eitaa logo
فانوس شب
2.1هزار دنبال‌کننده
22.8هزار عکس
23هزار ویدیو
311 فایل
اینجا فانوسی کوچک در شب های تار آخر الزمان است و ما عهد بسته ایم که این فانوس را تا طلوع خورشید بر پشت بکشیم کپی مطالب با فرستادن یک صلوات برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی ازاد است گروه مشاوره درمانی طبتم : https://eitaa.com/joinchat/801636388C9a2f69229b
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 خدا برای ما نشانه گذاشته. چرا توجه نداریم؟! 💠 صیحه‌ی آسمانی در شب ٢٣ رمضان که فردایش هم جمعه باشد، رخ می‌دهد. 💢 دوستان اگه امسال هم بگذرد و امام ظهور نکند، معلوم نیست دیگه کی این مقارنه‌ها رخ بدهد! 💎 امشب را از دست ندیم ... و مضطرانه امام را بخواهیم که قطعا همه در این وقایع اخیر به این اضطرار رسیدیم....😭 https://eitaa.com/sarayeakherat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ تودهنی نرم حجت‌الاسلام قاسمیان به بنی‌فاطمه پاسخ‌های علامه جوادی آملی و استاد قاسمیان به حرفهای نسنجیده و حاکی از کم‌سوادی یک عده که فهم درستی از آیات قرآن و امربمعروف ندارند! (البته که ما امربمعروف با خشونت را تایید نمیکنم، همانطور که مشی صورتی و عادی‌سازانه بد/بی‌حجابی برخی مداحان و خواص را..!) 👤 آنتی صهیون: آقای مداح شما وقتی از قرآن و تفسیر آن سررشته نداری غلط می‌کنی (با لحن خودتان) در شب قدر برای مردم تفسیر اشتباه ارائه می‌دهی، شما به همان مداحی‌تان بپردازید (البته مواظب هم باشید مدح چه کسانی را می‌گویید) و تفسیر قرآن را به اهلش بسپارید تا خدای نکرده بیشتر از این دین را به انحراف نکشانید! پیامبر فقط با لبخند مسلمان می‌کرد!؟ پس جنگهای صدر اسلام برای تئاتر بود!؟ ضمن اینکه اونموقع که جنبش فواحش کمپین قرآن‌سوزی راه انداخته بودند و اهانت و جسارت به اهل بیت علیهم السلام کجا بودید!؟ اونموقع صرفه در سکوت و وسط لحاف خوابیدن بود!؟ الان دغدغه دین پیدا کردید اونم با نعل وارونه زدن!؟ امروز خطر صورتی‌های حامی بد/بی‌حجابی برای دین بیشتر از یهود و نصاری نباشد، کمتر هم نیست! حجاب اندلس_سازه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۱/۲۲ 👌 🔊 Ⓜ️ ✅انتشار به هر شکلی آزاد است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸ایالات متحده یا ؟ 🔺 خروج چندباره‌ی قطار از ریل در آلاباما آمریکا! 🔺خروج قطار از ریل اخیرا در ایالات متحده به امری عادی تبدیل شده است و علت آن مشخص نیست
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ۲۰ سال حبس و یک میلیون دلار جریمه استفاده از فیلتر شکن در آمریکا برای دسترسی به برنامه تیک تاک! ♦️روح الله مومن نسب، کارشناس فضای مجازی: طبق قانون جدید کنگره آمریکا هرکس با استفاده از فیلترشکن به تیک تاک وصل شود ۲۰ سال حبس و یک میلیون دلار جریمه در انتظار وی خواهد بود. 💢از طرفی پیامی از دولت چین برای کاربرانی که از وی پی ان استفاده می کنند بدین مضمون ارسال میشود “ما متوجه شدیم که شما از VPN در تاریخ_ساعت_ استفاده کرده اید. اگر دوباره از VPN برای دسترسی به وب‌سایت‌های غربی استفاده کنید، شما را بین ۵۰ تا ۵۰۰۰ یوان جریمه می‌کنیم و شما را ۳ تا ۷ روز بازداشت میکنیم. 📛مقایسه شود با وضعیت یله و رهای فیلترشکن ها در کشور ایران که انواع و اقسام فیلترشکن ها در دسترس مردم است!
🔺در این روزها یادی بکنیم از بانیان وضعیت موجود و ترک فعل های آنها! 💠هنگامی که از برخورد قانونی با معضل بی حجابی حرف میزنیم شاید در ذهن اکثریت افراد برخورد با بانوان بی حجاب در جامعه متصور شود. باید دانست که برخورد قانونی فقط این نیست و شامل موارد بسیار زیادی میشود و یکی از مهمترین برخوردهای قانونی برای حل مشکل بی حجابی ، ساماندهی و چهارچوب بندی اینترنت امروز کشور است که آتشِ فرهنگ برهنگی و بی عفتی از آنجا زبانه می‌کشد! 📣ساماندهی فضای مجازی در سطح اعلا ، جز با راه اندازی کامل و خلاصی از اینترنت آلوده‌ی آمریکایی میسر نخواهد بود! ✍میلاد خورسندی
✅تراکنـــــــش موفــــــــق! ⚠️
🔴 آیت الله نوری همدانی: امسال سال سقوط اسرائیل است آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشتند: 🔹مسلمانان از آن روز که امام فرمودند اسرائیل غده سرطانی است، با قدرت جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند و امسال فکر می‌کنیم سال سقوط اسرائیل این غده سرطانی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مگر نگفتی علی جان و مَن یَمُت یَرَنِی بیا که وقت وفایت به عهد دیرین است 🏴 علیه السلام خدمت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت باد!
🔴 بایدن نامزد انتخابات ۲۰۲۴ می‌شود ▪️شبکهCNN: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ میلادی نامزد خواهد شد. 😏 احتمالا خرزو خان هم معاون اولش باقی خواهد ماند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ابتکار شهرداری اصفهان برای رعایت در مترو
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥شبکه‌‌ی اینترنشنال رذالت را به حداکثر رساند!!! 📣 اینترنشنال سعودی ؛ حمله نظامی به ایران ولو به قیمت کشته شدن مردم!!! 🔺️تحریم کارساز نیست، باید حمله نظامی به ایران صورت بگیرد و تلفات آن هم برعهده جمهوری اسلامی است!!!
⭕️روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در یک گزارش تحلیلی در خصوص شلیک ده‌ها راکت از جنوب لبنان، سوریه و غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی نوشت: به نظر می‌رسد نیروهای نیابتی و متحدان جمهوری اسلامی طی هفته گذشته درگیری چند جبهه‌ای را با اسرائیل آغاز کرده‌اند که نشان دهنده تجلی استراتژی ایران برای مقابله با اسرائیل با تهدیدات متعدد در جبهه‌های مختلف است. ⭕️‌ در گذشته ایران فقط می‌توانست اسرائیل را با استفاده از حزب‌الله در لبنان یا جهاد اسلامی در کرانه باختری و حماس در غزه تهدید کند. اما اکنون جنگ چند جبهه‌ای با استقرار ایران در سوریه امکان پذیر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پس‌گرفتن سؤال با ماچ و بوسه! 🔺 دیروز پس از طرح سؤال «محمدرضا صباغیان» نماینده بافق از وزیر بهداشت و پاسخ‌های وزیر که در مجموع بیش از نیم ساعت از وقت مجلس را گرفت، تعدادی از نمایندگان صباغیان را دوره کردند تا سوال خود را پس بگیرد. 🔸 صباغیان هم در نهایت با دادن فرصت سه‌ماهه به وزیر عملاً سوال خود را پس گرفت. اقدامی که با بوسه یکی از نمایندگان همراه بود. 🔸 به‌صورت منطقی زمانی که سوالی در کمیسیون مطرح شده و نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشده و سوال را به صحن فرستاده، در صحن هم نباید قانع شود تا نمایندگان در صحن مجلس درباره آن تصمیم بگیرد. 🔸 این اولین باری نیست که نماینده‌ای از به رأی گذاشتن سوال خود صرف‌نظر می‌کند و مجلس هم تاکنون فکری به حال اصلاح این رویه غلط نکرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤔نهادهای عریض و طویل متولی و مسئول در بحث ، کجا ایستاده‌اند؟ 🔺 ظاهرا باز دارند جاخالی می‌دهند و نیروی انتظامی را جلو می‌اندازند. 🔸چند ماه گذشت و یادشان رفت! انگار نمی‌توانند عبرت بگیرند و خودشیرینی برای اغیار را فراموش کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 بولوف زدن های نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی 🔸ما ضد ایران در سوریه عمل کردیم. اگر اسد به ادامه حملات به ما از خاک سوریه ادامه بدهد، بهای سنگینی خواهد داد. 🔸ما اجازه شکل‌گیری تشکیلات حماس در لبنان را نمی‌دهیم. 🔸«گالانت» به‌عنوان وزیر جنگ باقی خواهد ماند. 🔸ما هنوز در میانه نبرد هستیم و برای عملیات قدرتمند در همه بخش‌ها در صورت نیاز آماده هستیم. 🔸ما خواهان یک درگیری گسترده نیستیم و هر کاری برای جلوگیری از آن انجام می‌دهیم، اما اگر با آن مواجه شویم، دشمنان ما با قدرت کامل ما مواجه خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ زباله‌گردی فرانسوی‌ها و کمک ۱۳میلیارد دلاری به اوکراین! 🔺 فرانسویه این ویدئو رو گذاشته و نوشته این وضع مردم ماست وقتی مکرون ۱۳میلیارد به اوکراین کمک می‌کنه.
👌 نقش منحصر به فرد رسانه ملی در موضوع عفاف و 🔹رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران، بر نقش رسانه در خنثی سازی تخریب ها، توطئه‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمن تاکید کردند. 🔹بدیهی است شروع به اقدام حاکمیت و مقابله با کشف حجاب و هنجارشکنی، با تهاجم همه جانبه رسانه‌ای دشمن خارجی و دنباله داخلی او مواجه می شود. 🔹مهمترین وظیفه رسانه ملی در این کارزار، تبیین و روشنگری حول موضوع حجاب و عفاف است. تبیین ضرورت عقلی حجاب ، آسیب‌های بی‌حجابی و همه گیری فرهنگ برهنگی در جامعه و خانواده ، تجربیات غرب در آزادی پوشش ، مطالبه در مورد مقابله‌ی قانونی با هنجارشکنان از وزارت صمت ، ارشاد و سایر نهادها که در حوزه عفاف و حجاب به تکالیف خود عمل نکرده اند و دهها موضوع دیگر، مواردی هستند که رسانه ملی باید درباره آنها تولید محتوا کند. ❌نکته حائز اهمیت آنکه عملکرد در موضوع حجاب باید تماما در راستای تایید و تثبیت سیاست حاکمیت در مقابله با هنجارشکنی باشد. از این رو هرگونه تشکیک و تردید افکنی رسانه ملی در قالب گفتگو، مناظره و... نسبت به ضرورت و لزوم برخورد با کشف حجاب، خطایی نابخشودنی است. 📍پ.ن : وقتی حرف از فرهنگ سازی میزنیم ، پایبندی و مطالبه گری در مورد الزامات آن☝️ نیز لازم و ضروریست ، و گرنه فرهنگ سازی به «شعاری بی روح» تبدیل می‌شود که فقط برای فرار از وظیفه کارایی دارد!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️یه جوری باشیم که مورد پسند همه باشیم؟ 🚨جوری باشید که دشمن در شما طمع نکند و به خونتان تشنه باشد!! 📖 کتاب جاذبه و دافعه‌ی علی را بخوانید... 🎙استاد حسن عباسی ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💡راه مــا روشــن اســت ⭕️ توصیه مهم اخیر رهبر انقلاب درباره به همه کسانی که رسانه در اختیارشان است.