eitaa logo
دانلود
ناشناس راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نرسیدم
Erinyes
ناشناس راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نر
میخواستم امروز راجب همین حرف بزنم نمی‌دونستم چطور شروع کنم انگار که خواسته خدا بود بگم
اول که بگم من هویتمو کاملا پنهان کردم که خب دلایل خودمو داشتم تو دلم بود اینو بگم داره اذیتم می‌کنه
Erinyes
میخواستم امروز راجب همین حرف بزنم نمی‌دونستم چطور شروع کنم انگار که خواسته خدا بود بگم
قبلا خیلی پایبندی خاصی نداشتم تقریبا هرطور دوست داشتم حرف میزدم هرچی دوست داشتم میدیدم و‌زندگی‌ روالیم داشتم خیلی عصبی میشدم وحشتناکم آدم تندی بود چطوری بگم خیلی چیزا برام عادی بود البته که یه سری خط قرمزا داشتم بی بند نبودم😂😂
Erinyes
قبلا خیلی پایبندی خاصی نداشتم تقریبا هرطور دوست داشتم حرف میزدم هرچی دوست داشتم میدیدم و‌زندگی‌ روا
یه موضوعاتی برام پیش اومد با فاطمه در میون گذاشتم قرار شد من اول رو خودم کار کنم اول نمازو درست کنم یکم از این پوچی درام کم‌کم شروع کردم خودم رو بقیه چیزا کارکنم هرچیزی نگم هررفتاری نداشته باشم و...
Erinyes
یه موضوعاتی برام پیش اومد با فاطمه در میون گذاشتم قرار شد من اول رو خودم کار کنم اول نمازو درست کنم
تازه اول راهم ولی خب همش میگم خدایا کمکم کن بتونم ادامه این راهو هم بیام غمامو با امام زمان در میون میزارم
Erinyes
تازه اول راهم ولی خب همش میگم خدایا کمکم کن بتونم ادامه این راهو هم بیام غمامو با امام زمان در میون
امروز برام سوال شد که یعنی آقا به‌حرفای من گوش میدن؟ منو میبینن یکم تحقیق کردیمو خوندیم و چیزی که دستگیرم شد این بود که وقتی کسی اقارو فراموش نمیکنه دائم در طول روز امام زمانو تو ذهنش نگه می‌داره این خودش دلیلی بر اینکه آقا داره میبینتش و خود آقا خواستن که باعث شده اون شخص دائم بهشون فکر کنه میگفتن عشق همیشه انتقال پیدا می‌کنه اگه آدم واقعاً عاشق باشه یعنی کوششی از طرف معشوق بوده که توهم عاشق شدی
Erinyes
اگر از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جای نرسد
من این شعرو فرستادم اینجا سر همین موضوع بود
Erinyes
امروز برام سوال شد که یعنی آقا به‌حرفای من گوش میدن؟ منو میبینن یکم تحقیق کردیمو خوندیم و چیزی که
بعد فکر کردم خب من قبلا چیکار میکردم چندبار در هفته یادم میوفتاده به امام زمان ؟ قبل کارام فکر میکردم اگه انجام بدم آقا ناراحت میشه یا نه؟ حرفو میزدم اشتباهو میکردم ولی بعدشم نمی‌فهمیدم ولی این روزا سریع متوجه میشم نباید می‌گفت اشتباه گناه سعی میکنم تکرارش نکنم
Erinyes
بعد فکر کردم خب من قبلا چیکار میکردم چندبار در هفته یادم میوفتاده به امام زمان ؟ قبل کارام فکر میکرد
و مهم تر از اینا میگفتم خدایا من اون همه غمو چطوری حل میکردم ؟ با کی‌ درمیون میزاشتم از کی می‌خواستم برام دعا کن گره مشکلم باز بشه چرا هیچ وقت به آقا نمیگفتم برام دعا کنند منی که آنقدر نیازمندا دعا بودم چرا به کسی که حتی نیم نگاهی اگر به زندگیم کنه زندگیم دگرگون میشه نمیگفتم برام دعا کنند چرا مشکلاتمو باهاشون در میون نمیزاشتم
این روزا درگیر یه غم بزرگی شدم یه چیزی که فقط مربوط به خودمو دلم میشه از زندگی کردن دست کشیدم تقریباً وسط سردرگمی هام چیزی که حل کردنش دست خودم نیست هیچ کاری هم برای حل شدنش نمیتونم انجام بدم یه جوری باعث شد به بقیه مراحل زندگیم هم یه آسیبی وارد بشه بعد از یه مدت تنها دلیلی که باعث شد رفتارمو تغییر بدمو از دست دادم ولی راهمو عوض نکردم چون شاید چیزی که میخواستمو از دست داده بودم ( تقریبا)ولی غمش باهام موند