Erinyes
ناشناس از کانالت برم ناراحت میشی؟؟😐
نه داداش راحت باش کانال من کلا برا رفتنه😂
Erinyes
نه داداش راحت باش کانال من کلا برا رفتنه😂
من خودم بودم از چنلی که محتوا نداشت ادمین دو روز یه بار میومد یه مشت چرتو پرت میگفت لف میدادم😂😂
Erinyes
ناشناس https://eitaa.com/Erinyes/1641 وای خدای من بهتری؟
اره الحمدالله یکم کبود شده فقط😂😂
حس میکردم نسبت به پارسال شخصیت تغییرات زیادی کرده پس در نتیجه دوباره تست ام بی تی ای دادم و نتیجه جالب بود
رچسب شخصیتی شما
INTJ
عنوان
معمار (The Architect)
توصیف شما :
درون گرا، شهودی، منطقی، قضاوتی
دسته بندی شما :
منطق گرایان، مفهوم پردازان، دانش طلبان
شعار ها :
شایستگی + استقلال = کمال
تیپ فرعی :
INTJ-T
Erinyes
رچسب شخصیتی شما INTJ عنوان معمار (The Architect) توصیف شما : درون گرا، شهودی، منطقی، قضاوتی دسته بند
من از این تیپ شخصیتی خیلی بدم میومد