطر نمی‌افتد؟ اگر فی المثل دانشجوی شما دوست داشت با رکابی و شلوارک و قلیان در کلاس شما حاضر شود، آیا شما به او اجازه می‌دهید؟ 5⃣آیا از منظر روان‌شناسی جنابعالی، انسان‌ها هیچ وظیفه‌ای نسبت به دیگران و نسبت به جامعه ندارند؟ فقط و فقط باید «آنگونه که هستند» ظاهر شوند؛ حتی اگر به قیمت ایجاد بی‌ثباتی خانوادگی دیگران تمام شود؟ آیا آدمیان نسبت به هنجارهای اجتماعی هیچ مسئولیتی ندارند؟ 6⃣اگر خواسته‌های فردی کسی، نه تنها هیچ سود و منفعتی برای جامعه نداشته باشد؛ بلکه آسیب‌های جنسی و جسمی هم بر جامعه وارد کند باز هم سلامت روان اجتماع را در آن می‌بینید که هر کس خودش باشد؟ 🔹و ده‌ها پرسش دیگری که «این زمان بگذار تا وقت دگر.» 🆔https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴پیشفرض‌های اثبات‌ناپذیر دفاع روان‌شناسانه از بی‌حجابی! 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔻جناب دکتر خدایاری‌فرد، رئیس پیشین دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، در توجیه روان‌شناختی بی‌حجابی گفته است: آزادی در پوشش موجب می‌شود هر کس هر طور دوست دارد و آنگونه که در واقع هست، در انظار عمومی ظاهر شود، و این برای سلامت روان اجتماع نافع‌تر است. پیشتر (https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi/2154) چندین پرسش بنیادین را در این خصوص با ایشان در میان گذاشتم و امیدوارم که باب گفتگویی عالمانه را در این زمینه فراهم کنند و به آنها پاسخ دهند. 🔷در ادامه نکته‌ای دیگر را در این خصوص بیان می‌کنم: چنین توجیهی مبتنی بر پیش‌فرض‌هایی است که لازم است جناب دکتر خدایاری‌فرد، تکلیف خود و مخاطبان خود را با آنها روشن کند: پیشفرض اول. «عمل تک‌تک «افراد» بر اساس میل و خواست درونی خود، ملازم با تأمین سلامت روان «اجتماع» است.» پیشفرض دوم. «انسان سالم از نظر روان‌شناسی، کسی است که آنگونه که شخصاً دوست دارد، بدون ملاحظه هیچ امر دیگری، در انظار عمومی ظاهر شود.» پیشفرض سوم. «انسان‌ها ذاتاً مدافع حقوق دیگران هستند و اگر آنها را به اختیار خود واگذاریم، هیچ تعرض و تجاوزی به حقوق دیگران نخواهند کرد و در نتیجه خواست شخصی هیچ کسی در تعارض یا تضاد با خواست شخصی سایر افراد نیست.» و الا اگر این پیشفرض پذیرفته نشود، طبیعتاً نباید انتظار داشت، اگر هر کس آنگونه که دوست دارد در جامعه عمل کند، سلامت روانی اجتماع تأمین شود. پیشفرض چهارم. «آزادی در پوشش با سایر آزادی‌های اجتماعی مثل آزادی در تولید و توزیع و مصرف مواد مخدر، آزادی در روابط جنسی خارج از چارچوب و ضوابط قانونی و شرعی؛ آزادی در حمل اسلحه؛ آزادی در عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و ...؛ متفاوت است و نباید با هم مقایسه شوند.» اگر این پیشفرض را نپذیرند، علی‌القاعده جامعه‌ای باقی نمی‌ماند که سخن از سلامت روان آن به میان آید! 🔻روشن است که این پیشفرض‌ها نه تنها بدیهی نیستند؛ اساساً معقول و پذیرفتنی هم نیستند و دلایل مختلفی در رد هر کدام از آنها می‌توان اقامه کرد. 🆔https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi