یه نفر بهم گفت باید ناشکری نکرد و صبر داشت تا دید خدا چی میخواد ....
دلم میخواد بگم خدا نخواست
ولی شاید چیزی پشتش نه؟
الان اینطوریم که
نمیدونم چی داره میشه
چرا داره میشه
چرا الان آنقدر یدفع اونم با وضعیت ذهنی من
🙂
Erinyes
اونجای میفهمید یه نفر واقعا براتون عزیزه که در یک قدمی از دست دادنش باشید
و دردناک تر از این وقتی که ربطی بهش ندارید تا جلوشو بگیرید ...
مادرم هی میگن چرا نیمخوابی
دوساعت دراز کشیدی چرا خوابت نمیبره
چرا نخوابیدی هنوز
مادر من نخوابید چون حتما یچیزی رو دلم سنگینی میکنه دیگه نمیتونم بخوابم