♻️امام خمینی : با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر که ندانم
⭕️سؤال خبرنگار : [شما زندگی خیلی منزوی داشتید، شما اقتصاد جدید و حقوق روابط بین المللی را مطالعه نکرده اید. تحصیل شما مربوط به علوم الهی است، شما در سیاست و گرفتن و دادن یک زندگی اجتماعی درگیر نبوده اید. آیا این در ذهن شما این شک را به وجود نمی آورد که ممکن است عواملی در این معادله باشد که شما نمی توانید درک کنید؟]
✅جواب امام : ما معادلۀ جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی ای که تا به حال به واسطۀ آن تمام مسائل جهان سنجیده می شده است را شکسته ایم. ما خود چارچوب جدیدی ساخته ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته ایم. از هر عادلی دفاع می کنیم و بر هر ظالمی می تازیم، حال شما اسمش را هرچه می خواهید بگذارید. ما این سنگ را بنا خواهیم گذاشت. امید است کسانی پیدا شوند که ساختمان بزرگ سازمان ملل و شورای امنیت و سایر سازمانها و شوراها را بر این پایه بنا کنند، نه بر پایۀ نفوذ سرمایه داران و قدرتمندان که هر موقعی که خواستند هرکسی را محکوم کنند، بلافاصله محکوم نمایند. آری با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر است که ندانم.
📚صحیفه امام؛ ج۱۱، ص۱۶۰.
#تفکر_امام_نه_به_لیبرالیسم
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کسانی که عکس عملکرد حاج قاسم رفتار می کردند؛ الان نگران عکس حاج قاسم شدند!!
🔴 #پی_نوشت:
شرح و سندی دیگر از بردگی بردگان وفادار و گوش به فرمان در دولت تدبیر و امید به ارباب خویش آمریکا
#برجام_بردگانه_ترین_سند_بردگی تاریخ بشر افتخار بردگان وفادار ایرانی از ارباب آمریکایی خویش
#اف_ای_تی_اف سند پالانشاه طلبان متحد برای به بردگی کشاندن ملت
#2030_پالاننامه_جهانی حزب خران مشتاق پالان (سفارش ویژه برای نابودی ایران و اسلام)
#حسن_پالانی_ناکام_از_تشکیل_مجدد_حکومت_پالانشاهی_در_ایران و
#رضاخان_همچنان_پالانشاه_کبیر
#رفراندوم_شعار_بردگان دست آموز و خودآموز غرب برای دست بوسی ارباب آمریکایی و بازگشت ارباب به ایران
#سازمان_ملل : سازمان مدیریت بردگان وفادار یا سازمان پالان شاهان متحد تحت امر ارتش وحشی آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم اهدای مدرک بردگی اعظم به حسن پالانی در انگلیس
#برجام_بردگانه_ترین_سند_بردگی تاریخ بشر افتخار بردگان وفادار ایرانی از ارباب آمریکایی خویش
#اف_ای_تی_اف سند پالانشاه طلبان متحد برای به بردگی کشاندن ملت
#2030_پالاننامه_جهانی حزب خران مشتاق پالان (سفارش ویژه برای نابودی ایران و اسلام)
#حسن_پالانی_ناکام_از_تشکیل_مجدد_حکومت_پالانشاهی_در_ایران و
#رضاخان_همچنان_پالانشاه_کبیر
#رفراندوم_شعار_بردگان دست آموز و خودآموز غرب برای دست بوسی ارباب آمریکایی و بازگشت ارباب به ایران
#سازمان_ملل : سازمان مدیریت بردگان وفادار یا سازمان پالان شاهان متحد تحت امر ارتش وحشی آمریکا
👤 توییت استاد #رائفی_پور
وای بر مجلس!
بارها بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور را خواندم. کلمهکلمه آن تذکر و توجه به شفافیت، رعایت اصلی بیطرفی مجریان انتخابات، افزایش مشارکت، دعوت از همه گروهها، و دقت در سواریندادن به نمایندگان کنونی و سابق مجلس در آستانه انتخابات بود که عین عقل و شرع و قانون است.
باید از مردم خواست به ۲۰۰ نمایندهای که متعرض وزیر کشور شدهاند، رای ندهند.
افسوس که شفافیتی در کار نیست.
این حجم از وقاحت باورنکردنی است. اینها اگر در زمان امام علی (علیهالسلام) میبودند، به حضرت بهخاطر نامه به عثمانبنحنیف نیز حمله میکردند.
یقین دارم رهبری مفاد آن نامه را تایید خواهند کرد.
29.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ استاد #رائفی_پور
⭕️ آیا ظریف خائن و جاسوس بود؟؟؟
🔻 چی شده که یهو سر و کله ظریف پیدا شده؟
🔻رفتارهای مشکوک، ظریف در حد و اندازه وزارت نبود!
🔻خلاصه ۸ سال وزارت ظریف از زبان استاد
9.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشای دکترهای بی سواد از بردگانه ترین سند یردگی تاریخ بشر
🖇 نفسانیت در خیابان، جولان میدهد و شیطان، پایکوبی میکند. اقلیت محض، بدننمایی میکنند و در روح جامعه، زهر تمتعات نظری تزریق میکنند. زبان امر و نهی در خیابان بریده شده و مؤمنان در خاموشی به سر میبرند و آه سرد برمیآورند. مصلحت به جان حقیقت افتاده و ترانهی فتح میخواند.
البته ما هم با خودمان بحث میکنیم ...
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻تحلیل اجتماعیِ پیمایش حجاب-۱
مهدی جمشیدی
۱. اینکه «چهل درصد» از مکشفهها در «پیش از تیرماه سال گذشته» کشف حجاب کردهاند (مطابق آمار پژوهشکدۀ باقرالعلوم که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است)، نشانگر این حقیقت است که «موج» و «شیب» کشف حجاب بهصورت جدی و گسترده در دورۀ پیشااغتشاش، آغاز شده بوده و «روند خطی» و «سیر فزاینده» شکل گرفته بوده و حادثۀ مرگ مهسا امینی، فقط یک «زمینۀ تشدیدکننده» بوده است. تشدیدکنندگیِ آن نیز آنچنان برجسته نبوده، بلکه در اثر اهمالکاری مسئولان در اِعمال اقتدار و اجرای قانون در دورۀ پیشااغتشاش، مسیر طبیعی پدید آمده بود و مکشفهها احساس نمیکردند که مسئولان، قاطعیتی برای مواجهه دارند. این چهل درصد، میوۀ تلخ اغتشاش نیستند، بلکه اینان اغتشاش آفریدند یا با آن همراه شدند.
۲. این در حالی است که ما به «شصت درصدِ پسااغتشاش»، اعتنا میکنیم اما از «چهل درصدِ پیشااغتشاش» غافلیم. به نظرم مسألۀ اصلی، آن چهل درصدِ پیشینی است که توانسته «بدون اغتشاش» - که آکنده از حس و حرارت و هیجان و روایت بود - پیش برود. اگر بتوان آن شصت درصد را به اغتشاش نسبت داد، دربارۀ این چهل درصد چه باید گفت؟ این عدد بر اساس که «منطق اجتماعی» به تحقق پیوسته است؟ کدام «نیروی پیشران»، کشف حجاب را در دورۀ پیشااغتشاش تا مرز چهل درصد سوق داده است؟ من در تحلیلهای گذشتهام به این واقعیت تصریح کرده بودم که باید سالهای آغازینِ دهۀ نود را «نقطۀ عطف» نسبت به حجاب دانست و «موج جدید» را به آن نسبت داد و اتفاقهای امروز را در اتصال و همبستگی با این گذشتۀ تبیینگر، فهم کرد، نه اینکه چند تخلف موردی و اندک گشت ارشاد را در سالهای اخیر، اصل و اساس انگاشت و یا حادثۀ مرگ مهسا امینی را گرانیگاه قلمداد کرد. رگهها و ریشهها به «خُردهرویدادها»یی باز میگردد که از آغاز دهۀ نود توسط رسانههای فارسیزبان و دنبالۀ داخلی آنها در جریان اصلاحات، بهتدریج صورتبندی شدند و یک «سیر نامحسوس» را پدید آورند. این سیر، به یک «کلانرویداد» نیاز داشت؛ یک حادثۀ تلخ و بسیجگر و احساسی که در اثر انفجار آن، هم نقص شصت درصدیِ خود را جبران کند و هم با شرمندهسازی حاکمیت، به خود رسمیت بدهد.
۳. در طول ماههای تیر و مرداد و شهریور، سیر کشف حجاب حدود «سه درصد» بوده اما در مهرماه به «بیست درصد» میرسد. این عدد، در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نمیشود. پس قلۀ اقدام به کشف حجاب، معطوف به «مهرماه» بوده است. اما چرا مهرماه؟! روند کشف حجاب، میتوانست به صورت متوازن میان ماهها توزیع شود و در هر ماه، جمعی به مکشفهها افزوده شوند، و یا میتوانست ناگهان پس از اغتشاش و مرگ مهسا امینی، حالت هیجانی و انفجاری به خود بگیرد و ظهور یابد، اما حدود «سه ماه» طول کشیده تا تمایل بیست درصدی شکل بگیرد و این تمایل نیز در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نشده است. یک فرض این است که این عدد بزرگ را به بازگشایی دانشگاهها و مدارس نسبت بدهیم و بگوییم این دو بستر، زمینۀ همافزایی و ظهور حداکثری را بهصورت ضربتی فراهم کردند. فرض دیگر این است که گفته شود زنانِ مایل به کشف حجاب که تصمیم قطعی برای کشف حجاب داشتند، از نظر احتمال مواجهۀ حاکمیت، دچار تردید بودند، اما در این فرصت سه ماهه - که آمیخته با تعلل و بیعملی مسئولان بود - یقین پیدا کردند که حاکمیت، دیگر انگیزه و توانی برای برخورد ندارد و با سکوت رفتاری خویش، شرایط جدید را پذیرفته است.
۴. در اردیبهشت ماه، آمار اقدام به کشف حجاب به عدد «هفتدهم درصد» میرسد که کمترین میزان در مقایسه با همۀ ماههای گذشته است. تنها اتفاقی که میتونسته سرچشمۀ این افول ناگهانی و بیسابقه باشد، تهدید سردار رادان به اجرای قانون حجاب بوده است. این امر نشان میدهد که حاکمیت، همچنان از اقتدار برخوردار است و چنانچه «سخن مقتدارنه» بگوید - و اندکی نیز «قدرتِ» خویش را به رخ بکشد - گره گشوده خواهد شد و نهتنها روند پیشرونده، متوقف خواهد شد، بلکه بساط کشف حجاب و برهنگی نیز جمع خواهد شد. در واقع، چشم مکشفهها به «رفتار حاکمیت» است و بر اساس آن، رفتار خود را تعریف و بازتعریف میکنند. ازاینرو، روندها و سیرهای اجتماعی در این لایه، به سستی یا قوّتِ «گفتارهای حاکمیتی» وابسته است. متأسفانه «ضعف گفتاری» در ادبیات رسمیِ مسئولان، «اقتدار حاکمیت» را تا اندازهای مخدوش کرده است و باید از طریق جدّیّت و غلظت بخشیدن به گفتارهای رسمی، گذشته را جبران کرد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi