Erinyes
من دوتا دارم یکی خاکستریه یکی نارنجی 😂😂
جز اینا شلوار کردی و لریم جدیدن میپوشم😂
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
کی داره بهت فکر میکنه؟ 💗✨
⭑ آریس: لئو
⭑ تورس: ویرگو
⭑ جمنای: لیبرا
⭑ کنسر: اسکورپیو
⭑ لئو: پایسیز
⭑ ویرگو: تورس
⭑ لیبرا: اسکورپیو
⭑ اسکورپیو: کپریکورن
⭑ سجتریس: لیبرا
⭑ کپریکورن: پایسیز
⭑ آکواریس: آریس
⭑ پایسیز: لئو
Erinyes
کی داره بهت فکر میکنه؟ 💗✨ ⭑ آریس: لئو ⭑ تورس: ویرگو ⭑ جمنای: لیبرا ⭑ کنسر: اسکورپیو ⭑ لئو: پایسیز ⭑
اگه این فال راست بود چی؟
چرا به نظر راست میاد جدن 😂
دیشب خواهرزاده دوستم بغلش بود
فسقلی کلا یک سالش بود بهش یاد داده بود بارفیکس بزنه🤦🏻♂😂
یه نازی داشت اصلا آخ
بچه فقط دختر اونم دختری که کپی مادرش باشه بقیه آلکین
این دختر کوچولو هارو دو سه ساله ارو دیدین صورتشون گرده نصف صورتشون چشم بعد دستای کوچولو دارن روسری هم میپوشن
خدا آدم میخواد بگیره کلی ماچشون کن
هدایت شده از 𝗎𝖿𝗈.
فوروارد کنید و جوین باشید تا من:
⋆ با توجه به حسی که ازتون میگیرم دوتا عکس یا ویدیو (انتخابش با خودمه) بهتون بدم.
⋆ بگم از نظرم از بین احساسات "غم، خجالت، اضطراب، گناه، شرم، ترس، خشم، شادی، انزجار، نفرت، دلتنگی، حسادت، هیجان، بیحوصلگی، ناامنی و تردید" کدوم دو رو تجربه میکنید و علتش چی میتونه باشه.
⋆ و در آخر به یکی از فرشتگانِ مسیحیت تشبیهتون کنم و یکمی ازش براتون بگم ~
Tags
و خب اگه کسی بابت جنسیت بنده عضو شده بهتر برید جدن میگم قصد بی احترامی ندارم ولی اینطوری ن من اذیت میشم نه شما ❤️
هدایت شده از 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
تلخه که نه آیندهای داریم، نه به چیزی دلمون قرصه. حتی نمیتونیم پیشبینی کنیم چی در انتظارمونه. گذشته رو هم که نگاه میکنیم جز اندوه و ترس و حسرت چیزی دستگیرمون نمیشه. عجیب گیر کردیم تو همین لحظه. عجیب.
𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕