eitaa logo
دانلود
هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
‌از عشق دوم بودن میترسم، از اینکه آدمی که به تو رسیده کنار آدم قبلی تا خرخره عاشق بوده، حالا دیگه هیچی براش نمونده جز تلاش برای بقا. @tarrkhoon; ִֶָ
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بی‌وطن ها با تمسخر می‌گن «بچه شیعه»، خیال می‌کنن توهینه؛ اما نمی‌دونن برای ما، این اسم یه افتخاره… آرزومونه بعد از مرگ، با همین عنوان شناخته بشیم و یادمون کنن. . مرتضی🎒 @farsitweets
ویرگوها کل به نظرم بد نیستن، یعنی معمولی‌ان. وقتی بخوان میتونن خیلی مهربون و کمک‌حالِ بقیه باشن، ولی در عین حال خیلی هم عشقِ ریاست و کنترل کردنِ همه‌چی رو دارن. مدام نق میزنن و بقیه رو نصیحت و دعوا می‌کنن ،کنترلِ مامان‌گونه دارن ، اولش شاید به نظرت بیاد چقدر دلسوز و بافکرن و این رفتاراشون بانمک به نظر برسه، ولی بعد از یه مدت می‌فهمی این کارا رو از روی فداکاری انجام نمیدن، بلکه چون فکر می‌کنن همه‌چی رو بهتر از بقیه می‌فهمن و اینجوری رفتار میکنن. به نظر آدم‌های روشنفکر و خوش‌زبونی میان، ولی وقتی بهشون نزدیک میشی میبینی بعضی وقتا اینطوری نیستن.از نظر عاطفی خیلی بچه‌ان. یه و دنبال اینن که با چیزای ظاهری و مادی، خودشون رو به بقیه ثابت کنن و تایید بگیرن. یه نکته دیگه که درباره‌شون فهمیدم اینه که برخورد و قضاوتشون درباره آدم‌ها، خیلی نامحسوس بستگی به جایگاهی داره که برای اون طرف توی ذهنشون چیدن. به خاطر همینم هست که انقدر ایرادگیر و قضاوت‌گرن. خیلیاشون توی خانواده‌های متعصب یا طبقه‌بندی‌گر بزرگ شدن که این موضوع آخرش توی رفتارهای خودشون هم میزنه بیرون. در ضمن خیلی هم حسِ ناامنی دارن و تمام شخصیتشون رو روی زرنگ و توانمند بودن بنا میکنن. حتی بیشتر از کپریکورن ها حرفِ رزومه و موفقیت‌هاشون رو میزنن و کلاً زیاد حرف میزنن تا خودشون رو نشون بدن. البته نمیگم آدم‌های غیرقابل‌تحمل یا بدی هستن، اتفاقاً حضورشون یه جورایی آرام‌بخشه و خیلی رک و صادق و واقعی‌ان که این خودش خیلی ارزشمنده. در کل آدم‌های بی‌خطری‌ان و معمولاً نیتشون خیره، اما خب ، یه جور حسِ برتری‌طلبی نسبت به بقیه دارن.