Erinyes
بعد فکر کردم خب من قبلا چیکار میکردم چندبار در هفته یادم میوفتاده به امام زمان ؟ قبل کارام فکر میکرد
و مهم تر از اینا میگفتم خدایا من اون همه غمو چطوری حل میکردم ؟ با کی درمیون میزاشتم از کی میخواستم برام دعا کن گره مشکلم باز بشه
چرا هیچ وقت به آقا نمیگفتم برام دعا کنند منی که آنقدر نیازمندا دعا بودم چرا به کسی که حتی نیم نگاهی اگر به زندگیم کنه زندگیم دگرگون میشه نمیگفتم برام دعا کنند چرا مشکلاتمو باهاشون در میون نمیزاشتم
این روزا درگیر یه غم بزرگی شدم یه چیزی که فقط مربوط به خودمو دلم میشه
از زندگی کردن دست کشیدم تقریباً وسط سردرگمی هام چیزی که حل کردنش دست خودم نیست هیچ کاری هم برای حل شدنش نمیتونم انجام بدم یه جوری باعث شد به بقیه مراحل زندگیم هم یه آسیبی وارد بشه
بعد از یه مدت تنها دلیلی که باعث شد رفتارمو تغییر بدمو از دست دادم ولی راهمو عوض نکردم چون شاید چیزی که میخواستمو از دست داده بودم ( تقریبا)ولی غمش باهام موند
Erinyes
این روزا درگیر یه غم بزرگی شدم یه چیزی که فقط مربوط به خودمو دلم میشه از زندگی کردن دست کشیدم تقریبا
و خب میتونم با اطمینان کامل بگم
این درد آنقدری برام بزرگ بود که اندازه چندسال پیرم کنه صبورم کنه بی حوصله ام کنه و از کارو زندگی بندازتم روی واقعی روزگارو نشونم بده و تو شرایطی قرارم بدم که قبلاً نبودم و بفهمم یه سری اتفاقات هست که حلشون از من بر نمیاد
سپردمش به یکی خیلی بزرگتر از خودم
شاید اگه نبودن که ازشون طلب دعا کنم دردمو بهشون بگم و ازشون بخوام سفارشمو پیش خدا کنن
هرگز توان اینکه حتی این لبخند نمایشی که میزنم نداشتم قطعا پرخاشگرتر میشدم کم صبر تر میشدم و خب الان بابت دعا های که میکنم یکم امید ته دلم روشنه ولی اون موقع نمیدونم باید به چی دل میبستم
اون یکم امید من درحالیکه هرکسی دیگه جای من باشه دل میکنه
ناشناس
چقدر حرفات قشنگ بود همشو خوندم منم همیشه دوست داشتم اون حس ارامش و معنوی که ادمای مذهبی به دینو اماماشون میگیرنو تجربه کنم ولی هرچی ببشتر دنبالش رفتم ازم دور تر شد انگار این داستان مال من نبود، درکل رفیق برات دعا نمیکنم چون بهش اعتقادی ندارم ولی امیدوارم بتونی از پس همه .... بربیای تو لیاقتشو داری
آریا: صبوری چیزیه که باید با ائمه تجربه کرد نباید اینطوری فکر کنی اتفاقا تو اوج همون دور شدنی که خودت میگی اگه دووم بیاری و التماس کنی که فراموشت نکنن دیگه تا آخر عمر کنارت میمونن
اگه بخوام از میزان عشقی که خدا ائمه اش به ما بنده ها دارن بگن عشق مادر به فرزند و دیدی؟ خدا از مادر بیشتر دوست داره همه مامانا دلشون میخواد بچه هاشون خوشبخت شن ولی خدا از مامانا هم بیشتر میخواد اینو🙂
Erinyes
ناشناس چقدر حرفات قشنگ بود همشو خوندم منم همیشه دوست داشتم اون حس ارامش و معنوی که ادمای مذهبی به د
عشق خدا ناب ترین عشقیه که یه آدم میتونه پیداش کنه
Erinyes
عشق خدا ناب ترین عشقیه که یه آدم میتونه پیداش کنه
از اون عشق های که نهایت دوطرفه بودنو میبنی ولی اول باید ثابت کنی خدا قربونش برم عشقش به ما ثابت شده مایم که باید ثابت کنیم چقدر میخوایمش
روح واقعا روی جسم تأثیر داره
آنقدر از لحاظ روحی درگیر بودم که کل توانم ازبین رفته حتی توانایی راه رفتنم به سختی دارم🚶