eitaa logo
تنها راه نجات "فینال زمان"
1.2هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
202 فایل
به نام خدا "تنها راه نجات" اطاعت از رهبری ست همه ما دنبال #آرامش و لذت در زندگی هستیم ،زندگی یعنی مدیریت تمایلات و علاقه ها. #دین یعنی برنامه جامع برای مبارزه با هوای نفس. ادمین @Zahrali313_9 @Monji72 کسب و کار مواسات https://kmovasat.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵احساس امنیت بیشتر هواداران زن در جام جهانی قطر 🔶با ممنوعیت سرو مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هواداران زن می‌گویند که احساس امنیت بیشتری داشته‌اند. 🔶 بسیاری بر این باورند که جام جهانی 2022 قطر باید به‌عنوان الگویی برای بازی‌های فوتبال در جاهای دیگر باشد. بسیاری از زنان گفته‌اند که ممنوعیت فروش مشروبات الکلی توسط قطر در ورزشگاه‌های فوتبال و در نزدیکی این ورزشگاه‌ها به کاهش جو خصمانه مرتبط با این بازی کمک کرده است. منبع 👈 دوحه نیوز
🔴 شنیده ها حاکی از اینست که حمید قره‌حسنلو، پزشک داعشی، در پرونده شهید عجمیان در حکم بدوی به اعدام محکوم شده و همسرش فرزانه قره‌حسنلو حکم ۲۵ سال زندان گرفته است. 🔹 علی کریمی کجاست که هشتگ میزد ؟؟ بر فرض که اعدام کنیم شما چه گلی میخوای بخوری؟ تا الان اینقدر اعدام کردیم تو الف بچه مجازی چیکار میخوای بکنی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف صهیونیست ها به مغزشویی ایرانیا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای 🔹 خوب گوش بدید
🔴 این عکسا همش دروغ و فتوشاپه 🔹 امروز همه جا اعتصاب بوده و همه کاسبا مغازه هاشون رو بسته بودند، اینجا هم ایستگاه صلواتی برای برعندازاست که ویتامین گ (ویتامین گونی هست) شون رو تقویت کنن😂
چه خبره! مراکش اسپانیا رو در پنالتی‌ها برد ... صبح سرمربی مراکش در مصاحبه داشت می‌گفت هیچ دلیلی وجود نداره که به قهرمانی فکر نکنیم! 😎 ⚽️😀 چقدر به تیمش داره انرژی و اعتماد به نفس میده. حالا مراکش که واقعا بعیده تا فینال بره ولی تا همین‌جا هم شاهکار کردن. مراکش سال‌ها مستعمره فرانسه بوده و اگر بازی بعد (برنده پرتغال - سوییس) رو هم ببره، فرانسه هم از اون طرف انگلیس رو ببره، قبل فینال می‌تونن به هم بخورن و ...
جیگرم خنک شد😆 مراکش هم نماینده آفریقاست هم نماینده عرب زبان ها هم نماینده مسلمونا هم نماینده کشورهای ضد آمریکا و اسرائیل هم نماینده کشورهای ضد سیاست های غرب هم صدای همه ما
شگفتی جام جهانی | مراکش اسپانیا را حذف کرد ⚽️ نتیجه پنالتی‌ها: اسپانیا ۰ - ۳ مراکش
جووونم مراکش اسپانیارو برد💪 چون مراکش مسلمونه، ضداسراییلیه دوس داشتم ببره منم تو نظر سنجی و هف هشتاد پیش بینی کردم مراکش میبره😃
طائب: سال ۶۳ نفوذی نیروگاه را نتوانستیم دستگیر کنیم چون نیروی جایگزین نداشتند 👤 رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: 🔸در سال ۱۳۶۳ برای دستگیری یکی از نیروهای نفوذی نیروگاه رفتیم. بچه‌های نیروگاه گفتند اگر شما به او دست بزنید ما متخصص جایگزین نداریم. 🔸مجبور شدیم مرکزیت حزب توده را بالای سر او ببریم تا به او بگوید تو عضو تشکیلات مخفی هستی. برای او محافظ گذاشتیم تا نیرو جایگزین شود. 🔸ولی امروز پالایشگاه‌های دیگر را اورهال می‌کنیم و در داخل نیروگاه می‌سازیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توضیحات استاد برای توییتش که رسانه های معاند و مغرض داخلی و خارجی با تحریفش قصد داشتن امنیت کشور رو بهم بزنن
«محاربه» در قانون یعنی چه؟ محاربه عبارت است از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها، به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردرگمی مخاطبان اینترنشنال | بالاخره ارتباط با چین خوب است یا بد؟ 🔹شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی که همکاری ایران با چین را ضد منافع ملی و مردم می‌خواند، اکنون توسعه روابط چین با عربستان را یک فصل تازه و بزرگ‌ترین ابتکار جهان عرب می‌داند. 🔹کارشناس این شبکه تلویزیونی درباره سفر سه‌روزه «شی‌جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین به عربستان گفت که خروج تدریجی آمریکا از منطقه، افول نفوذ انگلیس و فرانسه و جنگ اوکراین دلایل توسعه ارتباطات عربستان و چین است. 🔹او این‌ها را واقعیت‌های جدید منطقه دانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استقبال عربستان از رئیس‌جمهور چین با اسکورت هواپیما توسط جنگنده‌های خود و برافراشتن پرچم چین در بزرگراه‌های ریاض 🔺خوبه سعودی اپوزیسیون کم‌عقل نداره که بگن بن‌سلمان عربستان رو به چینی‌ها فروخت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت شاهد عینی یزدی از حادثه شاهچراغ 🔺«کاظم مدرسی‌پور» از زائران یزدی و شاهد عینی حادثه تروریستی شاهچراغ است که به طور معجزه‌آسایی از این معرکه نجات یافت.
👤 شهید حاج قاسم سلیمانی: ▫️ من خیلی وقت‌ها حسرت می‌خورم چرا باید جمع‌های ما منحصر به خودِ ماها باشد. ▫️ حسرت می‌خورم از اینکه کسانی یا خجالت می‌کشند یا به دلیل ظواهر متفاوتشان با ما یا هر چیز دیگری از این جمع‌ها فاصله می‌گیرند. ▫️یقیناً هر روح و فطرت پاکی که در این مسیر قرار دارد، با یاد شهدا متحول می‌شود؛ مثل خودِ جنگ!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره تأمل‌برانگیز یه دانشجوی سوریِ دانشگاه تهران از چگونگی سوءاستفاده‌ دشمنان از اعتراضات و تبدیل آن به جنگ مسلحانه داخلی در سوریه
وقتی استعمار شوم بریتانیا دامن هند را گرفت 👤 «بنجامین نورتون» روزنامه‌نگارِ لاتین‌تبار: 🔹تحقیقات علمی نشان می‌دهد که استعمار بریتانیا منجر به مرگ ۱۶۵میلیون نفر در هند از سال ۱۸۸۱ تا ۱۹۲۰ شده است. 🔹 ۱۶۵میلیون هندی که فقط به‌دلیل استعمار غرب مرده‌اند. 🔹این یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های مرگ‌ومیر ناشی از سیاست در تاریخ بشر است.
انگلیس معترضان را به ارتش حواله داد 🔺انگلیس برای اعتراضات مسالمت‌آمیزش دست به دامن ارتش شده. 💬 MOHAMAD
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گستاخی اپوزیسیون بدون روتوش در آنتن زنده شبکه سعودی؛ نباید از تجزیه ایران ترسید! بعد از شکست طرح براندازی در ایران، حال شبکه‌های سعودی‌لندنی با استفاده از بازوهای رسانه‌ای خود در حال عادی‌سازی مسئله تجزیه ایران هستند و هر بار با دعوت از تجزیه‌طلبان و کارشناسانی که تجزیه‌طلبی‌ را روندی طبیعی و تمام‌شده به حساب می‌آورند، به دنبال تکه‌تکه‌کردن خاک ایران عزیزمان هستند.
مجلس انگلستان به‌دنبال طرح غیرقانونی‌کردن اعتصابات در این کشور | نگران آزادی بیان و حقوق بشر در انگلیس هستیم! 🔺همان روزهایی که صدای لندن و اینترنشنال از خاک انگلیس مدام از اعتصابات اجباری سه روز آذرماه برای ما ایرانیان رپورتاژ می‌رفتند، اعتصابات واقعی و سراسری در انگلستان آغاز شد و بخش‌های مختلف آن را فلج کرد. 🔸پرستاران، کارمندان راه‌آهن، ماموران کنترل پاسپورت در فرودگاه‌ها، پستچی‌ها، کارگران حمل بار در فرودگاه‌ها، و بسیاری از خدمات شهری دیگر در اعتصاب واقعی فرورفتند. 🔸تنها در بخش راه‌آهن، کنسل‌شدن قطارهای کریسمس ۱/۷میلیارد پوند به اقتصاد این کشور ضربه زده و برآورد کرده‌اند این ضرر در بخش راه‌آهن معادل ضرری است که این صنعت در دوره کرونا امیکرون به آن دچار شد. 🔸حالا مجلس به‌دنبال طرحی است تا اعتصابات صنایع و خدمات در این کشور را غیرقانونی اعلام کند. با این توجیه که اگر نیروهای نظامی نمی‌توانند اعتصاب کنند، مشاغل مرتبط با صنعت و بهداشت هم حق اعتصاب ندارند. 🔸این یک اعتصاب واقعی بود. اعتصاب سراسری یک‌ماهه که مزدوران شبکه‌های فارسی‌زبان لندن‌نشین برایتان نمی‌گویند. با اعتصاب واقعی آشنا شوید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مارین لوپن: فرانسه در حال بازگشت به عصر حجر است! 👤 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و سیاست‌مدار معروف فرانسوی: 🔸شما نمی‌توانید علیه روسیه جنگ انرژی راه بیندازید، در حالی که ما خودمان انرژی نداریم، این احمقانه است. 🔸تحریم‌هایی که اکنون اتخاذ می‌شود عواقب بسیار جدی‌تری برای مردم خودمان دارد تا دولتی که این تحریم‌ها علیه او اعمال می‌شود. 🔸 فرانسه به‌دلیل سیاست‌های کوته‌فکرانه شما در حال بازگشت به عصر حجر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مستند | «برای داعش» روایتی از ضربه به شبکه تروریست‌های داعشی در ایران، بازداشت عوامل حادثه تروریستی شاهچراغ(علیه‌السلام) و پخش اعترافات عوامل دستگیرشده برای اولین بار
اعتصاب در ۱۵ فرودگاه بزرگ آمریکا 🔺کارکنان ۱۵ فرودگاه در سراسر آمریکا از جمله در نیویورک، دالاس، واشنگتن‌دی.سی و لس‌آنجلس، در اعتراض به حقوق خود اعتصاب کردند. 🔸اعتصاب‌کنندگان خواستار تصویب قانون «شغل خوب برای فرودگاه‌های خوب» در کنگره هستند که به موجب آن، یک حقوق پایه و مزایای بیشتر نصیب آنان خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافی که حذف شد | رجوی: مجاهدین خلق، جایگزین جمهوری اسلامی است 👤 «مریم رجوی» با شرکت در پارلمان ایتالیا گفت: 🔸این جنبش به ‌میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان‌یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد. شورای ملی مقاومت ایران، آلترناتیو این رژیم است. 🔸با وجود انتشار اولیه، متن این بخش از صحبت‌های رجوی چند ساعت بعد از انتشار از سایت رسمی وی حذف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار مصاحبه «بدری خامنه‎ای» بعد از پناه‌بردن به صدام برای نخستین بار 🔺 همسر «شیخ علی تهرانی» به‌همراه شوهرش سال ۶۳ به عراق فرار کرد، به گروهک منافقین پیوست و زیر عکس صدام علیه انقلاب اسلامی مصاحبه کرد! 🔸بعدا هم به‌خاطر نسبت فامیلی خود از رهبر انقلاب درخواست مصونیت قانونی کرد که رهبر انقلاب حاضر نشد به‌خاطر نسبت خانوادگی درخواست کمک و فرار از قانون آن‌ها را بپذیرد. 🔸رسانه‌های ضدایرانی سعودی و انگلیسی اظهارات این فراری ۳۵ سال پیش را با سوءاستفاده از اغتشاشات اخیر و با تیتر «اعلام برائت خواهر رهبری از جمهوری اسلامی» جا زدند!