eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
247 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نقش ♻️ اگر مراقب نباشید رسانه‌ها با شما کاری خواهند کرد که از مظلوم متنفر باشید و به ظالم عشق بورزید! (مالکوم ایکس) 🔹 مالکوم ایکس، رهبر مسلمانان سیاه‌پوست آمریکا بود که رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، از او با عنوان «شهید» یاد کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خدایی وجود ندارد!! ♻️ ای وای بر تو انسان آتئیست ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیکار کرد این سرباز وطن!؟ شرحی بر دلاورمردان عرصه دفاع از حرم به فرماندهی سپهبد شهید سردار سلیمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 چرا با اغتشاشاگران برخورد سخت می کنید؟ ➖بهترنیست مدارا و مهربانی برای جذب جوان اغتشاشگر؟ ➖آیا خشونت را میشود با خشونت خاموش کرد؟ ✅به کانال شیخ قمی بپیوندید👇 ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎙🇺🇸💣🇬🇧🧨درسنامه جاسوسی شیخ قمی نفوذ در عرصه بین الملل و فضای مجازی 🟡دوره تخصصی رایگان🟢 درسنامه تخصصی «ضدجاسوسی» و نفوذ شناسی https://eitaa.com/Israel666/344 ➖➖➖➖ 🔗لینک کانال های شیخ قمی: | کانال سخنرانی جهادتبیین | حمایت مالی| فهرست تمام سخنرانیهای |پیام به شیخ قمی|
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🪓تو خوبه کشف حجاب کردی! چون با این کله کچلت ضد تبلیغی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
615.6K
⚠️🔥چطور بفهمیم کی توی مسیر انقلابه؟ نشر بده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ غربگرایان پس از سالگرد تکلیف قطعی خود با انتخابات را روشن خواهند کرد! 🔸 نسبت غربگرایان با انتخابات مجلس را سالگرد ژینا مشخص خواهد کرد 🔸 پدرخوانده ها برای سالگرد دقیقا چه در سر دارند؟ ۱۴۰۲/۵/۱۴ 🔺 چیزی در حدود یک ماه تا سالگرد فته‌ی ژینا که به تولدِ گروهک تروریستی-تجزیه طلبانه ی "زاعش" منجر شد، و چند ماه تا انتخابات فاصله است. خروجی انتخابات چه خواهد بود؟ جریان وطن فروش برای سالگرد فتنه چه در سر دارد؟ فضا به کدام سمت پیش خواهد رفت؟ در اردوگاهِ پدرخوانده ها و سامان دهندگانِ جنگ احزاب دو بحث در حال حاضر مطرح است: در سال منتهی به انتخابات؛ به جهت به چالش کشیدن حاکمیت به یک سالگردِ رادیکال آشوب طلبانه نیاز است یا یک سالگرد با جمعیتی معترض و پر شمار که به خیابان بیاید؟ 🔺 اگر اولی در اولویت قرار بگیرد، باید فضای مجازی به سمت تندروی و عصبی سازی مخاطب هدایت شود و خروجی فیلم ها و تصاویر مربوط به تنش ها در جامعه پیرامون حجاب با کپشن هایی در سبدِ عصبی سازی ریخته شود. اما اگر قرار است دومی یعنی در اولویت باشد، باید جنس تولید متفاوت تر باشد. جالب است که هنوز این جریان در پاسخ به چگونگی برگزاری سالگرد به خروجی نرسیده و البته خنده دار و قابل تأمل این است که اگر به خروجی هم برسد، به دلیل چند رنگ بودن جنس اردوگاه وطن فروشی، قطعا و یقینا به صدایی واحد نخواهد رسید. 🔺 فارغ از این بحث ها شاید سوال این باشد که اردوگاه سامان دهنده ی جنگ احزاب چرا نمیداند که به "تندروی و عصبی سازی" نیاز دارد یا به "اردوکشی خیابانی؟" ؟؟!! واقعیت این است که این جریان بین این دو ماند : 1️⃣ شانس خود را برای دعوت از مخاطب برانداز برای حضور پای صندوق رای و کمک به تشکیل مجلس غربگرا؛ (در ادامه چرایی این مهم را توضیح خواهیم داد) با هدف ایجاد تغییر در رفتار حاکمیت یا اختلال در حکمرانی (با تزریق عناصر غربگرا به صحن مجلس) امتحان کند 2️⃣ تحریم انتخاب با هدف مانور در حوزه ی بین الملل بر روی عدم مشروعیت حاکمیت و افزایش فشار بر مردم ایران ... 🔺 پاسخ این مهم برای این جریان روشن نشده چون هنوز نمی‌دانند که آیا اساسا دعوت مخاطب برانداز به شرکت در انتخابات، به فتح پارلمان توسط غربگرایانِ همفکر منجر خواهد شد یا نه...! یکی از مواردی که آنها را مردد ساخته این است: آیا غربگرایان با قانع سازی بدنه هوادار خود، می‌توانند آنها را به میدان بیاورند؟ که اگر بیاورند برای شارژِ رایِ این جریان به آرایِ کاربرانِ تحتِ تاثیرِ رسانه‌های وطن فروش نیاز می‌شود، تا شانس جریان برای پیروزی بیشتر شود. (از طریق کاری که قمی کلا و زم و امثال آنها در ۹۴ و ۹۶ انجام دادند.) 🔺 این جریان اما اگر حس کند راهکار در جایی دیگر است و فتح پارلمان برای جریان غربگرا غیر ممکن است؛ روی گزینه ی دوم متمرکز خواهد شد! (از طریق کاری مشابه آنچه کاربرهای صادراتی مانند زم و قمی کلا در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ کوشیدند رقم بزنند) نسبت جریان غربگرایی به مسئله چگونه است؟ در جریان غربگرایی هم بحثی مشابه در جریان است. زیر چتر اردوگاه اصلاحات برخی میگویند: اگر بتوان از مسئله ی سالگرد به مطالباتی رسید که اصلاحات بتواند خود را پرچمدار آن معرفی کند، ایده آل این است که بر روی مشارکت متمرکز شوند. 🔺 برخی کارشناسان بر این باورند که استفاده‌ی محمد خاتمی از کلید واژه ی "حجاب اجباری" در همین راستا و با هدف به اصطلاح گرم کردنِ خود، برای امتحان کردن شانس جلب توجه بدنه ی آشوب مطرح گردیده و توئیت‌هایی از جنس توئیتِ محمود صادقی را (ما پیام جنبش زاعش «زن زندگی آزادی» را دریافت کردیم) در همین راستا باید دانست. 🔺 در کنار احتمال اول، اما این مسئله هم مطرح است که اگر جریان اصلاحات شانس بهره برداری از دو قطبی ها به جهت همراه کردن آرای کاربرانِ تحتِ تاثیر رسانه های برانداز، و همچنین راه احیا و بیدار کردن بدنه‌ی هوادار خود را نداشته باشد، باید روی تمرکز کرده تا بلکه از یک شکست آبرومندانه رهایی یابد... آنگونه که مشخص است؛ در جنگ احزاب، اردوگاه وطن فروشی و اردوگاه غربگرایی، در روزهای منتهی به انتخابات بیشتر از همیشه با هم، هم مسیر شده اند. باید منتظر ماند و دید که کدام یک رخ خواهد داد. 🖌: از آنجاییکه گوساله های سامری یهود از 92 تا 1400 با در اختیار داشتن دولت و مجلس کوشیدند تا ملت را به زانو در بیارند و تحویل اربابان صهیونیستی بدهند لازم است انقلابی ها با مطالعه ابعاد مختلف خیانت های این جماعت مردم را آگاه نمایند وگرنه حدود 240 شبکه ماهواره ای و اینستاگرام و تلگرام و واتساپ دوباره این گوساله های عشق برجام را بعنوان میانه روها بعنوان گزینه مناسب به مردم قالب می کتتد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢 اگر زینبی روایت نکنیم 🖌محسن مهدیان 🔵 یکم. هرجا جنگ فیزیکی بوده، پیش از آن جنگ روایت ها شکل گرفته است. آمریکا به عراق حمله کرد؛ به بهانه نابودی سلاح کشتارجمعی. به افغانستان حمله کرد به بهانه ۱۱ سپتامبر. صدام به ایران حمله کرد به بهانه نقض یک توافقنامه بین المللی. بهانه یعنی چی؟ یعنی روایتی از واقعیت که بتواند افکار عمومی را مجاب کند که این هجمه فیزیکی مشروع است. کربلا نیز همین بود... 🔵 دوم. زمانه ای را که کربلا ساخت مرور کنید... شهادت امام حسن و نقض صلح نامه و سب امیرالمومنین و جلوگیری از تفسیر قرآن و ترویج عقاید دروغین مثل جبر و بدعت های آشکار و نصب منافقین در پست های کلیدی و در انتها تلاش برای بیعت گرفتن از تک تک مسلمانان تا همه زشتی ها را رسمیت ببخشد. معاویه همه ابزارهای جنگ روانی را بکار بست؛ از تطمیع تا تهدید و تحمیق تا سفیدنمایی خود تا خوارانگاری اهل بیت تا شعارهای دروغین تا شایعه ها و ... به بخش هائی از ادبیات نامه معاویه توجه کنید که چطور برای تحمیق دیگران به سیدالشهدا می نویسد: "تقوا پیشه کن و با خویشاوندان خود جنگ نکن...از تو انتظار نداشتم چنین کنی. ...تو داری نقص عهد می کنی. ...خود را خوار نکن" خلاصه اقدامات روانی معاویه وارونه نمائی حقایق بود. چنان تصویری از امیرالمومنین ساخته بود که مردم از فرزندانش نیز کینه گرفتند... تا عاشورا رقم خورد... 🔵 سوم. خطبه منا را ببینید... خطبه سیدالشهدا دو سال قبل از عاشورا. حضرت در آنجا در میان ۷۰۰ نفر از صحابه و تابعین سخن گفتند. ۲ بند در این خطبه می درخشد. یکی شناساندن ماهیت انحرافی بنی امیه و دیگر انذار و هشدار به علما و خواص. فرمودند چرا مقابل ظلم ها ساکتید؟ بانی ظلم به ضعفا شمائید...شمایی که امربه معروف و نهی از منکر نمی کنید... 🔵 چهارم. مخاطبان جنگ روانی معاویه را ببینید... مردم کوفه و شام. اما ایندو متفاوت بودند. مردم شام به شدت دنیاگرا و جاهل و بی قید. اما مردم کوفه نه. مردم کوفه ظاهرا اهل دین بودند اما بی طرف. جامعه ای نیم بند که می خواستند نه با باطل باشند و نه حق. به تعبیر امروزی ها مذهبی سکولار و صورتی و عافیت اندیش و محافظه کار. 🔵 پنجم: شد آنچه نباید می شد...اما همچنان جنگ روایت ها. خلاصه تقابل رسانه ای ابن زیاد و یزید مقابل اسرا چنین بود: شکست خوردید و این شکست یعنی مغضوب خدائید. خواستند بگویند قلت و مصائب بر حسینیان نشانه باطل بودن و فتوحات ظاهری یزیدیان نشانه حق بودن است. این دست اقدامات برای تان امروزی نیست؟ بماند. اما ما رایت الا جمیلا مقابل همین دسیسه بود. نفرمود زیبایی دیدم. فرمود جز زیبایی ندیدم. یعنی همه این بلاها و مصائب برای ما جز پیروزی نبود و چنان شرح داد که در تاریخ بماند و دست به دست شود تا امروز...آن حسینی را که دشمن کشت پیش چشم دوست/ چشم دشمن کور اینک عالمی مجنون اوست سبک روشنگری حضرت زینب و امام سجاد در دو شهر کوفه و شام و در مجالس یزید و ابن زیاد متفاوت بود. در کوفه هشداردهنده تا از خواب غفلت بیدار شوند و اما در شام آگاهی دهنده تا حجاب خرافات و جهل ها برداشته شود؛ این نیز مهمترین درس جنگ روایت ها یعنی مخاطب شناسی است.در هر دو مجلس عده ای می گریستند. اما در کوفه جماعتی کمر به جبران بستند و در مجلس یزید گروهی جدا شدند و مجلس ختم و عزا گرفتند و اینطور شد که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود. 🔵 ششم و در نهایت. و اگر زینبی روایت نکنیم... در جنگ روایت ها شکست بخوریم باز هم خون ها ریخته می شود. خون عجمیان ها و آرمان ها و رضازاده ها و زینال زاده ها ثمره تسلط موقت روایت دشمن در فضای مجازی بود. برخی مسخ شدند و خون بهترین ها را ریختند. و اما غلبه دشمن در جنگ روایت ها آنجا شکل می گیرد که اهل خرد و علما و خواص سکوت کنند. ببینند و بگذرند. خطبه منا خاطرتان هست؟ همان. اینجاست که در مارپیچ سکوت خواص، اوباش بپا می خیزند و تلقی قدرت و تسلط برای جبهه باطل می سازند و دو جماعت جاهل(غرب زده و شامی مسلک) و جماعت وسط باز(حزب اللهی سکولار و کوفی صفت) نیز همراهی می کنند. اینجاست که خون ها ریخته می شود. خون بهترین ها. حتی خون انسان کامل. چه بخواهیم و نخواهیم. لب کلام؛ هرکس هرجا هست قیام کند. قیام امروز روایت حق است و منحصر به رسانه ها و منبری ها نیست. جنگ روایت ها جنگ توده هاست. هرکس هرجا نشسته، بایستد...واگرنه عاشوراها رقم می خورد. 🖌پی نوشت : بدانید و آگاه باشید در ادبیات رایج سیاسی امروز تندرو یعنی پیروان راستین امام حسین علیه السلام و میانه رو یعنی گوساله های سامری یهود همان گوساله هایی که برجام را تحمیل کردند و اف ای تی اف را برای محکم کردن حلقه تحریم و کشتار ملت ایران به سبک کشتار ملت توسط انگلیس در جنگ اول جهانی تصویب کردند و فتنه بنزینی 98 را برای تصویب اف ای تی اف رقم زدند که به شهادت سردار سلیمانی ختم شد لکن خروش ملت در تشییع باشکوه توطئه آنان را خفه کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠کلام اضافه 🔸سول خدا صلی الله علیه و آله و سلم: زیاد حرف زدن و نیز صحبت کردن در توالت باعث فقر می شود. 📚جامع الخبار/ص125 ✍🏼زیاد حرف زدن از طرفی باعث نقصان عقل می شود و طبیعی است کمبود عقل باعث بی تدبیری در معیشت می شود و از طرفی چه بسا کلامی گفته شود که باعث قطع روزی انسان شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تلاش دنیایی ابن ابى یعفور مى گوید: خدمت امام صادق علیه السلام عرض کردم: ما دنیا را دوست مى داریم. فرمود: با اموال دنیا چه مى کنى؟ عرض کردم: به وسیله آنها ازدواج مى کنم، به حج مى روم، براى خانواده ام خرج مى کنم، به برادرانم کمک مى نمایم و در راه خدا صدقه مى دهم. فرمود:این که دنیا نیست، این آخرت است. 📚بحارالانوار/ج ٧٣ /ص١٠6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا