چیزی که آسون بدست بیاد،آسون هم از دست میره؛پس من بیشتر برات صبر و تلاش میکنم...
_ مسیج
426.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_gnphks2&btn=صندوق.پستی.کتابخونمون🌠
خب،اومدم با یه ناشناس جدید بعد مدت ها و با یه موضوع؛حرف اینه که نظرتون راجب به ادم ها چیه.از ادم ها بدتون میاد؟یا خوشتون میاد؟یا کسی هست که ازش نفرت داشته باشین؟یا بهش علاقه داشته باشین؟اینارو بهم بگین.گوش میدم،و منم همراهیتون میکنم:")♡
شلوغش کنین✨🙏🏻
اینجا زیر شیرونی ماهاست.. https://eitaa.com/Eternal_Dream
ینفر هست خیلی اذیتم میکنه و فوشم میده چیکارش کنم؟
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خب یدونه آینه بهش بگو،خودش تا عمق این حرفو میفهمه✨😼
آدما بدن و باعث میشن مضطرب بشم
فقط اتاق و کتاب و انیمه خوبه با غذا>>>>
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باهات موافقم ولی کاملا نه! ادمای بد زیاد شدن.حتی ادمای خوبمونم گاهی اوقات بد میشن و باعث اذیت میشن بدون اینکه خودشون بدونن...