و خب اگه کسی بابت جنسیت بنده عضو شده بهتر برید جدن میگم قصد بی احترامی ندارم ولی اینطوری ن من اذیت میشم نه شما ❤️
هدایت شده از 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
تلخه که نه آیندهای داریم، نه به چیزی دلمون قرصه. حتی نمیتونیم پیشبینی کنیم چی در انتظارمونه. گذشته رو هم که نگاه میکنیم جز اندوه و ترس و حسرت چیزی دستگیرمون نمیشه. عجیب گیر کردیم تو همین لحظه. عجیب.
𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕
هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
از عشق دوم بودن میترسم، از اینکه آدمی که به تو رسیده کنار آدم قبلی تا خرخره عاشق بوده، حالا دیگه هیچی براش نمونده جز تلاش برای بقا.
@tarrkhoon; ִֶָ