با واژه جنگ شوخی نکنید
جنگ پدر را میگیرد
خانه را میگیرد
فرزند بیگناه را میکشد
مادر را داغدار میکند
خواهری که سرباز دارد را بیقرار میکند
جنگ مرگی در پی دارد که
سالها داغ بر سینه یادگار میگذارد
کاش جنگ رخ ندهد،
در هیچ نقطهای از خاک . . !
ما تا جان در بدن داریم دشمن خاکمان هر که باشد مقابلش می ایستیم و از کارشان او را بسیار پشیمان میکنیم 🇮🇷
تا جان پا به پای وطن
آنجا را نمیدانم اما اینجا تا پیراهند را سیاه نبینند باور نمیکنند چیزی از دست داده باشی :)
427.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیازمند یه محرم که غم هامو باهاش در میون بزارم 🚶🏻♂+++
هدایت شده از نیلماه¹¹⁴؛
امشب ساعت ۲۳ تا ۲۴ برای سلامتی و پیروزی اسلام و سربازان اسلام همه با هم حداقل صد مرتبه
«لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم»
همراه هفت مرتبه ذکر «اَستَخیٖرُ اللهَ بِرَحمَتِه» بگیم.
این توصیه ی بزرگان اهل معرفت هست