eitaa logo
دانلود
من به انرژی ماها به شدت اعتقاد دارم و جدن ماه مورد علاقه ام اردیبهشت
یکی از خواستگارام نظامی بود ازم پرسید لباس بلدین اتو بزنین؟!!! منم هاج و واج مونده بودم +چرا؟ مگه نظامیا دست ندارن لباس اتو کنن؟😕 @khastegarybazi
Erinyes
یکی از خواستگارام نظامی بود ازم پرسید لباس بلدین اتو بزنین؟!!! منم هاج و واج مونده بودم #مخاطب +چرا
اینو دیدم خواستم بگم لباساشون جنسش مزخرفه دهن آدم سرویس میشه تا صاف شده تازه این خوبه عمامه هارو دیدین سه مترننننن سه متررر باید پهنش کنی وسط حیاط بشوری 😂😂
هدایت شده از Tweety
من جز ماه تولد خودم فالِ ماه تولد توام چک میکردم بی لیاقت
Erinyes
خودمونیم چه خوب بازی میکنن
هدایت شده از ...
قشر زود ازدواج کنیا با قشر دور ازدواج کنیا دعواشون شده😂
یه نفر بهم گفت باید ناشکری نکرد و صبر داشت تا دید خدا چی میخواد .... دلم میخواد بگم خدا نخواست ولی شاید چیزی پشتش نه؟
ولی بازم خداروشکر
وضعیت روانیم الان🚮
الان اینطوریم که نمی‌دونم چی داره میشه چرا داره میشه چرا الان آنقدر یدفع اونم با وضعیت ذهنی من 🙂
اگه یکم قبل تر میشد یا یکم بعدتر میشد من فرصت جمعو جور کردن خودمو داشتم