eitaa logo
اقتدار ولایی
992 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۱) 🔻 در مصاحبه با اعتماد، بار دیگر چهره ضد دمکراتیک و دیکتاتور‌مآبانه سران اصلاحات پرده بر داشت. 🔻مغز متفکر اصلاحات، برای مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، ابتدا شش شرط اصلی را در قالب فرض مطرح می کند از جمله اینکه: «تمامی» اصلاح‌طلبان بپذیرند در انتخابات مشارکت کنند! شورای نگهبان «کسی» را رد صلاحیت نکند! «تمام» کرسی‌های مجلس آینده در اختیار اصلاح‌طلبان قرار بگیرد»!! لوایح اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان رد نشود!! 🔻حجاریان در ادامه، به این خواست های ضد قانونی و دیکتاتور‌مآبانه اکتفا نمی‌کند و از اعماق حیرت انگیز استبداد درونی خود و همفکرانش پرده بر‌می‌افکند و بدون اینکه خجالت بکشد، شرط استعفای رئیس جمهور کنونی یا عزل وی را به عنوان شرط ضمن عقد برای بله گفتن اصلاح طلبان برای مشارکت در انتخابات مجلس به شروط قبلی می افزاید!! 🔻این میزان خودکامگی و نمک نشناسی در حالی‌که، فاصله زمانی جدا شدن اصلاح طلبان از صندلی قدرت هنوز به دو سال هم نرسیده واقعا پدیده است!! ادامه دارد... ✍حمیدرضا ابراهیمی ✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇 @Gaami_no
اقتدار ولایی
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۱) #ابردیکتاتور 🔻#حجاریان در مصاحبه با اعتماد، بار دیگر چهره ضد دمکراتیک
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۲) 🔻 در بخشی از مصاحبه با اعتماد، به صراحت از «حجاب اختیاری» به عنوان «پروژه‌ای» نام می‌برد که به «سرانجام» رسیده است!! 🔻معمولا عبارت به «سرانجام» رسیدن درباره فعالیت‌های مستمر و دشواری است که موجب دست‌یابی به یک هدف شده باشد استفاده می‌شود. 🔻اذعان حجاریان به اینکه یک پروژه موفق اصلاح طلبانه بوده است که می تواند الگویی برای سایر پروژه‌های اصلاح طلبان باشد بسیار قابل تامل است. 🔻آیا ممکن است تولید و کشته سازی از کسانی که خود را به گناه میگساری آلوده کردند هم با هدف به «سرانجام» رساندن پروژه رسمی کردن فروش مشروبات و شکستن ممنوعیت شرب خمر باشد؟ 🔻آیا دستگاههای امنیتی تصور نمی کنند که کشته سازی از مشروبات به صورت ناگهانی و زنجیره‌ای می تواند کپی ماجرای انتحار احتمالی یا قتل هدایت شده توسط براندازان غربگرا باشد؟ 🔻آیا پروژه بعدی برای به «سرانجام» رساندن LGBT است؟ 🔻آیا تفسیر به رأی غلط و شیطانی از «لااکراه فی‌الدین» دقیقا همان آتش زدن تمام احکام قرآن یا به عبارت دیگر قرآن سوزی معنوی نیست؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی ✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇 @Gaami_no
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔥اسلام، دین دوم غربگرایان❗️ 🔻آقای عباس عبدی؛ چطور روزنامه‌های اصلاحات که سالانه میلیاردها تومان از بودجه عمومی و منابع دولتی دریافت می کنند تا اینجای تاریخ تدوام داشته اند؟ 🔻چطور وقتی صدها میلیارد تومان بودجه عمومی و منابع دولتی صرف سلبریتی های سینمایی و ورزشی و برخی کنسرت‌ها و کلیساها و خسارت کرسنت و... می شود، از نظر غربگرایان بلامانع است؟ 🔻ظاهرا غدیر، مانع اصلی تداوم حیات دین اول غربگرایان، یعنی لیبرالیسم است!! 🔻اگر مهمانی ده کیلومتری غدیر این‌قدر برای غربگرایان درد داشته، با مهمانی جهانی غدیر در عصر ظهور چه خواهند کرد؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی ✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇 @Gaami_no
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔥از جشن‌های غدیر ناراحت است چون... 🔻 حق حاکمیت را متعلق به خدا می داند که باید با دست پر محبت میان مردم توزیع شود؛ تا عدالت برپا گردد؛ 🔻اما حق حاکمیت را متعلق به می داند که باید با ابزار رسانه‌ و خشونت از دست مردم ربوده شود. 🔻علت بغض عجیب غربی‌ها و از جشن‌های غدیر را باید اینجا جستجو کرد!! ✍حمیدرضا ابراهیمی ✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇 @Gaami_no
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خبر خوب اینکه شرکت هپکو رو یادتونه که در دولت روحانی تعطیل شد و با تلاش‌های دکتر رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه از سقوط کامل نجات پیدا کرد؟! هیچی دیگه، طبق آمار جدید تولیدات شرکت هپکو شده 🙂🇮🇷✌️الحمدلله @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روضه امام مهدی(عج) برای امام حسین علیه‌السلام حوزه/ در منابع روایی آمده است، زمانی که قائم آل محمد ظهور می‌کند، مابین رکن و مقام می ایستد، و (پنج) ندا سر می‌دهد. إذا ظهر القائم (عج) قام بین الرکن و المقام و ینادی بنداءات خمسه: زمانی که قائم آل محمد ظهور می کند مابین رکن ومقام می ایستند و پنج ندا سر می دهند:  الأول: ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم، آگاه باشید ای اهل عالم من دوازدهمین امام هستم،  الثانی: ألا یا أهل العالم أنا الصمصام‏ المنتقم‏، آگاه باشیدای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده الثالث: ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان، آگاه باشید ای اهل عالم که جدمن حسین را تشنه کام کشتند،  الرابع: ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام طرحوه عریانا، آگاه باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند، الخامس: ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام سحقوه عدوانا.» اگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را ازروی کینه توزی پایمال کردند 🚀 @stickernew 🇮🇷 🚀 @stickernew 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وظیفه کسی که حقیقتی را درک می کند، کنجکاوی و یادداشت نمودن است؛ و وظیفه کسی که به درک پاره ای از مطالب توانا نیست چشم پوشیدن و دَم نزدن! کیش مهر صفحه ۲۴۵ 🚀 @stickernew 🇮🇷 🚀 @stickernew 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ندای امام عصر (عج) در هنگام ظهور روایت دارد که امام زمان صلوات‌الله‌علیه که ظهور فرمود، می‌فرماید: «أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم»۱، پنج ندا می‌کند به اهل عالَم، بدون هیچ دستگاهی و اختراعی، این [ندای او] به همه می‌رسد؛ به هر کسی به لغت [و زبان] خودش می‌رسد. در عالَم [هستی] نه [فقط] در این پنج قاره یا مثلاً چهار اقلیم. نه‌خیر، نه، این‌ها محدود هستند، آن هم با دستگاه، [اما] او  غیر محدود است بدون دستگاه. «إِنّی أَنَا الْمُنْتَقِم، أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّیَ الْحُسَين قَتَلوهُ عَطشاناً، أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّیَ الْحُسَين سَحَقوهُ عُدواناً». [اگر] کسی معرفت پیدا کند، مسئله ظهور امام و غیبت امام را می‌فهمد. [در حقیقت] ما [او را] نمی‌بینیم، او ما را می‌بیند؛ ما کلامش را نمی‌شنویم، او کلام ما را می‌شنود. ما معرفتمان ناقص است. عینک ما یک تاری دارد والّا آن‌ها که ما را می‌بینند. لکن گفت: «شیعَتُنا أَصبَرُ مِنّا لِأَنّا نَصبِر وَ نَحنُ نَعلَم وَ هُمْ یَصبِرون وَ هُم لا یَعلَمون»۲ [علم] ما از این‌که منتقِم خواهد آمد، [به‌این دلیل است که] روایت است، اما آن‌ها خودشان می‌دانند که منتقم می‌آید.   ۱.إلزام الناصب، ج‏۲، ص۲۳۳؛ «في الموائد: إذا ظهر القائم (عج) قام بين الركن و المقام و ينادي بنداءات خمسة: الأول: ألا يا أهل العالم أنا الإمام القائم، الثاني: ألا يا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم، الثالث: ألا يا أهل العالم إن جدّی الحسين قتلوه عطشان، الرابع: ألا يا أهل العالم إنّ جدّی الحسين عليه السّلام طرحوه عريانا، الخامس: ألا يا أهل العالم إنّ جدّی الحسين عليه السّلام سحقوه عدوانا». ۲.ر.ک: تفسیر قمی، ج‏۱، ص۳۶۵؛ كافی، ج‏۲، ص۹۳؛ بحارالانوار، ج‏۶۸، ص۸۰؛ «عَنْ جَمِيلٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه‌السلام قَالَ نَحْنُ صَبَرْنَا وَ شِيعَتُنَا أَصْبَرُ مِنَّا- لِأَنَّا صَبَرْنَا بِعِلْمٍ وَ صَبَرُوا عَلَى مَا لَا يَعْلَمُون».‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همسایه حرم 👈🏻 روایتی از سیره اخلاقی و مراودات آیت‌الله سیّدجواد خامنه‌ای(ره)🕊🌿🌿🕊 🔹 به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای (ره) و رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست»، کوتاهه‌هایی از زندگی آیت‌الله سیّدجواد خامنه‌ای(ره) 🥰 😘 📡 @saheb_nafas 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃💚﷽💚🍃 📡 @atre1o1 🇮🇷 به ظالم خَم نخواهد گشت قطعا قد و بالایش کسی که روز و شب با یاعلی برخیزد ازجایش اگر که ذوالفقارش سر برون آرد به قهر خود منافق را به آنی می کند از جمع مِنهایش من و اَمثال من در این حرم آیا چه می خواهیم اگر جبریل می سوزد دراین درگاه پرهایش اگر درکربلا نام علی را می بری قطعا؛ برات کربلایت در نجف خورده ست امضایش کسی که دست رد برسینه ی عالم نزد هرگز یقینا فرق خواهدکرد معنای بفرمایش کجایی عدل پی در پی که در مُلکت یهودی نه؛ مسلمانی درآمد بارها خلخال از پایش اگر آقایی ام داده درعالم علتش این است کسی را غیر مولایم نخواندم هرگز آقایش اگر نوکر بسوزد هم درآتش مطمئن هستم نخواهد سوخت دستش لااقل در بین اعضایش چه شب هایی که این تن شد کبود ازداغ فرزندت خودت در روز محشر یاعلی نگذار تنهایش 🔸شاعر: 📡 @atre1o1 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️ صحبت های مهم سردار حاجی زاده؛ فرمانده هوافضای پاسداران درباره عامل اصلی مشکلات کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شعری زیبا و دلنشین از برادر بزرگوارم حاج فیاض حسنلو ز جور و کینه و ظلم فلک فریاد یا مهدی بیا مولا که شد کاخ ریا آباد یا مهدی بساط ظلم و بی دینی کنون گسترده در دهر است به کام مومنان اینک عسل هم تلخ چون زهر است خدای مهربان گویا که با نشکرها قهر است نه بارانی نه محصولی نه آبی در چه و نهر است یکی بی خانمان و آن یکی سلطان یک شهر است هزاران درد بی درمان شده ایجاد یا مهدی چه گویم دلبرا بر دل هزاران درد سنگین است کنم من درد دل با تو که بر آلام تسکین است عمل مرده ست در دنیا فقط سجاده رنگین است به من روزی جوانی گفت آخراین چه آئین است به دورم از مسلمانی اگر اسلامتان این است گروهی ظاهرا شیعه به جشن عید شعبان اند به ظاهر عاشق حیدر به باطن شمر و عثمان اند مثال کوفیان اندر کمین راه مهمان اند به کف آلات موسیقی سرود هجر می خوانند بهانه گشته میلادش پسر دختر چه رقصان اند به ظاهر شیعه اند آنها مترسک های شیطان اند یکی با قدرتش گیرد ز مردم رشوه و صد باج یکی عثمان صفت کرده ست بیت المال را تاراج یکی در حسرت مشهد یکی هر ماه یک الحاج به وقت ادعای دین مداری طوطی وراج یکی از فقر شد در سیل جرم و صد گنه آماج ز فرط فقر و بی چیزی خودش را می کند حراج خجالت می کشم زین حرف اما با دلی مضطر بگویم امر بر معروف گردد نهی از منکر گروهی بی حیائی را به اوجش برده اند آخر پسر از فرط آرایش شده زیباتر از دختر ندارد غیرتی اصلا نه بر خواهر نه بر همسر فقط بهر دو دم شوخی دهد صد فحش بر مادر همان مادر که جنت زیر پایش خوانده پیغمبر (ص)؛ به شیطان کی کنم لعنت کنون شیطان فراوان است زنان بی حیائی که بدن هاشان نمایان است و شوهرهای بی غیرت که با او در خیابان است لباسش تنگ و رنگین چهره نقاشی چو حیوان است قسم بر خالق شیطان که شیطان هم هراسان است بر آن زن می کنم لعنت که او استاد شیطان است زنی که به عطر و رخ جلوه گر به آرایش جاذب از هر نظر همان زن نماها که ضد زن اند به آئین زهرائیان دشمن اند به نامحرمان رو نشان می دهند هم آرایش و مو نشان می دهند همان ها که سر تا به پا پیسی اند همان ها که سرباز گردان ابلیسی اند نگویش تو شیطان که او بدتر است که شیطان خودش هم بر او نوکر است به هر جا قدم می نهد بد حجاب لباسش بود زشت و رخ بی نقاب به کوچه ؛ خیابان به هر کوی و سو زند بوسه شیطان به جا پای او بگوید که جانم به پایت شود پدر مادر من فدایت شود؛ زنی با حجاب است و چادر به سر ولی دخترش هست جوری دگر خودش با حیا دخترش بت پرست چو طفلی که دارد عروسک به دست جوانی تو دختر؛ جوانی نما ! به رخ زینت آن چنانی نما! که دختر ز آرایشش چون پری ست و چشمان مادر پی مشتری ست جوان دخترش را ملوسش کند که شاید به حیله عروسش کند تو که فکر آینده ی دختری که ریزد برون مویش از روسری که خوشبخت گردد در آینده او شود تا عروسی برازنده او خدا را چه دیدی در این روزگار که بر لحظه اش نیست هم اعتبار چه تضمین عجل بر تو مهلت دهد به عمرت به آینده فرصت دهد اگر در همین لحظه مرگت رسید عجل بر تو شیپور رحلت دمید در آن قبر تاریک و وقت حساب بر این فتنه هایت چه داری جواب؟ تو آگاهی از جرم بس اکبرت از آن عشوه آموزی دخترت به آن عشوه هایی که آموختی و یا خنده هایی که افروختی به ذهن جوان فکر بد ساختی به راه گناهش تو انداختی أ یا شیعه زن ای تو چون درّ ناب بود برترین زینت زن حجاب مکن فکر آرایش و رنگ را
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بچه سنّیه اومد تو مسجد جلو علامه امینی گفت آقا مادرم داره میمیره ، علامه گفت من که طبیب نیستم ، گفت طبیب نیستی انقده ذکر علی گفتی به علی مادر منو شفا بده! 🥺😔علامه امینی یه چیزی نوشت و گفت برو بزار رو پیشانی مادرت... ان شاءالله شفا میگیره! همه تعجب کردن چه سرّی نوشت ، چه ذکری نوشت...❤️‍🩹 🥰 😘 📡 @saheb_nafas 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا