نـبـٰات .
ای کاش ازت خبر داشتم حالا من چجوری اینا رو باور کنم ؟🙂
الان میمیرم از بیخبری🙂^^
هدایت شده از نیلوفرِ آبی.
در واقع اینجا، هیچکس نگران خودش نیست همه نگران همدیگهان.
وقتی برات کلمه ی "باشه" با نقطهی کنارش و یه گل "🌹" میفرستم بدون خیلی رو اعصابمی🙏🏻
هدایت شده از | آقای عدنان |
🛑 تلاوت کنید
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ ﴿١﴾ أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ ﴿٢﴾ وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ ﴿٣﴾ تَرْمِیهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّیلٍ ﴿٤﴾ فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ ﴿٥﴾