eitaa logo
فانوس شب
2.1هزار دنبال‌کننده
22.7هزار عکس
22.8هزار ویدیو
311 فایل
اینجا فانوسی کوچک در شب های تار آخر الزمان است و ما عهد بسته ایم که این فانوس را تا طلوع خورشید بر پشت بکشیم کپی مطالب با فرستادن یک صلوات برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی ازاد است گروه مشاوره درمانی طبتم : https://eitaa.com/joinchat/801636388C9a2f69229b
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺این بی چشم و رو هم وقتی پولشا گرفت ، یادش افتاد فاز براندازی برداره! ⁉️تا کی قراره این نخاله ها تو بدنه‌ی تولیدات هنری ما نقش آفرینی کنن؟
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
شه شناس(جلسه سی و هشتم) چهار سال پایانی ۲۰ حجت الاسلام امینی خواه الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍ‌سلام‌الله‌علیها‌ 🤲🏻 ✾ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای مبارزه با ج.اسلامی چه کردی؟ خُلشیفته: خودمو از یک سوپراستار به پورن استار تبدیل کردم
⭕️ خودم دیدم با چاقو به طلبه بی‌گناه حمله‌ور شد! 👈 روایت یکی از شاهدان عینی از حمله وحشیانه امروز🔻 🔹 صبح امروز که در صف نانوایی چهارراه شهدای قم بودم، یکباره من و سایر حاضرین صدای مهیبی شنیدیم، متوجه زیر گرفته شدن دو طلبه جوان توسط تیبا سفید رنگ شدیم که یکی از آن ها لباس روحانیت هم به تن داشت، همه از این زیر گرفتن عمدی شوکه بودند که ناگهان راننده تیبا از خودرو پیاده شد و با چاقو به سمت همان روحانی معمم که تقریبا کمتر از سی سال داشت حمله ور شد و چاقو را در گردن این روحانی فرو کرد 🔹ضارب تصمیم داشت با ضربات بعدی چاقو این روحانی را به طور کامل به قتل برساند که با اقدام شجاعانه یکی از حاضرین، از پشت سر چاقو از وی گرفته شد. خونریزی شدید بود، شخصی با دست خودش مانع از گسترش خونریزی تا حضور ماموران اورژانس شد. 💥 عکس بالا، تصویری از روحانی جوان مورد حمله است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💵 به‌زودی هم‌ارزش با کاغذ یک‌‌بارمصرف خواهد شد 👤 جورج گالوی: پشتوانه دلار همچون پیش از سال ۱۹۷۲ دیگر طلا نیست. 🔸در حال حاضر آمریکا در مقایسه با رقبای خود و دشمنان اعلامی، چیزی تولید نمی‌کند.
⭕️نظر تحسین برانگیز امام در مورد رسانه ها و مطبوعات! ⭕️اگر ایشان در زمان فعلی هم بودند احتمالا در مورد فضای مجازی که رسانه‌ی گسترده‌ی زمان ماست ، چنین نظری داشتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤦‍♂ ماله‌کشی کارشناس بی‌بی‌سی برای ائتلاف شکست خورده منشور همبستگی با چاشنی تخریب چهره‌های این ائتلاف!! 💢 کارشناس بی‌بی‌سی که در ابتدا اختلاف را نشان‌دهنده دموکراسی قلمداد می‌کرد و سعی در عادی‌سازی موضوع اختلاف در میان افراد ائتلاف همبستگی داشت در ادامه صحبت‌هایش خود به تخریب این افراد دامن زد و آنان را اصلا نماینده اپوزیسیون ندانست و به بزرگ کردن این افراد خُرده گرفت!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸بشنوید از کشور چشم و دل‌سیرها؛ ⚠️۹ هزار در ارتش آمریکا! ▪️وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه‌اش به کنگره اعلام کرده تجاوزهای جنسی در ارتش به امری دائم و ضایعه بار تبدیل شده است!
🗣برنگرد!!! به اندازه کافی سلبریتی لجن پراکن تو کشورمون داریم 📍پ.ن : رفتی دوراتو زدی و فهمیدی خارج خبری نیست؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖍 سفری به درون یک تار مو دقیقا همان جهان هستی است. 🌸 این تحقیق علمی نشان می‌دهد که ما کلا نور هستیم و درصد بالایی از فضای بدن تمام موجودات در جهان کاملا خالی هست، ما هیچ هستیم! اما همه چیز در خود جای دادیم. 🌸🍃 https://eitaa.com/tebtomi