فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق میافتد شاخص عظیمی است که در تاریخ میماند و راه را نشان خواهد داد. ۱۴۰۳/۲/۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمیشود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد. ۱۴۰۳/۲/۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 رهبر انقلاب: با توجه به حوادث غزه حج امسال #حج_برائت است/ حملات وحشیانه صهیونیست از یک طرف و مظلومیت و مقاومت مردم غزه از طرف دیگر، هر کدام شاخصی ماندگار در تاریخ هستند
✏️ رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار کارگزاران حج:
امسال، حج ما #حج_برائت است بنابر تعالیمی که جناب ابراهیم به ما داده است. البته از اول انقلاب برائت در حج وجود داشته است، جاری شده است، باید هم بماند و باشد لکن حج امسال بالخصوص حج برائت است.
✏️ این حوادثی که در غزه پیش میآید و این حادثهی عجیب، عظیم، این آشکار شدن چهرهی خونآشام یک مجموعهی برخاستهی از تمدن غربی، اینها چیزهایی است که توجه به آن، مخصوص امروز و اینروزها نیست، این در تاریخ خواهد ماند.
✏️ آنچه که امروز دارد اتفاق میافتد در غزه و فلسطین، این حملات وحشیانه و سگ هار صهیونیست و عناصر خونآشام صهیونیست، از یک طرف، آن مظلومیت و در عین حال مقاومت مردم مسلمان غزه، از یک طرف، هرکدام یک نشانهی عظیم و شاخصی است که در تاریخ میماند. اینها شاخصهای مهمی است که راه را به آیندهی بشریت نشان خواهد داد. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 رهبر انقلاب: حضرت ابراهیم در مقابل دشمنِ ستیزهگر، محکم میایستاد و اظهار برائت میکرد/ امروز دشمن ستیزهگر با مسلمانها، رژیم صهیونیستی است/ نمیشود با اینها با روی خوش برخورد کرد، چه مباشر قتل و چه پشتیبان قتل!
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار کارگزاران حج:
حضرت ابراهیمِ رحیم و رئوف و ودود که برای قوم لوط شفاعت میکند، برای عاصیها طلب مغفرت میکند، برای کفاری که ستیزهگری ندارند معتقد است که به آنها باید نیکی کرد، همین ابراهیم در یک جا هم اینجور محکم میایستد و اظهار برائت میکند: «إِنَّا بُرَآءُ مِنكُمْ» ما برائت داریم از شما «وَبَدَا بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةُ وَالْبَغْضَاءُ» بین ما و شما دشمنی، دشمنی آشکاری است، ما صریحاً با شما دشمنیم و دشمنی میکنیم. اینها کیاند؟ آن کسانیاند که ستیزهگری میکنند دیگر.
✏️ «إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِكُمْ أَن تَوَلَّوْهُمْ» آن کسانی که شما را به قتل میرسانند، با شما میجنگند، شما را از خانه و دیارتان بیرون میکنند یا کمک میکنند به کسانی که شما را از خانه و دیار بیرون کردند، با اینها حق ندارید ارتباط برقرار کنید، دوستانه، دست دوستی به اینها بدهید. حق ندارید. یعنی بینتان دشمنی باید باشد.
✏️ خب امروز کیست در دنیا که با مسلمانها دشمنی میکند، ستیزهگری میکند، آنها را میکشد؟ زنشان را، مردشان را، فرزندشان را، آنها را از خانه و دیارشان بیرون میکند. آن کیست؟ دشمن صهیونیست در قرآن روشنتر از این توصیف بشود؟ فقط هم دشمن صهیونیست نیست. «وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِكُمْ» کسانی که کمک میکنند به او. کی کمک میکند؟ اگر کمک آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی قدرت داشت، جرأت داشت که این جور وحشیانه با مردم مسلمان، با زن و مرد، با کودک در آن محیط محدود این جور رفتار بکند؟ نمیشود با این دشمن با روی خوش برخورد کرد. نمیشود با آنها باملایمت رفتار کرد، چه آنی که مباشر قتل است، چه آنی که معاون قتل است، پشتیبان قتل است، چه آنی که خانه را ویران میکند، چه آنی که از ویرانکنندهی خانه پشتیبانی میکند. «وَمَن يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ» آیهی قرآن است.
✏️ اگر با اینها دست دوستی داد کسی، این ستمگر است، ظالم است. «أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ» این است. نص قرآن، آیات قرآن اینهاست. پس برائت امسال از همیشه بارزتر است. حج امسال حج برائت است. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 رهبر انقلاب: وحدت و ارتباط با آحاد مسلمان، یک عنصر اساسی در حج است/ خلأ بزرگ امروز این است: آحاد مسلمانها یکجا جمع بشوند و خروجی مطلوبی برای عالم اسلام و بلکه بشریت داشته باشند
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار کارگزاران حج:
یک عنصر اساسی حج، مسئلهی وحدت است، مسئلهی یکپارچگی است، مسئلهی یکی دیدن است، مسئلهی ارتباط با آحاد مسلمان است. ارادهی الهی، ارادهی تشریعی الهی بر این قرار گرفته است که آحاد مسلمانها به هم نزدیک بشوند، همدیگر را بشناسند، با هم همفکری کنند، با هم تصمیم بگیرند، خلأ بزرگ امروز ما این است با هم تصمیم بگیرند. یکجا جمع بشوند که این جمع شدن، یک خروجی مطلوبی برای عالم اسلام داشته باشد، بلکه برای بشریت داشته باشد. ما دنبال این هستیم. البته مقدمهاش تفاهم است؛ از ملیتها عبور کردن، از تفرّقهای مذهبی و فرقهای عبور کردن. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمیماند / اگر دستان قوی ملتها و دولتهای مسلمان همراهی کنند، تأثیرش خیلی بیشتر میشود
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار کارگزاران حج:
امروز فلسطین به پشتیبانی دنیای اسلام احتیاج دارد. بله، جمهوری اسلامی منتظر این و آن نماند و نمیماند، لکن اگر چنانچه دستهای قوی ملتهای مسلمان و دولتهای مسلمان از اطراف بیایند همراهی بکنند، تأثیرش خیلی بیشتر میشود. دیگر این جور این حالت رقتبار مردم فلسطین دیگر ادامه پیدا نمیکند. این وظیفه است. شما که آمادهاید، خدا کاری کند دنیای اسلام آماده بشود. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 رهبر انقلاب: اعمال حج سر تا پا متضمن ذکر و یاد خداست / اگر ما متذکر باشیم در همه کارها به موفقیت میرسیم
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار کارگزاران حج:
در حج ذکر یک عنصر بسیار مهم است. از اول تا آخر حج شما نگاه کنید از احرام و مقدمات احرام تا انجام عمره، بعد احرام حج، بعد وقوف و بقیهی اعمال حج، سر تا پا متضمن ذکر و یاد خداست.
✏️ این ذکر منشأ زندگی است مهمش این است وقتی ما یاد خدا در دلمان بود و خشیت الهی بر اثر یاد خدا در دل ما سایه افکند این در حرکت زندگی ما، در ارادهی ما، در عزم ما، در تصمیمگیریهای بزرگ ما اثر خواهد گذاشت ملتی که احتیاج دارد به کارهای اساسی و بزرگ آحادش باید با ذکر خدا مأنوس باشد.
✏️ اگر ما متذکر باشیم، «وَٱذۡكُرُواْ ٱللَّهَ كَثِيرٗا لَّعَلَّكُمۡ تُفۡلِحُونَ» دنبال ذکر فلاح است فلاح فقط رستگاری معنوی و روحی نیست. فلاح یعنی؛ موفقیت، یعنی نجاح، یعنی در همهی کار، در همهی کارها به هدف و مقصد دست یافتن اینها ناشی از ذکر است. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🕋 مرور بخشهایی از بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج:
🔹️ با توجه به حوادث غزّه حج امسال حج برائت است
🔹️ آنچه امروز در غزّه اتفاق میافتد شاخص عظیمی است که در تاریخ میماند و راه را نشان خواهد داد
🔹️ وحدت و ارتباط با آحاد مسلمان یک عنصر اساسی در حج است
🔹️ امروز فلسطین به پشتیبانی دنیای اسلام احتیاج دارد
🔹️ اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرأت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
🔹️ امروز دشمن ستیزهگر با مسلمانها رژیم صهیونیستی است
🔹️ امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 رهبر انقلاب خطاب به زائران بیتالله الحرام: بازار همه جا هست، کعبه و قبر مطهر پیامبر (ص) را دریابید، که فقط آنجا است. ۱۴۰۳/۲/۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معجزه آبخیزداری در روستای آرو دماوند
🔸تامین منابع آب شیرین برای مردم شهرها و روستاها، تنظیم جریان منابع آبی، حفظ کیفیت آب، حفاظت از منابع طبیعی برای تامین معیشت مردم محلی، تامین، حفاظت از تنوع زیستی و احیای آن از نتایج اجرای عملیات آبخیزداری است.
💎✨باران که می بارد...
🔹این روزها و هفته ها که باران رحمت الهی، بی دریغ در مناطق مختلف کشورمان می بارد و دشت های تشنه را سیراب می کند، یاد شانتاژ های رسانه ای پارسال و قبل از آن می افتم؛
♦️آنها که می گفتند اسرائیل، مدیریت ابرها را در منطقه قبضه کرده و نمی گذارد در ایران باران ببارد.
🔹اسرائیل که ناتوان از مهار بارش رحمت الهی است. اما اگر شرارتی از او متصور بود، به صف کردن مزدوران تروریست و وطن فروش بود.
♦️به فضل الهی، از زمانی که صهیونیست ها در جنگ ترکیبی اخیر گرفتار شده اند، آن مزدوران هم از رمق و خاصیت افتاده اند.
🔹این هم شاید ترجمان دیگری از آیه شریفه باشد که فرمود: "وَ أَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا.
♦️و اگر بر طریق (اسلام و ایمان) استقامت می ورزیدند، حتما آنان را با آب فراوان سیراب میکردیم".
36.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوتی وحشتناک سخنگوی ارتش اسرائیل روی آنتن بی بی سی فارسی عمق ویرانی حمله ایران را افشا کرد ...
#آقای_تحلیلگر
43.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سرخط
شاهکار ارتش در آماده سازی تجهیزات و تکنولوژی نظامی / چگونه ارتش تحریم ها و تخریب ها را بی اثر کرد ؟
26.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موشک های کروز ایرانی به ونزوئلا رسیدند ...
#پارتیزان
🔻فهم رویداد در روایت فلسفۀ تاریخ:
جهان در متن جابجایی ساختارشکنانه
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. جنگ اوکراین، جنگ غزه، واکنش ایران، تکانخوردن جامعۀ غربی دربارۀ وحشیگری اسرائیل و ... . آنچه که رخ داده است را میتوان مجموعهای از «رویدادهای پراکنده» و «اتّفاقهای روزمره» انگاشت که از قلمرو سیاست و حتی سیاستِ معطوف به اکنون فراتر نمیروند و از هیچ تحوّلِ گستردهای حکایت نمیکنند. کسانی که قادر نیستند میان حادثههای «اکنون زده» و «ناتاریخی» از یک سو، و حادثههایی که رگههای «تمدّنی» دارند و میتوانند مانند «نقطۀ عطف» عمل کنند از سوی دیگر، تفکیک کنند چنین برداشتی دارند، اما واقعیّت این است که رویدادهای اخیر، بسیار بیش از مناسبات و معادلات سیاسیِ محض و محدود به اکنون هستند. برخی از جریانها و نیروهای اجتماعی، دلالت تاریخی دارند و میتوانند زنجیرهای از رویدادهای تاریخ ساز را بیافرینند و به مثابه نقطۀ عطف عمل کنند. جنس این نیروها و رویدادها، متفاوت با هستیهای اجتماعیِ عادی است و قادر به «ساختارشکنی» و «عبور از اکنون» هستند. نیروها و رویدادها، اغلب در شرایطِ پیش ساخته و قفس گونه، اسیر هستند و قدرت و بضاعتِ فراروی از آنها را ندارند و می خواهند با آنچه که هست و آنچه که اقتضای ساختار است، عمل کنند، در حالی که قرار داشتن در «موقعیّت تاریخی»، به معنی درهم شکستن ساختار و اراده کردن وضعی است که ساختار کنونی، نمیتواند آن را رقم بزند. بسیاری از نسخهها و الگوها، در حصار «ساختار» به سر میبرند و ساختار دیگری را طلب نمیکنند و از این جهت، خصوصیّت «انقلابی» و «شکننده» ندارند. تنها نسخهها و الگوهایی که خود را در موقعیّت انقلابی تعریف میکنند و می خواهند از وضع موجود، عبور کنند، استعداد و امکان گذار تاریخی دارند. ازاینرو، باید میان «لایۀ انقلابی» و «لایۀ عادی»، تمایز نهاد و فهمِ «چرخش ساختاری» از تکانهها و تغییر هایی داشت که میخواهند زمینه سازِ انتقال انگارهای و گذار تمدّنی باشند:
بویِ بهبود ز اوضاعِ جهان میشنوم
شادی آورد گل و بادِ صبا شاد آمد
[دوّم]. اگر در گذشته دربارۀ امکانِ گذار تمدّنی و تحوّل ساختاری سخن گفته میشد و گفتگوها دربارۀ تحصیل شرایط گذار بود، انقلاب اسلامی و تداوم آن نشان داد که وضع تاریخی، دگرگون شده و دیگر تمدّن غربی نمیتواند بر ادّعای جهان شمول بودن خود پافشاری نماید و خود را عالَمگیر قلمداد کند. این انقلاب، لحظهای و نقطهای نبود که بتوان آن را یک چرخش تصادفی و انحراف ناگهانی از سیر تاریخیِ تجدّد دانست، بلکه عقبۀ طولانیای داشت که دستکم از مشروطه به این سو، صورت بندی شده بود. انقلاب ایران، میوۀ یک نهضت اجتماعیِ ریشهدار و دیرینه بود که از عمق خاک جامعه برآمد. در مرحلۀ بعد، ماندگاری این انقلاب، فرضیه های تجدّدی را با تعلیق و تردید مواجه کرد و روز به روز، بر بیاعتباری آنها افزود. این انقلاب، سودای بیرونی و جهانی داشت و باشتاب، پا فراتر از مرزهای خویش نهاد و «خویشتن تاریخی»اش را در «ناخویشتن جغرافیایی» گسترانید. خاصیّت پدیده های تاریخی، همین است که مرزها را در مینوردند و حصارنشین و بومبسنده نیستند. این انقلاب و درخششهای چهار دههاش، مسلمان غیر ایرانی را سودایی کرد و همگان را در اندیشۀ رقم زدن تاریخ جدیدِ محمّدی فرو برد: «فریب چشم تو، صد فتنه در جهان انداخت». امروز در منطقۀ غرب آسیا، جماعات نظامی و سیاسیِ متعدّدی حضور دارند که فارغ از دولتها، ریشه در خواست مردمی دارند و به نیروهای تاریخیِ مؤثّر و تعیین کننده تبدیل شدهاند. ظهورات متأخّر، دلالت بر طلیعۀ تاریخ جدید دارد:
حُسْنَت، به اتفاق ملاحت، جهان گرفت
آری، به اتفاق، جهان میتوان گرفت
🔻فهم رویداد در روایت فلسفۀ تاریخ:
جهان در متن جابجایی ساختارشکنانه
🖊مهدی جمشیدی
[سوّم]. اینهمه، نشانگر آن است که باید سطح تحلیل را به «فلسفۀ تاریخ» سوق داد و به سطوح فروتر، بسنده نکرد. آن حوزۀ معرفتی که میتواند از عهدۀ فهم رویدادهای تاریخی برآید و چرخش و دگردیسی را فهم کند، فلسفۀ تاریخ است. اگر از این سطح فروتر برویم، دچار تقلیلگرایی خواهیم شد و جز مشاهدۀ سلسلهای از رویدادهای درون ساختاری، دریافت و فهمی نخواهیم داشت. مسألۀ پشت صحنه، تولّد یک تمدّن دیگر است که از هر جهت، تمدّن غربی را به چالش میکشد و «بنیانهای قدسی» را جایگزین «بنیانهای مادّی» میکند. «تغییر بنیانها»، تغییر سادهای نیست که بتوان آن را به مناسبات سیاسی فروکاهید، بلکه باید برآمدن یک تاریخِ متفاوت را نتیجه گرفت و از دریچۀ فلسفۀ تاریخ به ماجرا و معرکۀ منازعات نگریست. نه علوم اجتماعی و نه علوم سیاسی، هیچ یک نمیتوانند توضیح نظریِ پهندامنه و عمیقی از این موقعیّت تاریخی ارائه کنند و به باطن و غایت آنچه که میگذرد پی ببرند. باید رویکردی را برگزید که همزمان، وجه «فلسفی» و «تاریخی» داشته باشد و از تقابل سرنوشت ساز دو تاریخ حکایت کند. فلسفۀ تاریخ میتواند شدنهای فربهِ تاریخ را تبیین کند و با غرق نشدن در جزئیّات تشویشگر، چرخشهای بزرگ را فهم کند.
[چهارم]. در سالهای پایانی گام اوّل انقلاب، فرضیۀ غرب این بود که نفسهای انقلاب ایران به شماره افتاده و کار انقلاب، تمام است و باید برای دورۀ پس از آن چارهای اندیشید و نیروهای سیاسیِ متفاوتی را به صحنه آورد. فرضیۀ رسانهای شده و پُرتکرار آنها، پایان یافتن حیات انقلاب بود و برای تحقّق آن، وعدههای کوتاهمدّت میدادند. در حرکت هماهنگ و متراکم، تصویر متأخّر از نظام جمهوری اسلامی در رسانه های غربی، از روند زوالی و انحطاطی این نظام حکایت میکرد و حتی در درون ایران نیز کسانی دچار تردید و تزلزل شده بودند و گمان میکردند انقلاب، فردایی نخواهد داشت. اما چندی نگذشت که ورق برگشت و از متن تهدیدها و تکانهها و چالشها، افق دیگری سربرآورد که حکایت از پیشروی چشمگیر انقلاب ایران داشت. انقلاب ایران، نه تنها ماند و فرونپاشید، بلکه قدرتمندتر از گذشته، جلوهگری کرد و در برابر سلطۀ غرب، موضع گیری کرد. این مواضع، دیگر از جنس سخن نبودند، بلکه تحقّق عملی و بیرونی یافتند و در جبهههای مختلف، دشمن را به عقب راندند. خاموش کردن فتنۀ داعش، یک بارقۀ امید بخش بود و چندی بعد نیز حادثۀ غزه نشان داد پای یک جریانِ تاریخیِ پیشرونده در میان است و یک روند تثبیت شده و مدّعی، شکل گرفته است. دراینمیان، واکنشهای دانشگاهی در آمریکا، روی دیگر سکۀ تحوّل تاریخی را عیان کرد که «برافتادن اعتبارِ تاریخِ معارض» است. تاریخِ معارض، در درون خودش به چالش کشیده شده و در معرض پرسشهای سخت و فلجکننده قرار گرفته است. اینک، نیروهایی از درون جامعۀ نخبگانی آمریکا شوریدهاند و مواضع برون تمدّنیِ آن را برنمیتابند. این اتّفاق را که «تناقضهای خویش برانداز غرب» روایت میکند نباید ساده انگاشت:
مدّتی معکوس باشد کارها
شحنه را دزد آورد بر دارها.
.
💢 تاوان سنگین
جنایت در رفح برای اسرائیل
🔹ایران مقتدر، بیست روز قبل، با حمله مستقیم موشکی و پهپادی، ابهت اسرائیل را در هم شکست و ضربه راهبردی به این رژیم زد.
♦️رژیم صهیونیستی، در آستانه ارتکاب جنایت جنگی/ نسل کشی جدید در رفح است؛ منطقه ای که یک و نیم میلیون نفر از ساکنان مظلوم غزه به آنجا رانده شده اند.
🔹حزب الله لبنان و انصار الله یمن، به عنوان دو بازوی قدرتمند مقاومت در منطقه، تهدید کرده اند که در صورت جنایت جدید صهیونیست ها در رفح، حملات خود را وارد مرحله جدید -از جمله حمله به کشتی ها و بنادر صهیونیستی در مدیترانه- خواهند کرد؛
♦️حزب الله دیروز و امروز، شدید ترین حملات طی دو ماه اخیر را که با گرفتن تلفات سنگین همراه بود، ترتیب داد و آماده گسترش جنگ، به عمق ده ها کیلومتری در شمال فلسطین اشغالی است.
🔹در این میان، یکی از گزینه هایی جدی با قابلیت عملیاتی، هشدار ایران، مبنی بر مجازات شدیدتر رژیم صهیونیستی در صورت نسل کشی جدید در رفح است. جنایت صهیونیست ها بدون چراغ سبز آمریکا ممکن نیست و بنابراین، در صورت وقوع، آمریکایی ها در منطقه تاوان خواهند داد.
♦️هشدار قاطع مقاومت منطقه مبنی بر تشدید مجازات اسرائیل در صورت وقوع جنایت جدید در رفح، می تواند عامل تشدید و تصاعد اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه های آمریکا و اروپا باشد.
🔹در این مصاف جدید، شایسته است فعالیت های وزارت خارجه در دو حوزه دیپلماسی بین دولتی و دیپلماسی عمومی وارد دور تازه ای شود. همچنان که طی چند ماه گذشته، پشتیبان قدرتمندی برای میدان بوده است.
♦️اجمالا این که هم افزایی بیشتر میدان و دیپلماسی و رسانه، می تواند فشار عمومی بر رژیم مستاصل صهیونیست و حامی آمریکایی آن را افزایش دهد و نباید از این قابلیت بازدارنده غفلت کرد.
@IMANI_mohammad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سند تحول در کشو مدیران ما خاک میخورد/ عدم به کارگیری نیروی پرورشی در مدارس خیانت است
محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در #ثریا:
🔸در طول این ١٨ سال فقط یکبار جذب رسمی مربی پرورشی داشتهایم و بقیه جذبها در حدود ٧٠٠ نفر در سال بوده!
🔸٧٠ هزار نیروی پرورشی در مدارس کم داریم.
🔸اگر عدم توجه به نیروی پرورشی خیانت نبود چه میتواند جز این باشد!
🔸سند تحول آموزش و پرورش در کشو مدیران ما خاک میخورد!
پاسخ دندانشکن #حجت_الاسلام_راجی در پاسخ به نظر یکی از کاربران در ویراستی
⁉️ ویراستی چیست؟
یک شبکه اجتماعی کوتاهنویسی است که جایگزینی برای شبکه اجتماعی توئیتر میباشد.
🔴 پیشنهاد میشود تمامی کاربران این شبکه اجتماعی را نصب و نظرات خود را در دید مخاطبین بگذارند و از آخرین مواضع حجت الاسلام راجی مطلع شوند.
______________________
🔸 اگر ویراستی را نصب دارید
🔸 اگر ویراستی را نصب ندارید
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir