اطلاعیه مهم
با سلام و احترام
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
به اطلاع دبیران محترم، دانشآموزان عزیز پایههای یازدهم و دوازدهم و اولیای گرامی میرساند:
با توجه به محدودیت زمانی جهت ثبت نمرات مستمر نوبت دوم در سامانه سیدا، برنامهی آزمونهای شبهنهایی با رویکرد فشردهتری برگزار خواهد شد.
لذا خواهشمند است دبیران در برگزاری آزمونهای شبه نهایی دقت لازم را مبذول فرمایند، و دانشآموزان نیز ضمن آمادگی بیشتر، نسبت به حضور منظم در آزمونها توجه ویژه داشته باشند.
هدف از این تغییر، تسریع در فرآیند ثبت و تکمیل نمرات و جلوگیری از تداخل زمانی با امتحانات نهایی خردادماه میباشد.
با تشکر از همکاری و همراهی شما
معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۲
🔺️🔺️🔺️🔺️🔺️🔺️🔺️🔺️🔺️