آسمان شاپ (آموزش+فروش)
۶۰۰ دی + لنز ۱۸-۵۵ + گریپ + رم + کیف
+ (شارژ و باتری و بند هم که روی جعبه هست)
فروش رفت
شرمنده تمام رفقایی که پیام دادند و کلا همین یکی بود..
(قرار بود تا دوشنبه مهلت بدیم، اما خریدار ناراحت بودند که چرا توی کانال نزدید که فروش رفته! که به کسی دیگه قولش رو ندیم..!)
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
کلا چندتا دوربین هستند، که به نسبت نو بودنشون، و تنوع استفادهای که میرسونند، ارزش خرید بسیار بالایی دارن
یکیشون همین ۶۰۰ دی بود!
یکی دیگه ۶۰دی هست، بهمراه لنز ۱۸-۱۳۵
که در حد نوی واقعیه! (دوتا ازین دوربین مونده، یکیشون کارکرده هست، اما یکیشون خیلی نو و تمیزه) واقعا فقط برای تست استفاده شده!!
قابلیت فیلم برداری داره، ال سی دی چرخان، فلاش سرخود دوربین، بدنه بسیار محکم، گریپ و رم و کیف هم هدیه..
توی کل مجموعه دوربینهامون، شاید کلا ۵ تا دوربین باشن که ارزش خرید بسیار بسیار بالایی دارند
.
@FHaseman_shop
#فلاش
سافت باکس نور ثابت / ۴ لامپه
نو و آکبند هستند
بدرد تولید محتوا برای فضای مجازی خیلی میخورن، خریدیم اما هرگز استفاده نکردیم
بهمراه سافت باکس و کیف سافت باکس.
(سافت باکسهارو میتونید باز کنید و هرجایی ببرید برای تولید محتوا، طریقه سر هم کردنشون رو هم یادتون میدیم)
همین یک جفت رو داریم کلا!
و هرگز قرار نیست دوباره شارژ بشوند...
.
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
#فلاش سافت باکس نور ثابت / ۴ لامپه نو و آکبند هستند بدرد تولید محتوا برای فضای مجازی خیلی میخورن،
اگر تا دو روز دیگه فروش نرفت، یادم بندارید موارد استفادهش رو براتون بگم شاید یکیتون خرید!! 🥲
پ.ن:
به نسبت هزینه اندک، استفاده خیلی زیادی براتون داره
هرکسی که توی خونه تولید محتوا میکنه، حتما یکی از اینها نیاز داره.. قیمتی هم ندارند.
(ما که دوتا بیشتر نداریم، اما اگر تازه فعالیت رسانهایتون رو شروع کردید و نمیخواید با قیمتهای عجیب و غریب نورها دست و پنجه نرم کنید و اهل ریسک نیستید، این نور ثابت ها گزینه های خوبی هستند، یادتون باشه بعدها برا خودتون تهیه کنید!)
.
@FHaseman_shop
من نمیدونم چه داستانیه تا ما یه دوربینی رو میفروشیم و پیام میزاریم که فروش رفته، شما پیام میدید که این دوربین رو میخوایم چنده ؟؟
🙄
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
یه ۶۰ دی دیگه موجود هست،
که ادمین اشتباهی نوشته در حد نو! این دوربین در حد نو نیست! کارکردهست.
کارکرده معمولی + لنز ۱۸-۲۰۰
در کل ۶۰ دی، دوربین مقرون به صرفهایه، بنظر من خصوصیت بارزش، بدنه بسیار محکم هست، به این سادگی ها ایراد نمیکنه و سالها بهتون کار میده.
60D + 18-200
بزنید روی نوشته بالا، میره روی عکساش
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
❌فروش رفت❌
دیگه هیچی 60d نداریم
دوربین خوبی بود
اگر خودتون هم جایی نو یا در حد نوش رو پیدا کردید، از آدم مطمئن، بخرید! ارزش خرید داره.
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
دوربین ۵۰دی دو عدد داریم
بدنه محکم، بین تعمیرکارها سنسورش معروفه که هیچیش نمیشه!!
(کلا دو رقمی های کانن بجز ۷۰دی ، الباقی خیلی بدنه ها و کیفیت ساخت بالایی دارند)
فقط تعداد محدودی از 50d ها قابلیت فیلمبرداری هم دارند که برای ما از همون هاست.
ما ۲ عدد ۵۰دی داریم
یکی بسیار تمیز و نو
و دیگری کارکردهی معمولی
هر دو هم گریپ هدیه دارند
با لنز ۱۸-۲۰۰ میتونید بردارید
با ۱۸ - ۵۵ میشه
با ۱۸- ۱۳۵ هم میشه
(هر سه لنز براش مناسب هستند)
باطری اضافه هم هرکدوم چندتا دارند (هرکی زودتر اولی رو پیام بده، میتونه باتریهارو تست کنه سالمهارو ببره)
50d
50d
.
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop