eitaa logo
دانلود
برا منم دعا کنید 🙂
امشب از اون شبای بی خوابی منه
دارم یه فروپاشی روانی دیگه ارو پشت سر میزارم
ناشناس چقدر حرفات قشنگ بود همشو خوندم منم همیشه دوست داشتم اون حس ارامش و معنوی که ادمای مذهبی به دینو اماماشون میگیرنو تجربه کنم ولی هرچی ببشتر دنبالش رفتم ازم دور تر شد انگار این داستان مال من نبود، درکل رفیق برات دعا نمیکنم چون بهش اعتقادی ندارم ولی امیدوارم بتونی از پس همه .... بربیای تو لیاقتشو داری آریا: صبوری چیزیه که باید با ائمه تجربه کرد نباید اینطوری فکر کنی اتفاقا تو اوج همون دور شدنی که خودت میگی اگه دووم بیاری و التماس کنی که فراموشت نکنن دیگه تا آخر عمر کنارت میمونن اگه بخوام از میزان عشقی که خدا ائمه اش به ما بنده ها دارن بگن عشق مادر به فرزند و دیدی؟ خدا از مادر بیشتر دوست داره همه مامانا دلشون میخواد بچه هاشون خوشبخت شن ولی خدا از مامانا هم بیشتر میخواد اینو🙂
Erinyes
عشق خدا ناب ترین عشقیه که یه آدم می‌تونه پیداش کنه
از‌ اون عشق های که نهایت دوطرفه بودنو میبنی ولی اول باید ثابت کنی خدا قربونش برم عشقش به ما ثابت شده مایم که باید ثابت کنیم چقدر میخوایمش
روح واقعا روی جسم تأثیر داره آنقدر از لحاظ روحی درگیر بودم که کل توانم ازبین رفته حتی توانایی راه رفتنم به سختی دارم🚶
هدایت شده از ناشناس‌های ازدواجی
زمان: حجم: 350.5K
‌برادر پاپ
شاید این روزها هم بگذرند
حرف های ما هنوز ناتمام... تا نگاه می‌کنی: وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن‌که باخبر شوی لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌شود آی... ای دریغ و حسرت همیشگی! ناگهان چقدر زود دیر می‌شود! ‌