برا حل مشکلات روحی روانیم نیاز دارم به زمان ،دو احتمال وجود داره یکی که اینکه بدترشه
یکی اینکه بهتر شده
و هیچکدومم دست من نیست
از اگاه تر از خودم که مشورت میگیرم تاکید بر فراموشی میکنند و من پتانسیلشو ندارم
رشته تجربی فرهنگیان باید ترازش بشه ۷۳۰۰به بالا اگه بشی ۸۵۰۰ به بالا حتما قبولی
خب مگه مجبورم؟ من اگه میتونستم این ترازو بیارم میرفتم پزشکی
ناشناس
راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نرسیدم
Erinyes
ناشناس راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نر
میخواستم امروز راجب همین حرف بزنم نمیدونستم چطور شروع کنم انگار که خواسته خدا بود بگم
اول که بگم من هویتمو کاملا پنهان کردم
که خب دلایل خودمو داشتم تو دلم بود اینو بگم داره اذیتم میکنه
Erinyes
میخواستم امروز راجب همین حرف بزنم نمیدونستم چطور شروع کنم انگار که خواسته خدا بود بگم
قبلا خیلی پایبندی خاصی نداشتم
تقریبا هرطور دوست داشتم حرف میزدم هرچی دوست داشتم میدیدم وزندگی روالیم داشتم خیلی عصبی میشدم وحشتناکم آدم تندی بود چطوری بگم خیلی چیزا برام عادی بود البته که یه سری خط قرمزا داشتم بی بند نبودم😂😂
Erinyes
قبلا خیلی پایبندی خاصی نداشتم تقریبا هرطور دوست داشتم حرف میزدم هرچی دوست داشتم میدیدم وزندگی روا
یه موضوعاتی برام پیش اومد با فاطمه در میون گذاشتم قرار شد من اول رو خودم کار کنم اول نمازو درست کنم یکم از این پوچی درام
کمکم شروع کردم خودم رو بقیه چیزا کارکنم هرچیزی نگم هررفتاری نداشته باشم و...