#ایران
#پروژه_موکب_هندیها
#روایت
۱۱.
در این ۴۰ شب
چند شبی را میهمان مردم خوب هندوستان بودیم
در "موکب هندیها"
هندی یاد گرفتیم، غذای تندِ هندی میل کردیم، چای آتشینِ هندوستانی تناول فرمودیم و سوختیم!!
اما..
برامون زیبا و تامیل برانگیز بود عِرقی که اینها نسبت به ایران داشتند، وقتی از ایشان سوال کردیم، گفتن ما باور داریم که ایران تنها علمدارِ مبارزه با شیطان هست، و با تمام توان ایران رو یاری میکنیم تا پیروز بشود..
زیبا بود..
ممنونیم از تمام اهالی موکب هندیهای مقیم قم.. 🙏🏻
۹ اسفند ۱۴۰۴ الی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵
زمان:
حجم:
275.7K
#ایران
#پروژه_موکب_هندیها
#روایت
#پیام_شما
۱۲.
این وویس رو گوش بدید
بجای اینکه ما از ایشان تشکر کنیم، که پای مملکتمون ایستادن توی میدون، ایشون با بزرگواری دارن از ما تشکر میکنند، یه غرفه عکاسی چیه.. چهارتا عکس مگه چیه..؟!
واقعا حداقل تشکری بود که از دستمون بر میومد..
بُهت آچها مستر کمیل.. بهت آچها.. 👏🏻🙏🏻😇
(الکی مثلا من هندی بلدم..!)
#ایران
#پروژه_موکب_هندیها
#روایت
#گزارش_کار
۱۳.
عکاسی به صورت دستهجمعی، تکی، دوتایی زنو شوهری، فقط فرزندان، و... + با پرچم ایران ✌🏻🇮🇷
هدایت شده از آسمان شاپ (آموزش+فروش)
#دوربین
#لیست
✅لیست کلی دوربین های موجود در دفتر فرهنگی هنری آسمان
👈تجهیزاتی که در طول سالیان، خورد خورد جمع آوری شده، و چون بلا استفاده ماندن تصمیم به فروش گرفتیم
از دوربین برای افراد مبتدی و تازه کار داریم تا دوربین های حرفه ای📸
قیمت مناسب✔️، مشاوره پیش از فروش✔️، مهلت تست ۲۴ ساعته✔️و ضمانت کیفیت✔️
.
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop
#عکاسی_رایگان
#کرامت
#حضرت_معصومه
۰۱.
اطلاعیه عکاسی رایگان
دهه کرامت
میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر
یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۵
قم، پارک دورشهر، رویاتو
.
حتما و حتما و حتما با دوست و آشنا و فامیل و همسایه و غریبه و... تشریف بیاورید..
ویژه دختران
📷 دفتر فرهنگی هنری آسمان
@FHaseman
#عکاسی_رایگان #کرامت #حضرت_معصومه #روایت
۰۲.
باز خداروشکر که نوبت بهتون رسید و عکستون رو تحویل گرفتید.. 😇😅
دفتر فرهنگی هنری آسمان
@FHaseman
#عکاسی_رایگان #کرامت #حضرت_معصومه #روایت
۰۳.
من زارها عارفا بحقها، فله الجنه..
پاشید بیاید قم زیارت، بهشت رو برای خودتون میکنید 😇
یه عکس رایگانم هدیه بگیرید
🤲🏻
#عکاسی_رایگان #کرامت #حضرت_معصومه #روایت
۰۴.
تک و تنها.. تمام بازیهارو رها کرده بود..
اومده بود گلهای مِسی رو دست گرفته بود و با اون لهجهی از خارج برگشتهش میگفت "عمو حالا یه عکس خوشگل ازم میگیری..؟"
شما بودید صد تا عکس ازش نمیگرفتید..؟!
انصافا !!
🫠