هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
یه وقت فکر نکنی من باور کردم رفتی...
من هنوز برات فالله خیر حافظا میخونم.
. بُـــکــاء
@farsitweets
شهادت رهبر داغی بود که برام هیچ وقت سرد نمیشه تا آخر عمرم درد و غمش و میل به انتقام خونش هست و خواهد بود
Erinyes
ناشناس از کانالت برم ناراحت میشی؟؟😐
نه داداش راحت باش کانال من کلا برا رفتنه😂
Erinyes
نه داداش راحت باش کانال من کلا برا رفتنه😂
من خودم بودم از چنلی که محتوا نداشت ادمین دو روز یه بار میومد یه مشت چرتو پرت میگفت لف میدادم😂😂
Erinyes
ناشناس https://eitaa.com/Erinyes/1641 وای خدای من بهتری؟
اره الحمدالله یکم کبود شده فقط😂😂