eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
247 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ناترازی بنزین داریم، ⚡️⚡️⚡️چون پالایشگاه نساختند. ♦️ناتراری برق داریم، ⚡️⚡️⚡️چون نیروگاه نساختند. ♦️ناترازی مسکن داریم، ⚡️⚡️⚡️چون مسکن نساختند. این قوم فقط ویران می‌سازند...
ساخت مسکن از ⚡️نگاه انقلابی و ⚡️نگاه نئولیبرالیسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: حامیان پزشکیان تک‌چشمی به دنیا نگاه می‌کنند 🔹ضمن اینکه باید با همسایگان رابطه داشته باشیم، باید از دخالت بیگانگان هم جلوگیری کنیم. 🔹جریان رسانه‌ایِ برخی آقایان در زمان روی‌کارآمدن طالبان تلاش کردند کشور را وارد یک جنگ خسارت‌بار کنند. 🔹دولت شهید رئیسی با همراهی و دلاوریِ رزمندگان سایهٔ جنگ را از کشور برداشت. 🔹علی‌اف اواخر دورهٔ روحانی برای ایران خط‌ونشان می‌کشید و تاجیکستان و ازبکستان با ما قهر بودند. بحرین و جیبوتی در زمان روحانی روابطشان را با ایران قطع کردند. 🔹در دولت شهید رئیسی هم تنش جمهوری آذربایجان تمام شد، هم روابط ما با عربستان احیا شد، هم یخِ روابط ما با مصر بعد از ۴۵ سال آب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: ایراد این است که فقط به چند کشور توجه کنید 🔹بخش عمدهٔ فرصت‌ها در سیاست خارجی است. از اشتراک‌ها تعامل و از تعامل، فرصت‌ها پیش‌ می‌آید. 🔹ایراد این است که فقط به چند کشور توجه کنید که بیشترین اختلاف‌ها را با آن‌ها دارید. 🔹اشتغال و ارزآوری باید خودش را در سیاست خارجی نشان دهد. در پایان دولت باید مشخص شود چقدر اشتغال و ارزآوری تغییر کرد. 🔹هر سفارت باید سکوی صادرات باشد. شهید رئیسی در آخرین سفرش به سریلانکا همین موضوع را به رخ کشید. 🔹در منطقهٔ مقاومت بیشترین فرصت را داریم. باید بیشترین روابط اقتصادی را باید با این کشورها داشته باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: بعد از برهم خوردن برجام عده‌ای کشور را متهم کردند 🗣سعید جلیلی: 🔸شما نمیدانید ۳۹ بند FATF را دارید اجرا می کنید! این را نمی دانید! 🔹الان مگر FATF حل شده؟ پس چطور واکسن خریدیم؟ این یعنی تشخیص غلط و تشخیص غلط شما یعنی تصمیم غلط! 🔸مگر نمیگفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد؟ رفتند توافق کردند نتیجه اش چه شد؟ طرف کلاً عمل نکرد و خارج شد! بعد آنوقت شما می آیید کشور را متهم میکنید؟ جالب است! 🔹عوض اینکه از طرف مقابل طلبکار باشید ملت را متهم می کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: ملّت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌پدر علم ژنتیک ایران، یه میهن پرست واقعیه! 🔹‌پروفسور داریوش فرهود: وقتی کسی میهن پرست بود، میدونه برای چی باید کار کند
جولان «هدهد» در آسمان فلسطین اشغالی؛ واکاوی شکست سیستم پدافندی-راداری ارتش اسرائیل 🔺مقاومت اسلامی لبنان به تازگی در بیانیه ای از پرواز موفقیت آمیز پهپاد ایرانی «هدهد» یا همان «مهاجر-۴» بر فراز سرزمین‌های اشغالی و عکس برداری از مناطق حساس رژیم صهیونیستی پرده برداشت. 🔺ناکارآمدی سامانه‌های راداری -پدافندی اسرائیل و در عین حال مقابله موثر مقاومت لبنان با پهپادهای متجاوز نشان دهنده تغییر معادله جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی است. 🔺مهم‌ترین پیام پرواز «هدهد» در بر فراز حیفا، ارسال این سیگنال به کابینه جنگ نتانیاهو بود که اگر حزب الله لبنان اراده کند می‌تواند به راحتی مراکز نظامی و استراتژیک رژیم صهیونیستی مانند پایگاه‌های نظامی، ناوچه‌ها، مخازن نفت، نیروگاه‌های برق، فرودگاه و بندر را به وسیله موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انتحاری هدف قرار دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جنگنده بومی کوثر 🔹جنگنده کوثر یک جنگنده بومی با ماموریت پشتیبانی نزدیک است که با الگوبرداری از جنگنده F-5F تایگر طراحی شده است و از اویونیک و سیستم‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. جنگنده کوثر می‌تواند به‌صورت ارتقا سنگین برروی جنگنده F-5 نیز به‌کار رود. 🔹این جنگنده دارای ۲ خدمه بوده که هر ۲ خدمه آن برروی صندلی‌پران‌های بومی سریر با عملکرد در سرعت و ارتفاع صفر قرار می‌گیرند. در درون این جنگنده از اویونیک نسل ۴ و سیستم‌های کنترل پیشرفته و رایانه جدید استفاده شده است و در تصاویر مربوط‌به آن استفاده از نمایشگرهای رنگی چندکاره، نمایشگر HUD برای خلبان مشخص است. 🔹جنگنده کوثر از ۲ موتور توربوجت بومی اوج با پس‌سوز نیرو می‌گیرد که نسخه بومی موتور توربوجت کم‌مصرف J-85 محسوب می‌گردد و حداکثر سرعت این جنگنده را به حدود ۱.۶ ماخ می‌رساند. این جنگنده دارای ۱۴.۵ متر طول بوده و فاصله دو سر بال آن بیش‌از ۸ متر است. این جنگنده می‌تواند تا ۳.۲ تن مهمات شامل تسلیحات هدایت‌شونده و غیرهدایت‌شونده را حمل کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: آقای پزشکیان ستادهایشان را کنتراتی به کابینۀ روحانی داده‌اند 🔹آقای پزشکیان بگویید چه کسی به سفارت آمریکا حمله کرد در کدام دولت به سفارت عربستان تعرض شد و دولت وقت چرا ماجرا را مدیریت نکرد؟ 🔹آقای ظریف گفتند بگذارید ترامپ بیاید تا ببینیم چقدر نفت می‌فروشید. چرا بایدن پیچ تحریم را برای دولت روحانی شُل نکرد؟ آیا این یک اعتراف تاریخی نیست که رئیسی عرضۀ شُل‌کردن پیچ تحریم‌ها را داشت اما شما نداشتید؟ 🔹آقای ظریف و روحانی شما گفتید ما زبان دنیا را بلد نیستیم اما شما زبان مردم خودتان را هم بلد نیستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: آقای پورمحمدی باید جواب دهد که چرا فساد کرسنت را پیگیری نکرد؟ من پیگیری می‌کنم و می‌دانم صدای امثال شما در می‌آید 🔹اگر می‌خواهید کار کنید باید برنامه داشته باشید. آقای پورمحمدی حاضریم برنامه‌ها را بدهیم تا اگر ندارید اجرا کنید. 🔹۸ سال فرصت اشتغال و ارزآوری را از بین بردید. جای متهم در دادگاه است نه در تلویزیون. 🔹کدام یک از جلسات ما دربارۀ برجام غلط از آب درآمد، گفتیم تحریم برداشته نمی‌شود؛ حالا شد یا نشد؟ 🔹متاسفانه عده‌ای در ۸ سال به بهانه‌های مختلف فرصت سیاست خارجی را از بین بردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍رونمایی زاکانی از مستند زالو 🔻علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: ناگفته های بزرگ‌ترین فساد نفتی گازی ایران! در چند روز گذشته بسیاری از مردم از بنده سؤال کردند که SFO چیست؟ پرونده ‎کرسنت را در ۸ روایت منتشر خواهم کرد. به زودی در مستند ‎زالو.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: همان‌هایی که سال ۹۲ کلید آوردند با ویترین جدید آمده‌اند 🔹اگر صدایم را بلند می‌کنم از درد است؛ وقتی می‌بینم حق مردم را می‌خورند و یک آب هم رویش، نمی‌توانم تحمل کنم. 🔹آقای پزشکیان در تلویزیون دعوت به وحدت می‌کنند، اما مشاوران ایشان در تلویزیون میکروفون پرت می‌کنند. 🔹امیرالمؤمنین فرمود کسی که به عقل و تجربه تکیه نکند، شقی است. 🔹همهٔ مردم خواهان عدالت، رفع تبعیض و مبارزه با فساد هستند؛ اجازه ندهید به نام مذهب و قومیت بین مردم دیوار بکشند.
⚡️⚡️بهترین و بدترین 🌸⚡️امام علی علیه السلام: بهترینِ نیکیها، محبت و علاقه به ماست و بدترینِ بدیها، دشمن داشتن ماست. 📚غررالحکم/ح3363 🌼⚡️رسول خدا(ص): اهلبیت مرا از آن جهت که ادامه دهنده راه من و محبوب من هستند، دوست بدارید (اهل بیت مرا به خاطر محبت به من دوست داشته باشید.) 📚میزان الحکمه/ج2/ص236
دعای وقت طلوع و غروب آفتاب: اللَّهُمَّ امدُدْ لِی فِی عُمرِی وَ أَوسِعْ عَلَیَّ فِی رِزقِی وَ انشُر عَلَیَّ رَحمَتکَ وَ إِنْ کُنتُ عِندَکَ فِی أُمِّ الکتابِ شَقِیّاً فَاجعَلْنی سَعیدا خدایا بر عمرم بیفزا و در روزی ام وسعت عنایت کن و رحمتت را بر من بگستران و اگر نزد تو در کتاب تقدیر و سرنوشت بدفرجام هستم، مرا نیکبخت گردان. مفاتیح الجنان
44.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سربازی ظریف در آمریکا 🔹محمد اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس: ظریف دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و حتی سربازی خود را در آمریکا گذرانده است!! ┄┅┅┅┅
🚨آغای ظریف هیهات من ۶۲ تن طلا هیهات من ۱۸ میلیارد دلار. هیهات من هاله اسفندیاری. هیهات منا  البرادعی. هیهات من تحویل قاسم سلیمانی. هیهات من هواپیمای اوکراینی. هیهات من ۴ جاسوس تیم هسته ای. هیهات من مهدی آخوندی. هیهات من ۲۶ جاسوس در بدنه دولت. هیهات من جاسوسخانه محیط زیست هیهات من صندوق ذخیره فرهنگیان. هیهات من سگ نوبخت در تنکابن. هیهات من آذر منصوری سگباز. هیهات من رئیس خصوصی سازیتان. هیهات من رئیس هلال احمرتان. هیهات من رئیس بانک مرکزیتان. هیهات من شبنم نعمت زاده. هیهات من دختر قاچاقچی فانی. هیهات من قتل پسر با کلت پدر. هیهات من تیرباران میترا در حمام. هیهات من تهمت بزرگ تقلب ۸۸ هیهات من تشکیل نایاک. هیهات من ۸۰ دروغ در ۸ سال. هیهات من ۴۰ توهین به مردم. هیهات من فتنه ۹۸ و صبح جمعه. و حداقل ۱۰۰ مورد دیگر. آقای ظریف. بی حیائی و دودوزه بازی هم حدی دارد. همان چای دبش هم در دولت شما تخلف کرده بود و در دولت رئیسی کشف و با خاطیان برخورد شد. لطفا" بی مهابا و اینقدر زیاد دروغ نگوئید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خواهشا ببینید و انتشار بدید شاهکار ظریف مشاور پزشکیان 🔹در کتاب خاطرات خانم کلینتون وزير امور خارجه آمریکا در بازار فراوان هست نوشته با انتخاب روحانی ایران را ۲۰ سال عقب راندیم بدون اینکه یک تیر شلیک کنیم....!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیشگویی 30 سال قبل مرد نورانی و انقلابی مرحوم آیت الله حائری شیرازی رضوان الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فواد ایزدی کارشناس میزگرد: ۸ سال کشور را معطل گلابی برجام کردند اما دست‌آخر هم میوه نداد