eitaa logo
دانلود
خیلی خوشگل بود یک ساعتی باهاش هم کلام شدم باهم تعریف میکردیم 😂😂
و خب اگه کسی بابت جنسیت بنده عضو شده بهتر برید جدن میگم قصد بی احترامی ندارم ولی اینطوری ن من اذیت میشم نه شما ❤️
تلخه که نه آینده‌ای داریم، نه به چیزی دل‌مون قرصه. حتی نمی‌تونیم پیش‌بینی کنیم چی در انتظارمونه. گذشته رو هم که نگاه می‌کنیم جز اندوه و ترس و حسرت چیزی دستگیرمون نمی‌شه‌. عجیب گیر کردیم تو همین لحظه. عجیب. 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕‌
مادرم میگن آدمی که قسمت تو باشه هیچ وقت سهم کسی دیگه نمیشه دعا کنید قسمتتون باشه
هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
‌از عشق دوم بودن میترسم، از اینکه آدمی که به تو رسیده کنار آدم قبلی تا خرخره عاشق بوده، حالا دیگه هیچی براش نمونده جز تلاش برای بقا. @tarrkhoon; ִֶָ